woensdag 6 november 2013

Herfstkleuren





De herfst is inmiddels in volle gang maar ik wil nog even met jullie terugblikken 
 naar de mooie dagen van september en oktober, waarmee we zo lang zijn verwend. Ik heb ze maar even samengevat gezien ik nog niet eerder de tijd heb gehad om te posten.

Wandel je mee?











 Ik heb altijd een beetje moeite met het overschakelen van zomer naar herfst. Toch is het een prachtig seizoen. Het weer was fantastisch! Zoals ik van het voorjaar kan genieten, geniet ik dit jaar ook van het najaar. Ik kan me daarom ook nog helemaal niet voorstellen dat volgende week de intocht van Sinterklaas is. Voor we het weten staat de kerstboom in huis en is het jaar alweer voorbij! Al vraag ik mij af of er dit jaar een boom in huis kan komen "wellicht met roodharige versiering" want inmiddels heeft zich een zeer ondernemend viervoetertje zijn intrek bij ons gedaan.








          Ondertussen is het hout gesprokkeld en laten we ons meeslepen in de sfeer die bij deze tijd hoort.
Nee, nog geen kerst maar warmte en kaarslicht, nu we moeten wennen aan de sombere dagen die ook bij de herfst horen. Gehuld in breisels en plaids heeft het zijn charme.  



Warme groetjes en hopelijk  tot gauw 
Xxx



20 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Heerlijk om weer een post van jou te lezen Helena en wat heb je er mooie foto's bij geplaatst. Bij de herfst heb ik ook een dubbel gevoel, aan de ene kant is het een heel mooi seizoen, aan de andere kant geniet ik altijd zo van de zomer en het buitenleven dat ik het niet mee vind vallen om dat los te laten.

Gezellig dat het speelkameraadje er inmiddels is, ik heb het vermoeden dat Gino een dondersteentje is ;-).

Ik wens je een fijne avond! Liefs, Ingrid

Barbara zei

Ik wandel graag met je mee, WAUW wat een prachtige herfst foto's. Ik heb enorm genoten.

Lieve groet,
B.

Anita zei

Hi lieverd en of het HERFST is bij jou.
Menslief wat een prachtige sfeervolle plaatjes heb je weten vast te leggen!
Hahah ... en met kleine Gino is huis wordt een boom straks wel heul spannend.
Wat kun je daar druk mee zijn hè ;-)
Heel veel groetjes aan je mannen en een dikke knuffel voor jou X
Groetjezz lfs mij

Franse Lelie zei

Wat een mooie foto's heb je gemaakt! Zo is herfst wel mooi, ik heb ook altijd moeite met de overgang. Mag ik vragen hoe je je foto's zo groot plaatst? Lieve groet

Gerry zei

Lieve Helena, het was heerlijk om met je mee te wandelen. Wat een mooie foto's zeg!
Herfst op haar mooist!
En ja, met die twee mooie katten moet je misschien wel eens een andere keuze maken. Maar kerst is nog even weg!

Lieve groet,
Gerry

Marjonel M zei

Mooie wandeling met prachtige herfst foto`s.

Lieve groet, Marjonel

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hoi hoi heerlijk je weer te lezen en wat een heerlijke plaatjes weer prachtigggg wat is de natuur toch mooi he ...gewoon lekker genieten ervan ...wens je een fijne week ..lieve groet rosita

Tanja zei

Mooie post en schitterende foto's Helena maar weet je heel eerlijk, ik ben altijd blij als jij een post plaats, dan kan ik altijd weer even kijken naar al je poezenfoto's dat is en blijft zo genieten.

Liefs
Tanja

'Inga' zei

Mooie foto's! Ik kan het herfstbos bijna ruiken!

Thanks for sharing!

Fijne dag nog!

De Witte Lanteern zei

Je foto's zijn prachtig! Het geeft echt een WOW-effect.
De herfst is prachtig met al zijn kleuren, maar geeft ook de vergankelijkheid van het leven aan. Daar heb ik ook wel eens moeite mee, het gaat zo snel...
Ben benieuwd naar je rooie rakker trouwens. Hij zal al flink gegroeid zijn.
Liefs, Peetje

Huis in de Provence zei

Via via kom ik op je blog.
Prachtig!! Vooral ook je foto´s ik ga je graag volgen.
Het paaltje op de laatste foto deed mij glimlachen, ik heb iets soortgelijks bij de voordeur staan. Geeft mij altijd een blij herfstgevoel.
Groetjes, Mirjam

Verie -Vestywo- zei

Ziet er heel mooi uit, wat een mooie wandeling en foto`s heb je gemaakt. Lieve-groetjes, Verie

flowersandhome zei

Wat fijn nog eens van je te horen Helena. Ik herinner me je blog als één van de allereerste die ik begon te volgen, nu toch al enkele jaren geleden. Wat een supermooie foto's weer. Fantastisch. Ze lijken zo uit een sprookjeswereld te komen, dat dacht ik toen ik je foto's begon te bekijken en met de laatste foto erbij, ja, toen was het helemaal duidelijk. Echt leuk!
Lieve groet,
Marian

All Seasons zei

Wat leuk dat je even langs kwam op mijn blog, dank voor je lieve woorden! Ik ben maar even naar jouw blog gegaan en word verrast door je prachtige foto's die me mee nemen in de Herfst. Echt genieten hoor!! Ik heb de muziek van jou aan gezet, dat maak het plaatje helemaal compleet..

Ik wens je een fijn weekend, geniet van al het moois dat op je pad komt
Lieve groet,
Patricia

Our photos zei

Prachtige herfst foto's!
Groetjes, RW & SK

Miss M zei

Mooie herfstfoto's zeg... volgens mij heb je een supergoede spiegelreflexcamera in bezit, althans, met goede lenzen erbij...
Prachtige fotografie!

Liefs, Marjolijn

Ger zei

Wat heb je weer een prachtige herfstserie aan foto's gemaakt,lieve Helena.

Zo levensgroot......het is alsof ik echt door het bos wandel☺☺!!!

Geniet van alles wat de herfst te bieden heeft aan sfeer,binnen en buiten.

(morgen middag ga ik aan linkeroog geholpen worden,zie er wel een beetje tegenop:-(

Liefs,Ger

Madelief zei

Hoi Helena,

Ik las zojuist je lieve berichtje op mijn blog. Dank je wel! Het is fijn om te lezen hoe iedereen met ons mee leeft. De lieve woorden doen ons goed. Het leven heeft zijn glans verloren, maar wij proberen er met z'n viertjes het beste van te maken!

Volgens mij heb jij iets aan je blog veranderd, klopt dat? Het ziet er prachtig uit!! Mooie die grote foto's!

Alvast een fijn weekend!

Madelief x

Marisa zei

HI Helena,

I just discover your blog and i really enjoy to see your photos. Beautiful photography!
Hugs,
Marisa.

Francesc Balaguer zei

Great job!! Congrats!!
Salut from Barcelona