zondag 29 december 2013

Charles Dickens (deel 2)





DICKENSLAND..HET VERVOLG





Op mijn vorige post kreeg ik meerdere keren dezelfde vraag, " of het niet enorm druk was".
Het antwoord luidt ja, maar toch ook zeker de moeite waard.
Ik kan alleen maar aanraden om er op tijd te zijn, het liefst voor aanvangstijd zodat je niet te lang in de wachtrij komt te staan. Tijdens het wachten word je enorm vermaakt, dat maakt het dat er een gezellige sfeer hangt en het wachten minder lang zal duren. Gelukkig viel onze wachttijd enorm mee ca. 3 kwartier, later hoorden we dat er mensen twee tot drie uur in de rij hebben gestaan of zelfs niet eens binnen zijn gekomen.

Het was wel enorm lastig foto's te maken in zo'n drukte. De figuranten lopen aan je voorbij waardoor het steeds moment opnames zijn. Helaas zijn mensen tegenwoordig erg brutaal, ze gaan gewoon voor je staan al zien ze dat je een poging doet om een foto te maken, daar heb ik me af en toe wel aan geërgerd, een enkeling geeft je nog de ruimte. 

Maar het heeft zeker de pret niet mogen drukken!!
Vandaag een impressie tussen arm en rijk.







Hoogstwaarschijnlijk zal dit de laatste post van dit jaar zijn, de deksel van 2013 kan bijna worden afgesloten.





Ik wens jullie een heel fijn uiteinde..bewaar alleen de mooiste herinneringen en spring met frisse moed het nieuwe jaar tegemoet!


Heel erg bedankt voor het mee mogen genieten van jullie mooie inspirerende blogs en de hartverwarmende reacties die ik op mijn posten mocht ontvangen. Het voelt altijd weer fijn om in blogwereld rond te bewegen.



15 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ondanks de drukte ben je er toch uitstekend in geslaagd een aantal prachtige foto's te maken. Wat een bijzondere sfeer in deze ook al zo sfeervolle plaats. Fijn dat je zo genoten hebt en het toch zeker de moeite waard was.

Ik wens jou en je gezin ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014. Je weet dat ik je posten altijd erg graag lees, ik hoop dat ook in het nieuwe jaar weer vaak te mogen doen.

Liefs, Ingrid

Home fourteen zei

Wat een sfeervolle foto's! Prachtig! Ik waan me helemaal in de schilderijtjes die ik vroeger had van Anton Pieck. Voor jullie ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014!! Gr. Jac.....

G-STYLE zei

Hallo Helena,

wat een prachtige reportage in delen van de Dickens-sfeer in Deventer. Wat een mooie heldere foto's ...

Bedankt voor je lieve woorden in de mail.
Ook hier wil ik je nog het allerbeste toewensen voor jou en je gezin in het nieuwe jaar .

Liefs van Gea

Nancy B. zei

Het is net of ik er bij ben zo mooi zijn de foto's. Ik wil jou en je familie ook een fijne jaarwisseling wensen. Groetjes, Nancy

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Wat een prachtige foto's laat je ons zien en wat verschrikkelijk leuk en mooi zijn de mensen gekleed.

Je waant je gewoon in de middeleeuwen.

Heel gezellig uiteinde en lieve groet,

Loes

Marjon zei


Hallo Helena...ook je 2e deel is weer prachtig geworden...ik heb er van genoten....De beste wensen ook voor jou in het nieuwe jaar...lieve groet Marjon

It's me zei

Ik dacht al waar blijft ie nou...het vervolg.....jij ook een heel goed jaar lieverd...en bedankt voor het afgelopen jaar !!..dat je maar gezond mag blijven dat is toch wel het allerbelangrijkste !!...liefs Ria...x !

musjesbrocanteplekje zei

Prachtig weer,zo geweldig de verklede mensen,lijkt gewoon echt,ik wens je een fijne jaarwisseling,lieve groet Musje.

Le Style zei

Ik heb genoten van je blog, creativiteit en inspiratie in 2013. Alle goeds voor jou en je gezin in 2014

Happy New Year!

Yet

All Seasons zei

Prachtige foto's, net zoals ik al op je vorige post schreef. Ik vind het geweldig om al die gezichtsuitdrukkingen te zien. Mooi vast gelegd!

Ik wens jou een hele gezellige jaarwisseling toe en alle goeds voor het nieuwe jaar 2014!

Liefs,
Patricia

Simplement ... zei

L'Angleterre romantique a du en oublier quelques uns ...
Bonne fin d'année Héléna.
Bisous du soir
Marie-Ange

Madelief zei

Mooie sfeervolle foto's Helena en ook je blog ziet er geweldig uit. Complimenten!! Ik wil ook nog steeds iets aan het uiterlijk van mijn blog veranderen, maar zie er enorm tegenop. Vorige keer ging het flink mis :-). Misschien moet ik toch nog maar eens een gokje wagen.

Ik wens jou en je gezin een fijne jaarwisseling toe en alle goeds voor een gezond en gelukkig 2014!

Madelief x

Lilla KOKON zei

All the best for each day of the coming year.Lilla

Colin zei

Je foto's spreken voor zich, mooi hoor! Hele gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2014.

Bonjade zei

Wat idd een contrast tussen het arm en het rijk.......

Mooie beelden, zoals we van je kennen.....

Wens je een fijn, gezond en liefdevol nieuw jaar.....
Hoop weer van je mooie posten en lieve berichten te genieten in het nieuwe jaar.
Altijd een geniet momentje.

Liefs