maandag 6 januari 2014

"Met Drie Koningen lengen de dagen zich een haneschreeuw" 

Toepasselijker kan ik het nieuwe jaar niet beginnen met de foto die ik gisteren op het Balloërveld heb gemaakt.






Ik wens jullie een heel gelukkig 2014, 
 dat alle dromen, wensen  en ambities in het nieuwe jaar uit mogen komen!





Hierboven een kunstwerk wat in 2011 is geplaatst  van gekapte bomen uit het gebied. Het past  helemaal in de middeleeuwse sfeer van dit open gebied wat bestaat uit zandpaden en heidevelden. De open vlakte creëert ruimte voor kunst en biedt een podium in het landschap met de historische en archeologische objecten in zicht.





Met dit gevoel, sfeer en liefde voor cultuur... hoop ik dat het een heel inspirerend jaar mag worden.

Op een gezellig blogjaar!

X.X.X


17 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie foto's, Helena...je hebt de haan ook prachtig vastgelegd.

Ik hoop ook dat we er in 2014 een mooi blogjaar van gaan maken, met veel inspiratie voor elkaar. Aangezien ik nog nooit een jaar heb gehad zonder te genieten van alle posten, heb ik er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt :-).

Liefs, Ingrid

De Witte Lanteern zei

Ik wens jou ook een heel mooi blogjaar toe. Dat we weer volop mogen genieten van je prachtige foto's en verhalen. Je begint het jaar alvast goed!
Liefs, Peetje

Madelief zei

Prachtige foto's Helena! Vooral de bovenste met de haan vind ik heel mooi! Ik wens jou en je gezin ook alle goeds toe voor 2014.

Madelief x

Miss M zei

Hé, wat een mooie foto's zeg! Vooral de eerste; ik moest echt even een keer of drie kijken of het geen foto was van een schilderij!
Prachtig hoor, je moet wel een hele dure camera in je bezit hebben Helena :-)

Lieve groet, Marjolijn

Marjonel M zei

Ik wens jou ook een heel mooi blogjaar toe met mooie verhalen, foto`s en sfeervolle ideeën.

Liefs, Marjonel

Colin (Bij Guusje Thuis) zei

Jouw haan zit toch op een mooiere plek dan 'mijn' haan in het stadspark. Ik dacht eerst dat het een schilderij was, maar ik moet dus duidelijk nog heel veel oefenen :)

Gerry zei

De haan is geweldig!
Trouwens het Balloerveld is heel mooi, ben ik ook wel eens geweest, en dat bevestigen je foto's ook wel!
Ik wil jou ook graag een mooi en goed 2014 wensen en genieten van een mooi blogjaar.

Liefs, Gerry

Ger zei

Lieve Helena,

Ook voor jou en je gezin een mooi en vooral gezond nieuwjaar gewenst!!!

Nou zal ik er in de vroege winterochtend weinig tot niks van merken dat het elke dag een beetje lichter wordt,ik ben zoiezo geen ochtend maar een avondmens.
Alleen tijdens vakanties kan het opstaan mij niet vroeg genoeg zijn,voor dag en dauw,lekker lange dagen waarin je veel kan ondernemen en zien.

Je foto's zijn zeer sfeervol van een mooi stukje natuurgebied,heerlijk om daar als fotograaf te zijn en rond te dolen.

Liefs,Ger

It's me zei

Prachtige haan hoor !!!...jij ook een heerlijk jaar lieverd,,,in goede gezondheid !!..liefs Ria...x !

musjesbrocanteplekje zei

Schitterende foto`s,ik wens je al het goede voor in 2014,lieve groet Musje.

Verie -Vestywo- zei

Bedankt nog voor je lieve reactie!! Prachtige foto`s, de natuur is zo mooi!

Lieve-Groetjes, Verie

Barbara zei

Ik heb even bij gelezen en genoten van je prachtige foto's! Een beetje laat, maar het komt uit een goed hart, alle goeds voor 2014!

Lieve groet,
B.

margarita ♥ Stipje ♥ zei

Dag lieve Helena
Wat een prachtige foto's ontzettend mooi zo als altijd.
Ik wil jou een heel mooi gezond gezellig jaar toe wensen.
heel veel liefs Margarita

Claudia zei

Wat een geweldige foto's!

Dank je wel voor je lieve reactie. Helaas heeft mijn man besloten om na 20 jaar een punt achter onze relatie te zetten. De reden van de verkoop maar ook de reden dat ik niet zoveel aan het bloggen ben op het moment.

Le Style zei

Wat maak jij toch Super mooie foto's! Ik hoop dit blogjaar weer veel van je mooie foto's te mogen bewonderen!

Ik wens jou en je gezin de beste wensen en een gelukkig 2014 toe!

Liefs,
Yet

Sylvia zei

Je foto's zijn prachtig, Helena, vooral die met de haan vind ik zo mooi !
Mijn allerbeste wensen voor 2014 voor jou en je familie !
Fijne week,
Sylvia

IS Interieur Styling zei

Hoi Helena
Way een prachtige foto's heb je weer gemaakt. Ik heb weer even heerlijk genoten van je blog.
Ik wens jou ook een heel mooi 2014. Dat alles wat je hoopt mag uitkomen.
Lieve groet Ingrid