woensdag 29 oktober 2014








  Tijd…

Oktober…bijna november, de tijd vliegt! Mijn creativiteit is de laatste tijd meer in zakelijke projecten gaan zitten, én terwijl de herfst al in volle gang is, staat mijn blog nog steeds in zomerstand geparkeerd. Hoogste tijd om de beelden een beetje mee te laten gaan met het seizoen, want voor we het in de gaten hebben zijn we alweer druk met de kerstversieringen! Gevoelsmatig zitten we nog helemaal niet zo ver in de tijd, dit mede dankzij het zachte weer. Maar nu het s’avonds vroeger donker is brengt dat wel weer iets gezelligs met zich mee. Heerlijk, om weer een stamppot te bereiden.. de warmte van de haard te voelen en jezelf helemaal op te krullen op de bank met een hete mok koffie of thee. Ook onze poezenkindjes genieten zichtbaar met ons mee. We gaan weer een knusse periode tegemoet!


















Geniet allemaal van het mooie weer wat er nog aan komt.

Lieve groetjes en tot gauw!








18 opmerkingen:

De Witte Lanteern zei

Oh, wat een dotjes! Je krijgt de neiging het beeldscherm te aaien...
Maar je laatste foto vind ik echt super, vooral met de tekst. En zo waar...
Liefs, Peetje

All Seasons zei

Prachtige foto's heb je geplaatst!
Ik herken het wel, de tijd vliegt voorbij en voor je het weet.. Het belangrijkste is genieten en zo af en toe even stil te staan bij wat je op dat moment doet. Er zijn op dat moment!
Zijn dat Malus appeltjes? Ze ogen zo groot. Maar dat kan ook door de foto komen. Hier hangt de boom er nog mee vol, ik moet nog gaan plukken, voor de vogels ze hebben gevonden.

Ik wens je een mooie dag en geniet van de pracht dagen die gaan komen.

Lieve groet

Room Seventeen zei

Mooie foto's heb je gemaakt!

Home and Lifestyle zei

Wanneer zakelijke beslommeringen de proriteit hebben, schiet het bloggen er inderdaad bij in, maar je kunt je helaas ook niet opdelen. Dat betekent overigens niet dat ik het niet jammer vindt dat je niet aan bloggen toekomt, mijn bloghart maakt altijd nog een sprongetje wanneer ik een nieuwe post van jou in mijn dashboard zie verschijnen ;-).

Al is de herfst niet mijn favoriete seizoen, over de aanloop er naar toe hebben we inderdaad niet te klagen gehad. En het heeft zeker iets om 's avonds al vroeg de kaarsjes aan te steken.

Wat heb je mooie foto's gemaakt!

Ik wens je een hele fijne avond, Helena.

Bedankt nog voor je lieve en uitgebreide reactie op mijn post. Liefs, Ingrid

Gerry zei

Hoi Helena,
Wat een prachtige foto's en die van je poezen: geweldig!
Ja, ik denk dat we heel snel in de kersttijd zitten, het is nog maar een paar weken, over vier weken is het advent.
Maar met het zachte weer zijn we ook heel lang buiten geweest.
En nu is het 's avonds vroeg gezellig met de kaarsjes en de warmte.
Wens jou ook een mooie tijd toe!

Liefs, Gerry

Janny zei

Mooie foto's Helena, vooral van de poezen, ze zijn haarscherp en erg leuk!

Groetjes Janny

Verie - Vestywo zei

Geweldig, mooie foto`s, Helena! Ik zie dat je ook voor HK blogt? Doe je dit nog? Fijne avond..

Lieve-Groetjes,
Verie

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Heerlijk wat een prachtige plaatjes ook mijn blog stond even in het min ... maar soms dan lukt het gewoon niet altijd een blog te plaatsen omdat andere dingen nu gewoon even belangrijker zijn ... en vind moet ook kunnen want gedwongen posten leiden bij mij tot minder plezier in het gene ...
Prachtige foto's en wat een prachtige poezen ... hoop dat alles verder met jullie goed gaat geniet lekker van de dingen om je heen ook al weet ik dat jullie dat zeker doen ... wens je een fijne week met je gezinnetje ...lieve groet rosita

It's me zei

Mooie foto's weer....en ja herfst winter we gaan weer lekker genieten....hier ligt mijn oude meisje naast me ...lekker knus lekker warm.....liefs fijn weekend van mij...xxx!

Anita zei

Haha voor je het in de gaten had was het ineens HERFST #grijns
Ik kan me wel voorstellen dat er nu andere prioriteiten zijn. Ook heel leuk toch!
Een mens kan helaas niet overal tegelijk zijn.
Wat een heerlijke foto van jullie poezenkinderen!
GENIET nog even van buiten - het mooie weer en de vallende blaadjes want voor je het weet is het kerst ;-)
Groetjes aan het thuisfront! Liefs en een dikke kus XXX

Ger zei

Lieve Helena,

In je gezellige huis in herfstsfeer en met je prachtige huisdieren zal het na een drukke dag goed toeven zijn!!!
Mooi stukje met die rode appeltjes,hier liggen er sinds gisteren ook 'n stuk of twintig te blozen op oude Franse glazen schaal op voet met verder voor de aangeklede sfeer enkele oude brioche vormen met gedroogde appelschijfjes.

Fijn weekeind en lieve groet,
Ger

Ús hûs ús thús zei

Prachtige foto's! Vooral ook die van je katten. Wat zijn ze mooi!
Fijne dag. Groetjes van Aleta

Judith zei

Wat een dotjes!
Jij ook een fjn weekend... genieten van het prachtige weer, nu het nog kan!!!

lia zei

Heerlijk jaargetijde.
En wat een prachtige katten.

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Hele mooie foto's. Van mij mag de herfst nog wel even doorgaan met dit mooie weer. Fijn weekend!

van alles wat in huis en tuin. zei

Oh...wat weer prachtige foto's heb je gemaakt!
Ja....voor je het weet is het kerst maar dat gevoel had ik dit weekend nog helemaal niet hoor!
Genoten van het mooie weer!

groet Trijnie

Onder de rieten kap zei

Wat een prachtige foto's, ik ben lid geworden van je blog, ik wil er niets meer van missen!
Vooral de foto's van de poezen zijn zo mooi, wat een beauty's!
Groetjes, Yvonne

Paintings Margo van Erkelens zei

Mooi, mooi, prachtige foto's !!!!