dinsdag 30 april 2013

Troonswisseling...

Wat mogen we trots zijn op ons Koningshuis!
Vol bewondering en respect heb ik/wij aan de buis gekluisterd gezeten vandaag.
Bijzonder om deze beelden mee te maken en te zien hoeveel emoties hiermee gepaard gaan, wat een prachtig warm en mooi gezin. Ze staan er maar, ondanks alle zware jaren die ze geleden hebben en nog steeds lijden. Constantijn die gisteravond gearmd ging met z'n vrouw en schoonzus. Vandaag was deze steun weer terug te zien bij Beatrix en Mabel. En dan de prinsesjes....geweldig! 
Maar het kippevelmoment, was toch wel het moment dat Koning Willem Alexander en Koningin Maxima de Nieuwe Kerk betraden. Wat zagen ze er prachtig uit, grandioos! 
De trots van prinses Beatrix, wat heb ik er van genoten. Ze heeft het geweldig gedaan als Koningin!
De liefde en inspiratie die ze haar zoon heeft meegeven, zal hem maken tot een goede Koning voor ons land, daar ben ik van overtuigd.

Hier een mooie impressie van deze heugelijke dag.








( foto's internet)



Het was een mooie historische dag!


Leve de Koning!

11 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het was inderdaad een historische dag en net als jij heb ik er ook erg van genoten. Ik ben een groot fan van Maxima (wie niet), ik weet zeker dat de koning met haar een geweldige vrouw aan zijn zijde heeft.

Leuk om aan de hand van de foto's de dag nogmaals voorbij te zien komen.

Lieve groet, Ingrid

Ger zei

Oh.....ik dacht even....je bent royalty fotograaf geworden ;-)

Ja, het was zeker een prachtige dag een dag die nog lang in mijn herinnering zal blijven.

Liefs,Ger

Anita zei

Waar ons Nederland weer groot in kan zijn. Trots!
Mooie plaatjes van een schitterend paar.
Ik heb genoten gewoon gezellig thuis voor de buis :-)
Natuurlijk mét een oranje tompouce.
Nu snel mijn mandje opzoeken. Morgen in alle vroegte weer richting Nijmegen. Mail je nog!
Groetjezz lfs mij X

De Witte Lanteern zei

Ik heb ook het volste vertrouwen in dit leuke spontane, warme koningskoppel! Af en toe, liet me Maxima denken aan Evita...Maar ik hoop dat zij een mooier leven krijgt!
Tot nu toe zit dat wel goed.
Liefs, Peetje

Corine(THUIS) zei

Prachtig hè?! Wij hebben ook genoten!

It's me zei

Ik vond het echt geweldig...de klanten die we zagen vandaag waren ook erg onder de indruk...bijna iedereen had het erover..heerlijk even nagenieten...want ik heb genoten gister hoor...jammer dat het voorbij is....liefs Ria...xxx..

Gerry zei

Het is al weer een dag later maar ik vond het een indrukwekkende dag!
We gaan een nieuw koninklijk tijdperk in en ze zijn onze steun waardig.!

Lieve groet,
Gerry

All Seasons zei

iedere keer weer, als ik deze foto's zie, geniet ik er weer van.
Wij hebben zelf op de vrijmarkt gestaan en heel erg goed verkocht, maar de sfeer was ook daar zeer aanwezig. s'Avond het hele avondprogramma gezien en gisteravond de herhaling gelukkig nog kunnen zien. Want wat je s'avonds zag waren kleine samenvattingen, maar gisteren kon ook ik er nog even van genieten.
Een mooi en warm gezin. En wat zagen ze er prachtig uit!

We genieten hier nog heel lang van na.

Zonnige groet,
Patricia


Marjon zei

Het was prachtig...ik heb ook genoten....en een mooie post....lieve groet Marjon

Madelief zei

Hoi Helena,

Wat een leuke foto's heb je gevonden. Sommige heb ik nog niet eerder gezien, zoals de laatste!

Het was een geweldige dag!

Fijn weekend!

Madelief x

IS Interieur Styling zei

Hoi Helena, wat heb je een mooie foto's, het was zeker een dag om nooit tevergeten. Een dag met een oranje goud tintje.
fijne week lieve groet Ingrid