zaterdag 23 augustus 2014




Ik blijf nog even bij rozen, gezien ik het  toch rooskleurig in zag in mijn vorige post?!
En wel ja, het zonnetje scheen afgelopen donderdag letterlijk en figuurlijk.
Op 21 augustus is het eigenlijk een vast ritueel dat ik witte rozen mag ontvangen.
Toen ik de voordeur aan het einde van de middag open hoorde gaan, verraadde het geritsel van folie dat mijn man binnen kwam. Daar stond hij met een giga bos rozen...welgeteld 22! 

Onze trouwdag...






We hebben elkaar ruim 28 jaar geleden leren kennen in de dansschool tijdens een wedstrijd.
Toen we de eerste keer met elkaar aan de babbel kwamen was er meteen een klik en er ontstond in  eerste instantie een warme vriendschap. Ik had nogal oogkleppen op want ik had niet in de gaten dat hij verliefd op me was geworden, alhoewel ik hem wel heel erg leuk vond!
Om het iets duidelijker over te laten komen heeft hij mij mee uit gevraagd...hé-hé, het kwartje viel! 
In het opvolgende dansseizoen zijn we een danspaar geworden en hebben we nog een aantal jaren met elkaar gedanst en ook nog leuke prijzen in de wacht gesleept. Een mooie tijd waar we nog steeds fijne herinneringen aan hebben.
Net als onze trouwdag, samen met de kinderen hebben we genoten (vooral gelachen) door deze speciale dag te laten herleven met beelden die op band staan.


Foto Internet

En met de dans van de liefde, waarvan ik de hoofdprijs al van heb, hoop ik volgend jaar
23 rozen in de wacht te slepen! ;-)


- De eerste en laatste foto zijn van vorig jaar

Een heel fijn weekend!




22 opmerkingen:

Verie - Vestywo zei

Van harte gefeliciteerd! Geweldige rozen,..hopelijk heb je tussen de buien door van de zon kunnen genieten!

Lieve-Groetjes, Verie

Home and Lifestyle zei

Wat een romantische post en een romantisch verhaal! Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag Helena, wel jammer dat je de beelden van toen niet online hebt gezet ;-).

Het naïeve van jou in die tijd herken ik wel. Manlief liep ook al een tijd om mij heen te 'dralen' en ik maar denken dat dat niets bijzonders was. Uiteindelijk is het kwartje toch gevallen, zowel bij ons als bij jullie.

Ik wens jullie samen met de kinderen nog heel veel gelukkige huwelijksjaren toe!

Liefs, Ingrid

lia zei

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.
Ik moest even lachen, want voordat wij gingen trouwen wilde ik graag dat Jan dansles nam. Op een bruiloft werd toen de avond geopend door een dans van het bruidspaar.
Maar hij heeft daar totaal geen gevoel voor, en het had niet langer moeten duren of de bruiloft ging niet door hihi...
Bij jullie was het dus totaal anders. Maar ondanks dat zijn we toch alweer 33 jr getrouwd.
;-))

Onder de rieten kap zei

Hoi Helena, Wat een prachtige foto's, ik heb je blog bekeken en van alle foto's genoten, ik ga je volgen!
Groetjes, Yvon

Thuis Thuis zei

Prachtig Helena! Gefeliciteerd, genieten van de mooie rozen in het zonnetje.
Fijne zondag.
Liefs,
Annette

Claudia Leertouwer zei

Wat een prachtige foto's van de rozen! Gefeliciteerd!!!

It's me zei

Wat leuk....!!!!...gefeliciteerd...!!...mooie rozen hoor.....liefs fijne zondag van mij...x!..

