dinsdag 11 februari 2014






Blue and White

Een paar weken geleden zag ik het kopje en theepot in het foldertje van de K.ruidvat. Het theepotje voor vogels stond al langer op mijn verlanglijstje maar ik was het nog niet eerder tegen gekomen. De blauwe variant sprak me meer aan als de roze, hoewel op de foto niet te zien, het kopje een roze gebloemd schoteltje heeft.
Zo stond het afgelopen weekend ook in het teken van kopjes, schoteltjes en blue, want het is alweer 20 jaar geleden dat onze zoon werd geboren. Waar is de tijd gebleven, het lijkt steeds sneller te gaan.




Om de sfeer te verhogen schikte ik voor de gelegenheid bloemen in een bokaal, welke bij poeslief ook wel weer in de smaak vallen. Gelukkig staat de bokaal weer op een veilige plek en kan hij zich weer bezig houden met mos. Her en der staan er in huis schalen met voorjaarsbollen, daarvoor heb ik mos gebruikt om het mooi af te werken, én dat geeft ook feest.. het ligt overal! Ondanks dat heeft het ook iets kostelijks, want zeg nu zelf...wie kan er nu boos worden op zo'n heerlijke dondersteen, ik in ieder geval niet.




Ik wens jullie nog een fijne week!

Liefs...



16 opmerkingen:

It's me zei

Wat leuk zo blauw wit......mooi de bloemen.....liefs van mij...x !...enne gefeliciteerd met je zoon !!

Verie -Vestywo- zei

Wat een gezellige post. Leuk om te lezen dat jullie poes een bengeltje is. Deze leuke kop/schotel en theepot heb 'k niet gezien bij onze ...!
Geniet van al je moois.

Lieve-groetjes, Verie

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ohhh wat leuk die theepot en kop en schotel hier in Harlingen geen kruidvat dan moet ik echt richting Leeuwarden , prachtige sfeerfoto's altijd weer genieten mooi die bokaal met je geschikte boeket bloemen tja dat moet de poes toch heel even goedkeuren hihihih ...geniet lekker van al dit moois ...fijne week lieve groet rosita

Janny zei

Wat ziet dat er leuk uit, echt voorjaarsachtig en het poezekopje is helemaal schattig gefotografeerd,

groeten Janny

Home and Lifestyle zei

Misschien was de verkoop plaatselijk in jullie filiaal, hier heb ik er ook niets van gezien. Zal morgen eens goed opletten, als ik er kom en er aan denk. Ik vind het heel sfeervol staan en de vogels zullen zo'n high tea vast erg waarderen!

Van harte gefeliciteerd met je 20-jarige zoon. Onze oudste dochter is van hetzelfde bouwjaar, alleen moet zij nog wachten tot december. Het gaat inderdaad hard, hij is nu geen tiener meer ;-).

Jullie poes heeft groene vingers, dat kan niet anders! Dan is hij hier in blogland aan het goede adres, want wij houden ook van voorjaarsbollen en mos.

Je hebt er weer hele mooie foto's van gemaakt, Helena! Liefs, Ingrid

De Witte Lanteern zei

Deze versie heb ik ook niet gezien bij de K.ruidvat, wel de roze. En die sprak me ook niet zo aan. Deze blauwe variant, en daarbij zeker dat theepotje, vind ik wel heel leuk.
Kunnen de vogeltjes in stijl 'lunchen'.
Gefeliciteerd met je zoon!
Liefs, Peetje

Room Seventeen zei

Wat schattig!
Van harte gefeliciteerd met je zoon, 20 alweer, wat gaat het toch snel hè ?

lia zei

Oh, wat een leuk idee.....
En nog gefeliciteerd met je zoon, tijd gaat snel hè...
Hier trouwens net weer mijn tulpen op moeten rapen, je snapt wel wie ze er weer uit getrokken hebben.

Fijne dag

Thuis bij Tjits zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!
En ik vind de theepot en het kopje zo leuk en gezellig hangen! Jammer dat ik het niet gezien heb bij het kruidvat, misschien toch nog een poging wagen:)
Geweldig die foto van je poes die ruikt aan de bloemen!

Liefs, Tjits

Ger zei

De dierenwereld verschilt zo te zien niet veel van de mensenwereld.....poezen die bloemen mooi vinden en vogeltjes die van porseleinen serviesgoed eten,grappig om te zien.

Nog harte gefeliciteerd met verjaardag van zoonlief!!

Waar blijft de tijd...
ik had het er onlangs nog over.

Fijne dag en lieve groet,
Ger


Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Dat theepotje is zo leuk, dat zorgt vast voor heel veel vliegverkeer!

Gerry zei

Hoi Helena,
Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!
En wat leuk die theepot en het theekopje. Ik ben vanmiddag nog bij de Kruidvat geweest, maar niet gezien. Ik denk dat het ook wel een beetje van de grootte van de winkel afhangt.Ik was in een kleine.
Tja, en die poezen, ze kunnen zo aandoenlijk zijn, maar ondertussen...

Liefs, Gerry

Marisa zei

Lovely photos, Helena!
Have nice week!
Marisa

Patricia zei

Wat een heerlijke sfeervolle voorjaarspost. Ik heb er weer van genoten.

Groetjes Patricia
www.landelijkwonen.info

Anita zei

Wat mooi dat theepotje. Een heerlijke voorjaarspot.
Wat hebben we er allemaal zin in hè!
Dat we gewoon die buitendeur weer open kunnen zetten :-)
Groetjezz lfs mij

Wilma zei

Hallo Helena,

wat een mooie posts heb je weer geschreven.
Je foto's zijn als altijd weer schitterend ! Je hebt daar toch echt een gave voor.
Ik hoop dat het goed met je gaat !

Liefs,
Wilma.