zaterdag 26 april 2014







Koningsdag

De éérste Koningsdag is een feit. Heel Nederland kleurde oranje en de prinsesjes maakten het Koninklijke feest compleet, wat een leuke verassing.








'Met onze eigen Koning in de tuin, hebben wij genoten van deze mooie dag'. Het was misschien niet zo zonovergoten als gisteren, maar toch  een perfecte dag voor alle activiteiten die er in het hele land plaats hebben gevonden, of nog steeds in volle gang zijn.




Lieve groet...en nóg een heel gezellig weekend allemaal!




16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Hier was het toch heel aardig weer, we konden gelukkig toch even op pad, al was/is manlief nog niet helemaal in orde. Zoals koningsdag in Nederland wordt gevierd, is toch echt wel bijzonder. Mooie foto's heb je gemaakt, Helena!

Liefs, Ingrid

Anita zei

Wat een mooie foto's met bijna een koninklijke allure ;-)
Hier vanochtend gezellig met een oranje tompoes voor de buis. En vanmiddag met een boek buiten in het zonnetje: genieten.
Een hele fijne avond en zondag! Groetjezz lfs mij XX

It's me zei

Wat een heerlijke foto's.......liefs van mij....x ! fijne zondag !!

helen tilston zei

Beautiful images and the cat looks so peaceful and happy. Enjoy your weekend
Helen

Ús hûs ús thús zei

Hallo Helena. Ik kom per toeval op je blog terecht. Ik heb lekker even rondgekeken. Wat maak jij prachtige foto's! Ik ga je volgen hoor.
Fijne zondag. Groetjes van Aleta

Marian zei

Oohhh at leuk..jullie hebben inderdaad een "eigen koning" wat statig en "leeuwerig" en mooi "oranje"gekleurd ligt hij te poseren... prachtig

Tanja zei

O wat ben ik weer blij met die supermooie foto van je ''Oranje Koningskat'' heel mooi, een plaatje
en hij kijkt zo koninklijk :)

Bedankt Helena
Liefs
Tanja

Gerry zei

Jullie "koning" mag er zijn zeg! Wat een prachtig dier!
Het was inderdaad een hele mooie dag en hier was het heel mooi weer.
Een oranje tompouce en 's middags even in de stad geweest.
Was wel grappig. In de winkelstraat kon je op de koppen lopen, maar in de winkels was het juist rustig wat mij even heel goed uitkwam.

Liefs, Gerry

Marjon zei


Hallo Helena...prachtige foto's en ik had het nog niet gelezen maar toen ik de prachtige kat van jou zag, dacht ik...daar zit de koning ...en ja hoor...wat is het toch een knapperd en hoe trots dat hij kijkt....ik heb genoten van je mooie post...lieve groet Marjon

Jolanda zei

Mooie foto's van jullie koning in de tuin! Leuk dat je mn Rotterdamse blog volgt, lieve groetjes

Catharina Maria zei

Bedankt voor je bezoekje . Ik heb inderdaad de goede tip gekregen om weer foto's op mijn blog te zetten , ik moest naar Google Chrome .
Alles bijelkaar ben ik er toch een paar maanden uit geweest .Je hebt weer prachtige foto's geplaatst op je post !
Lieve groet ♥RINI♥

IS Interieur Styling zei

Hoi Helena

Wat een mooie foto's.
Ik geniet er elke keer van als ik de berichten op jouw blog zie en lees. Je hebt inderdaad een koninklijke kat.
Lieve groet Ingrid

Home fourteen zei

Mooie foto's!! Gr.Jac...

Patricia zei

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. En dan jullie "koning"... smelt... wat een plaatje.

Wij hebben hier ook "zo'n grote rooie" rondlopen. Heb je al eens gekeken op de fb-pagina Rode Katers? Die van jullie kan er ook zo tussen...

Groetjes Patricia
www.landelijkwonen.info

Patricia zei

Die van ons staat er wel paar keer bij idd, laatste op 15 april Figaro heet ie ;-) Das dezelfde van de header op onze blog.

Groetjes Patricia
www.landelijkwonen.info

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Even heerlijk je posten bijgelezen wat geniet ik altijd weer van je prachtige foto's ga er altijd heerlijk voor zitten prachtigggg ... prachtig jullie kat hoe hij daar ligt superrr ... wens jullie een fijne week lieve groet rosita