maandag 18 maart 2013










 




Even een beetje voorjaar....

Verlangen jullie er ook zo naar?
Lekker met een stoeltje in het zonnetje genieten van een boekje, of heerlijk in de tuin rommelen...zolang het maar buiten is.
Het mag van mij,  ik denk dat iedereen daar wel een beetje aan toe is.
Ik had  uit de gein gezegd; " als het met pasen sneeuwt,  zet ik de kerstboom in de kamer en hang ik er paaseieren in". Nu maar hopen dat ze maar daar niet aan houden, "wat heb ik ook toch ook gezegd!"  Die grote oren nemen natuurlijk ook alles letterlijk en zullen mij hiermee flink gaan plagen;-) Het zal  overigens niet de eerste keer zijn dat er met pasen sneeuw ligt. Ik blijf toch maar een beetje hoop houden op beter, vorige week was het zomaar een paar dagen mooi.... zo wie weet.






***XxX***

20 opmerkingen:

Barbara zei

Prachtig is de kleur van je tulpen en wat een mooie sfeerbeelden. Jah... ondertussen verlangen we allemaal wel naar de lente.

Ger zei

Tulpen en lente horen bij elkaar als Pasen en eieren....

En bij het bekijken van zulke sfeerfoto's word ik als vanzelf een blij mens.....voorjaar of niet.

En of we de Paasdagen door gaan brengen met aangename voorjaarstemperaturen...dat is koffiedik kijken.

Ik ging even terug in de tijd....tja het kan vriezen en het kan dooien rond de datums van eind maart begin april
lees maar: http://www.knmi.nl/cms/content/9612/vroege_witte_pasen_en_de_laatste_sneeuw_

Lieve groeten,Ger

It's me zei

Het zonnetje scheen hier vandaag was best lekker hoor...ik hoop echt dat het gauw beter weer word....liefs fijne week van mij...xxx..

Bizzy @ home zei

Mooiiii!
De lente komt er echt bijna aan...
lieve groet, Renny

Petra Beckers zei

Oh, wat een mooie foto's!!! Ze spatten van mijn scherm af, zo'n prachtige kleuren en zo mooi gestyled, super!!
Tja, en die lente was vandaag dan even in zuid-limburg: prachtig weer, lekker zonnetje, terrasdeuren lekker geopend en genoten. Misschien is het morgen weer anders...
Liefs,eetje

oma leentje zei

Wat een prachtige foto's
Ik krijg gewoon een lente gevoel . Heerlijk.
Dank je wel voor deze foto's

Verie -Vestywo- zei

Hihi, leuke opmerking! Ben benieuwd of je de kerstboom kan optuigen, hopelijk niet want ik heb best zin in de lente! Prachtige plaatjes, mooie stoel, warme bekleding, heel leuk! Fijne dag nog en als je tijd hebt, kom dan eens langs op vvestywo.blogspot.com! Lieve-groetjes, Verie ♥

Kom Achterom zei

Wat een prachtige tulpen zeg! Echt genieten! zo mooi je foto's
fijne dag
Yolanda

Marjonel M zei

Ik hoop op een beetje voorjaar met Pasen we zijn er wel aan toe.
Mooie foto's.

Fijne dag liefs, Marjonel

All Seasons zei

Ook ik heb zo'n zin in het voorjaar. Vrolijke kleurtjes, tulpen op talen, paaseitjes. Maar de warmte en de zon waar we al zo lang naar verlangen, ik weet het niet. Volgnes de berichten gaat het erg koud worden met Pasen. Ik zeg altijd maar, eerst zien dat geloof ik het pas. Dus nog geen boom opzetten hoor..

Fijne dag
Lieve groet,
Patricia


Home and Lifestyle zei

Het lijkt mij wel erg komisch wanneer jij de boom moet zetten met Pasen, maar toch hoop ik dat het niet gaat gebeuren. Ik verlang toch zo naar warmte en zon! Een paasontbijt op het terras...dat lijkt mij een veel beter plan (al ben ik bang dat hem dat ook niet gaat worden). Mooie foto's Helena!

Liefs van mij...

Marjon zei

Ik verlang er ontzettend naar en we komen in de richting met de prachtige foto's van jou....zo mooi deze tulpen...lieve groet Marjon

Sylvia zei

Wat een prachtige tulpen, Helena, wondermooie kleur !
Ik vind het grappig wat je zegt over de boom met paaseieren ... zou wel eens kunnen, voor morgen zijn hier weer sneeuwbuien voorspeld, maar laten we toch maar hopen op een zachte, zonnige Pasen :-)
Fijne week,
Sylvia

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hahahaha nou dat heb je mooi gezegt en nou maar hopen dat het met pasen niet sneeuwd en je waker word en er een kerstboom in je huis staat met paaseieren hahahaha we moeten maar even genieten van de mooie dagen tussendoor en hopen op snel wat beter weer ... maart roert zijn staart en april doet ook nog wat hij wil ... maar ja alles wat lang duurt is het mooist hahahahah wens je een fijne week ...genoten van je mooie foto's ...lieve groet rosita

Lilablu at home / Tina zei

Hahaha dat zou echt een Pasen om nooit te vergeten zijn......!!
Groet,
Tina

Musje zei

Prachtige foto`s,de kleur van de tulpjes zijn schitterend,fijne avond,lieve groet Musje.

Mayflower zei

Wat een prachtig boeket Tulpen Helèna.
Mooi zoals je ze gefotografeerd heb.
Hier vandaag een koude maar zonnige dag en in de luwte was het goed uit te houden. Heerlijk al een beetje dat Lentegevoel.
Lieve groet, Mea

Lilablu at home / Tina zei

Hoi Helena,
Het is bijna Pasen en volgens mij sneeuwt het hier en daar, dus ik ben even zó benieuwd .........staat de kerstboom met de paaseieren al??
Hele fijne paasdagen,
Liefs,
Tina

IS Interieur Styling zei

Hoi Hoi Helena, dank voor je mooie bericht en foto's. Maar ja bij ons sneeuwde het wel vanmorgen, het is niet blijven liggen, heb helaas geen foto's gemaakt. En ja ik las jouw bericht iets later, maar toch heb ik je enkele voorbeelden gemaild. Want die kunnen niet in het bericht. Veel succes.
Fijne pasen, lieve groet Ingrid

Anita zei

Nog even meid en je kan weer in het zonnetje.
Het komende weekend beloofd veel moois.
Dan zijn we die veel te lange winter zo weer vergeten ;-)
Prachtig die tulpen! en zo heb je er lang wat aan hihi
Een dikke knuffel komtie X