dinsdag 19 augustus 2014








Niet alleen wat er in de wereld gebeurt maar ook qua weer hebben we een verhaal, één van uitersten. Zaten we onlangs nog te puffen van de hitte, lanceren we vandaag een nieuwe zomertrend...

"Maak van je windlicht een wijnkoeler!" 

Helaas ontstond de tekst later, anders had ik er zeker een fles in gezet!








Gelukkig hebben we hierboven ook nog een beeld hoe het eruit ziet als de zon wel schijnt, alleen is het buiten vertoeven er deze week niet bij. 
Ik blijf het  voorlopig nog even rooskleurig in zien. Wat niet is kan nog komen, want achter de wolken schijnt nog altijd de zon!

Ik wens jullie nog hele een fijne dag!



20 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Je bent een rasoptimist, om zelfs na een flinke hagelbui er een positieve draai aan te geven;-). Maar dat is wel de beste houding, want je verandert het toch niet. Ik ga daarom deze week en volgende week toch werken, terwijl ik eigenlijk nog vrij zou zijn. Mijn verlof bewaar ik dan mooi voor die warme dagen, die er volgens jou nog komen gaan ;-).

Ik wens je een hele fijne avond, Helena...de wijn staat bij jou gelukkig al koud :-)!

Liefs, Ingrid

Bizzy @ home zei

Heerlijk rosekleurig hier bij jou. Wat zijn de fairy roosjes toch mooi en dankbare roosjes, daar genieten we nog wel een paar maanden van.Ik proost op een mooie nazomer!
Lieve groet, Renny

De Witte Lanteern zei

Dat glas rosé ziet er uitnodigend uit. Volgens mij hoef je de fles zelfs niet in die koeler te zetten, maar kun je 'm gewoon buiten laten staan met deze koele temperaturen. Ik denk dat ik maar weer eens warme chocomelk maak met zo'n lekkere dot slagroom...troostdrinken noemen ze dat toch...?
Liefs, Peetje

Gerry zei

Aah Helena,je bereidt ons voor op de volgende week. Dan wordt het weer 24 graden!
De rose ziet er wel aanlokkelijk uit.
En de rozen: Prachtig!!
Ik heb echt genoten van je mooie foto's!
Nog een fijne avond!

Liefs, Gerry

Nancy Blaauwgeers zei

Ik vind het al een tijdje erg koud 's avonds. Dan zit ik lekker op de bank onder mijn fleecedekentje. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. En volgende week wordt het beter hoorde ik. Groetjes, Nancy

It's me zei

Ja jammer he.....we rollen zo de herfst in....ik hoop dat we nog een heerlijke zwoele nazomer gaan krijgen hoor..met veel roseetjes...liefs Ria..x !

Sylvia zei

Ja, het lijkt al wel herfst, het is ook hier heel wat kouder geworden en namiddag hadden we ook zo'n hagelbui ...
Prachtige rozen, Helena !
Bij het zien van je mooie foto's krijg ik al zin in een heerlijk glaasje op een terras ... maar hopen dat het snel weer warmer wordt :-)
Fijne week,
Sylvia

Jolanda zei

Prachtige foto's op deze dag, al viel het vandaag mee: de zon kwam regelmatig door de wolken piepen. Lieve groet

Kom Achterom zei

Ze doen het nog mooi zeg jou roosje lady of the fairy. Hier ook hoor maar met het verplanten aan het begin van het jaar niet zo uitbundig als andere jaren. En de zon hij komt volgende week weer terug hoor dus dat wordt weer buiten genietn!
fijne avond
Yolanda

Le Style zei

Heerlijke sfeer op je foto's! Zelfs ' die nieuwe zomertrend' is bijzonder en ook sfeervol tussen deze foto's ;-) Maar van mij mag ook de zon weer volop gaan schijnen. Nog even lekker nazomeren!

Fijne avond!

Liefs,
Yet

van alles wat in huis en tuin. zei

Zo....je blijft optimistisch! Vind ik ook hoor: het wordt alleen maar weer beter! Nu even pech. heb wel medelijden met de vakantiegangers met deze temperatuur!
Wij hadden goede temperaturen met af en toe een hevige bui: dat is toch wel wat anders!
Je post maakt me helemaal vrolijk met die mooie rozenfoto's....bedankt.

groet Trijnie

Marjonel M zei

Als het goed is krijgen we volgende week weer mooi weer...Hele mooie foto`s.

Fijne avond!
Marjonel

Marjon zei


Regen of niet bij jou is het genieten...prachtige rozen en een heerlijk wijntje erbij...wat wil een mens nog meer...het duurt nog even maar dan wordt het beslist weer beter en kunnen we nog wel even genieten van het buiten zijn....lieve groet Marjon

Verie - Vestywo zei

Wat een weertje hé?! Maar het is genieten en dan binnen,..kaarsjes aan, plaidje om je je heen, heerlijk!! Prachtige foto`s, echt heel mooi!

Lieve-Groetjes, Verie

fo miento zei

Hoi Helena,
Ik ben en nieuwe volger. Leuke blog met super foto's. Ik ga straks nog een beetje verder jou blog bewonderen. Inderdaad, het is nu veel te koud voor de tijd van het jaar, hopelijk gaat het nog beteren deze zomer. Ik zou het fijn vinden mij ook te volgen:
www.charmig-home.blogspot.be
Grtjes Mien

Ger zei

Alleen als die ijs en ijskoud is.....
maar die ken ik niet van de rosé;-)

ja, het is het jaar van de extreme wat het weer betreft van het ene uiterste in het andere.

Toch zien jou foto's er zonder die hagel er erg zomers uit met die prachtige roosjes,watermeloen en rosé:fris en fruitig ☺☺,staat trouwens ook op het etiket.

Lieve groet en het wachten is op de zon die zich even achter de wolken verstopt heeft.
Ger

Claudia Leertouwer zei

Je eerste foto, zo met die tekst en dan ook nog in mijn lievelingskleur....ik smelt, even heerlijk wegdromen op deze sombere dag

B A S I C H U S zei

Heb van de zomer een rosecider ontdekt dus heb de gewone rosé links laten liggen :)) mooie inspiratie.
Kram Marion

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Een herfstachtige nazomer lijkt het wel, dus daarom extra van je foto's genoten!

Room Seventeen zei

Ik hoop op een heerlijke warme nazomer!