Marjon zei



Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag....ik hoop dat er nog vele gelukkige jaren bij mogen komen....en wat een prachtige bos rozen heb je gekregen en wat heb je deze mooi op foto gezet....ook de zwart/wit foto....zijn jullie dat??? wauw super mooi...wij hebben ook eens samen op dansles gezeten...maar dat was meer lachen, gieren brullen en toen zijn we maar weer gestopt....fijne zondag en lieve groet Marjon

van alles wat in huis en tuin. zei

Gefeliciteerd! En wat een leuk verhaal zit er achter.
En wat kan jij daar dan altijd prachtige foto's van maken! Ben gewoon jaloers op je dat je dat zo mooi kunt!
Ben nog steeds in de leerfase en ach...als het me niet lukt, so what, ik heb er dan in ieder geval plezier van gehad en daar gaat het tenslotte om hè.

fijne zondag.
groet Trijnie

G-STYLE zei

Prachtige rozen en ook foto,s ervan !
Natuurlijk ook een prachtig en romatisch verhaal.
Leuk om te horen hoe jullie erlkaar alweer lang geleden hebben ontmoet.

Wij zijn over anderhalf jaar ook al 25 jaar getrouwd, soms maar moeilijk te bevatten dat het zo snel gaat.

Ik wens jullie dan ook net als onszelf nog vele gelukkige jaren samen ;-))

Hartelijke groet van Gea

Le Style zei

Wow, wat een stijlvolle romantische blog post! Mooie rozen! Op nog vele dansjes samen en heel veel gelukkige liefdevolle jaren!

Liefs,
Yet

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Gefeliciteerd ... en bij zo'n mooi verhaal horen gewoon van die prachtige foto's!

Gerry zei

Wat een heerlijke romance met romantiek!
Hartelijk Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie trouwdag.
Een prachtige bos rozen heb je gekregen. heerlijk genieten.
Ik wens jullie, samen met de kinderen alle goeds toe!

Liefs, Gerry

Ger zei

Hartelijk gefeliciteerd met jullie Bronzen huwelijks verjaardag,op naar het Zilver!!!

Mooi boeket witte rozen jaar na jaar worden het er steeds meer......☺☺

Lieve groet,
Ger

De Witte Lanteern zei

Van harte gefeliciteerd! Wat een prachtige bos. Leuk en herkenbaar, dat je het papier al hoort knisperen...En volgend jaar knispert het weer, zeker weten!
Liefs, Peetje

Jilly Garcy zei

Dag Helena

Wat een KEI KEI KEI mooie foto's, ik word al verliefd van de foto's alleen.
En dan jouw liefdes verhaal :-)
Ps. proficiat

Groetjes Jilly
van garcyasplace.blogspot.be

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Nog van Harte gefeliciteerd een prachtige verhaal super mooie bos zeg ...geniet lekker van deze momenten ...fijne week lieve groet rosita

Petra zei

Gefeliciteerd, heb even teruggelezen en gekeken, heel mooi, heb er echt van genoten! Verlang dan ook weer naar het leuke bloggen. Hoop dat ik snel inspiratie en tijd heb.

Groetjess..

Sylvia zei

Mijn felicitaties voor jullie beiden, Helena !
Prachtige rozen ... en hoe jullie mekaar hebben leren kennen ... zo romantisch !
Fijn weekend,
Sylvia

Anita zei

Aaagh ... ik ben natuurlijk veuls te laat !!!!!!
maar GELUK kun je iemand op elk moment wensen.
Bij deze: nog van HARTE gefeliciteerd en houd van elkaar :-)
En die John hij kent de smaak van zijn vrouw. Prachtig!
Een warme knuffel komtie XX

Wilma zei

Hallo Helena,

Véééél te laat natuurlijk, maar ik wil je toch nog, bij deze, van harte feliciteren !!
Wat een romantisch ontmoetings verhaal. Altijd leuk om zoiets te vertellen hè ! én heel leuk om te horen !
Je foto's zijn weer schitterend, wat heb je daar toch een speciaal talent voor.
Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!

Heb een goede zondag,

Liefs, Wilma.

Linda zei

Beautiful! :)