maandag 21 januari 2013






Ook wij mochten toch nog mee profiteren van een dikke laag sneeuw..i.p.v het dunne laagje wat er vorig weekende bij ons viel. Hoewel het de hele week wel een wit wereldje was gebleven maar er geen hinder van ondervonden in het verkeer, was het vandaag wel eventjes anders. Toen we vanmorgen wakker werden was het wit buiten en daar is nog behoorlijk wat bij gevallen, want het sneeuwde de gehele dag door. En ondanks dit bankje niet helemaal uit de wind staat is er toch nog een mooi laagje op blijven plakken. De wind die afgelopen zaterdag aantrok en een gevoelstemperatuur van -15 gaf, waaide vandaag nog steeds in iets mindere mate. Het veroorzaakte stuifsneeuw, maar zorgde ook voor  idyllische beelden.


...





Vandaag was het voornamelijk sneeuw schuiven..inmiddels is het gestopt met sneeuwen. Morgen hoop ik er even op uit te gaan. Het lijkt er op dat de wind ook is gaan liggen, dat maakt het er zelfs iets aangenamer op.





19 opmerkingen:

flowersandhome zei

Prachtige winterse foto's Helena! Fijn nog eens wat van je te horen! Voor morgen, fijne wandeling!
Lieve groet,
Marian

THE BLACK BARN zei

MOOIE SFEERVOLLE WINTER FOTO'S!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Mari Crea zei

Oh so nice!
hugs
Mari

It's me zei

Wat een heerlijke foto's.....tja...van mij mag het voorjaar komen...ik hou niet zo van sneeuw.......en je ziet weinig klanten ook helaas.....liefs fijne week van mij,...xxx...

Room Seventeen zei

Hoi Helena, wat een sneeuw hé?
Ziet er wel stoer uit je zwarte tuinhuis in de witte sneeuw.Zit er aan te denken om ons tuinhuis ook zwart te verven, maar het lijkt me bloedheet in de zomer. Een zwarte gevel trekt natuurlijk extra veel zon en warmte aan. Hoe is dat bij jullie in de zomer, valt het een beetje mee met de hitte ?

Marie - Ange zei

Sous la neige tout devient féerique !
Tes images sont superbes ...
Gros bisous
Marie-Ange

Tanja (Homemade) zei

Mooie winterfoto's Helena, de eerste vind ik het allermooiste, het leuke vind ik dat ik links je post hebt met de winterfoto's en rechts zie ik op je kleine foto's de warmte van de haard, de sfeer binnen. Leuk is dat!

Fijne dag
Liefs
Tanja

Marjon zei

Prachtige foto's heb je gemaakt van een heel mooi winter tafereel....fijne week en lieve groet Marjon

Marjonel M zei

Hoi Helena, hier in Twente ligt ook een flink pak sneeuw echt een witte wereld ik hou er wel van...En het levert ook nog eens prachtige plaatjes op.

Fijne dag liefs, Marjonel

Wilma zei

Wat een mooie foto's, Helena!
Heel sfeervol.
Bij ons is ook alles wit, ziet er zo mooi uit!

Liefs,
Wilma.

LUNA zei

Piękne zdjęcia.

Room Seventeen zei

Bedankt voor je snelle antwoord. Ik ga er nog eens goed over nadenken. Als we antraciet/zwart gaan gebruiken moet de nok ook zwart geverfd, en dat lijkt me nogal heftig.
Achteraf hadden we beter voor vergrijsd hout kunnen kiezen, maar we waren bang dat het er te shabby en te aftands uit zou zien. De witte tint die we nu hebben wordt snel grauw en vies, dus dat is het ook niet.Misschien moeten we de gevel maar gewoon laten begroeien met mooie klimplanten....

Mayflower zei

Wat een prachtige winterse plaatjes Helèna. Ook de laatste foto met het kunstlicht is sprookjesachtig.
Hier is ook veel sneeuw gevallen, ik geniet er zo van.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Colin zei

In het tuintje en aan de voorkant is al flink met de sneeuwschuiver gewerkt, maar op het dakterras is het nog helemaal een sneeuwwitte wereld zonder een voetstap of hondenpootjes, net als bij jou op de foto ... dan is het eigenlijk gewoon winter op zijn mooist!

Home and Lifestyle zei

Er is inderdaad veel bijgevallen bij jullie, net als hier. Ik vind het een heel mooi gezicht, vooral als de sneeuw nog helemaal onaangeroerd is.

Ik wens je een fijne avond Helena! Lieve groet, Ingrid

wonen met brocante zei

Mooiiii!!! Prachtige foto's. Groetjes Peggy

G-STYLE zei

Hele sfeervolle plaatjes .. als je er maar niet teveel uit moet altijd prachtig om te zien , zo'n mooie witte wereld.

Ik heb je mail pas gisteren gelezen was bij spam terecht gekomen ... Leuk dat je mailde , als ik even wat meer tijd heb, mail ik je terug .

hartelijke groet Gea

Barbara zei

Wat een prachtige sfeer plaatjes, echt genieten.

Lieve groet,
B.

Ingrid zei

Alles ligt er mooi bij in je tuin Helena en knap op de foto gezet hoor!!! liefs