maandag 7 januari 2013






Happy New Year ~



Ik wens jullie allen een waanzinnig 2013...vol nieuwe kansen, vol liefde, vol warmte,  vol geluk, vol plezier

&

 vol gezondheid!



En zo wandelen we 2012 uit en staan we alweer 7 dagen in het nieuwe jaar. De dagen vliegen, laten we het daarom al helemaal maar niet hebben over een heel jaar nu deze net begonnen is.We zullen zien wat het ons allemaal gaat brengen. De minder mooie dingen hebben we daar gelaten, de wijze lessen ervan mee, zodat deze samen met de mooie herinneringen een basis vormen voor een geheel nieuw jaar. Alles is weer " blanco"  en zo kunnen we er weer  met frisse moet tegen aan om er dit jaar warme herinneringen aan toe te voegen. 







En zo snel als alles gaat, is er vandaag dus ook een einde gekomen aan onze vakantie, helaas, helaas! Twee en half week hebben we van elkaar kunnen genieten, "niets moet, alles kan"  was de instelling.  Dat is best even omschakelen nu het normale ritme weer in is gegaan. En zo was ik vandaag "samen met m'n harige huisvriend"  Home Alone.  Maar er zal ook ruimte ontstaan om het bloggen weer een beetje op te pakken, want dat gevoel ben ik jammer genoeg  toch wel een beetje kwijtgeraakt. Het voelt bijna weer alsof ik voor het eerst begin..Nou ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen!










Dat het maar een mooi en gezellig blogjaar mag worden!



Liefs X-X-X

23 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Lieve Helena,

Voor jou en je gezin alle goeds gewenst voor dit nieuwe jaar, ik wens jullie een heel fijn 2013...nu eens zonder narigheid en ellende...het is jullie van harte gegund!

En je voornemen om het bloggen weer op te gaan pakken, vind ik een hele goede...je weet dat ik fan van je ben ;)!

Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

oma leentje zei

Een goed begin van 2013 dit blogje van jou.
Mooie foto's weer. Hoop voor jou een mooi warm en gelukkig jaar.
Lieve groet leni

Kom Achterom zei

Ik wens jou ook een heerlijk blogjaar en je foto's zijn weer om van te genieten!!
Fijne dag
Yolanda

Ingrid zei

Welkom terug in blogland Helena,ook mijn allermooiste wensen en je roze post is mooi hoor!....liefs

Mari Crea zei

Happy new year
Mari

Mayflower zei

Ik wens jou en je gezin ook een gelukkig en gezond Nieuwjaar toe Helèna en wat fijn dat je het bloggen weer gaat oppakken. Ik kijk altijd met plezier naar je mooie posten.
Lieve groet, Mea

Thuis bij Tjits zei

ook voor jou en je gezin alle goeds voor dit nieuwe jaar met heel veel geluksmomentjes!

lieve groet, Tjits

Ger zei

Lieve Helena,

Dankjewel voor je goede wensen voor 2013.Kan ze goed gebruiken.

Voor jou en je gezin ook een voorspoedig en gezond Nieuwjaar gewenst,een jaar waarin je de grote zorgen over nare en ingrijpende gebeurtenissen van het afgelopen jaar achter je kan laten.

Dat ga ik in elk geval ook proberen,al is het nu nog allemaal wat vers en pas geleden.....

Fijn dat jij het bloggen weer op pakt.

Liefs,Ger

Gerry zei

Voor jou wens ik je alle goeds toe voor het nieuwe jaar 2013.
Hopelijk weer in rustige vaarwateren.
Fijn dat je het bloggen weer oppakt, want ik geniet altijd van je loggen.
Wat stoer die parels aan touw! Prachtige foto's!

Liefs,
Gerry

Bizzy @ home zei

Op een mooi nieuw blogjaar, nieuwe ideeën en inspiratie. Wij blijven er wel gewoon Helena. Dat is het fijne aan bloggen, niks moet alles mag ;)
Lieve groet, Renny

Miriam - www.tbezigebijtje.blogspot.nl zei

Helena, ik heb een hele tijd gesnuffeld op je site en ben je volger geworden. Wat een prachtig tuinhuis staat achter in je tuin! Heerlijk om te zitten denk in, kan me voorstellen dat je uitkijkt naar mooi weer!
En las je blog over het servies, voor €10,- zulke leuke spullen! Dat is nog eens een mazzeltje!
Een mooi blogjaar gewenst,
kom je ook eens bij mij kijken?
Groetjes, Miriam

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Voor jullie natuurlijk ook de beste wensen en welkom weer terug ....weer veel plezier in dit nieuwe blogjaar zou ik zeggen ..... liefst van mij xxx rosita

Janny zei

Dank je Helene, dat het voor jou ook een fijn jaar mag worden en veel plezier met het fotograferen bloggen geeft,

Groetjes Janny

Sylvia zei

Bedankt voor je lieve wensen, Helena !
Ook voor jou en je familie een wondermooi 2013 !
Fijne week,
Sylvia

Sueli Pinheiro zei

Soy un fan de tu trabajo. Feliz y bendecido 2013!

Claudia zei

Ook voor jou de beste wensen Helena! En met de bloggen komt het vast goed, je hebt het in de vingers!

margarita ♥ Stipje ♥ zei

Dag lieve Helena.
als eerste wil ik jou de beste wensen toe wensen.
Een heel mooi gezond en inspiratie vol 2013.
En nu wil ik je heel erg bedanken voor je lieve woorden op mijn blog.
doet me heel erg goed.
En nu ga ik lekker met me kopje thee jou mooie blog bewonderen ben ook al lang niet meer bij iedereen lang geweest.
heel veel liefs en warme groet Margarita

Anneke zei

ik wens jou en je gezin een fantastisch 2013 en een fijn blog jaar.
wat een prachtig huis heb je wat ik op de foto zie.
zo mooi en landelijk.
lieve groetjes van an

Barbara zei

Te laat, maar je moet maar denken het komt uit een goed hart.

ALLE GOEDS VOOR 2013!

Fijne avond,
B.

G-STYLE zei

Lieve Helena,

het is alweer een eind januari in maar toch wil ik je nog even het allerbeste wensen voor dit jaar.

Hoeft ook niet aan tijd gebonden te zijn hé ..

Bedankt ook voor je lieve reactie op mijn paspoppen-post. Vandaag even een dagje dat ik wat tijd aan mijn blog besteed en wat aan het bij-lezen ben.

Ik blog al veel minder dan ik gedaan heb , op de een of andere manier is het minder belangrijk geworden.

Door het lange ziekbed van mijn vader, zijn overlijden en de drukte die het met zich meebracht heb ik leren relativeren. Nu deed ik dat al wel hoor maar toch zet het alles weer in een heel ander daglicht allemaal.

Zo stonden veel dingen op een laag pitje en dat laat je zien dat het, ook als er geen vervelende omstandigheden zijn, allemaal wel wat minder kan.

En zo zit ik in een fase waarin ik (her)ontdek wat echt belangrijk is en dat is uiteindelijk .. jezelf zijn ... en dingen doen die goed voelen.

En net als je zegt hoor, bloggen is leuk en ontspannend en dat moet het ook blijven.

Jij blogt ook veel minder , ik vermoed dat ook jij door alles wat je hebt meegemaakt , andere keuzes hebt leren maken...

Hoe is het nu met je kinderen , hebben ze dat wat ze aan zinloos geweld hebben meegemaakt, goed kunnen verwerken ? Ik hoop het !

Nou , dit was zomaar een heel verhaal .... leuk ..

Ik wens je een fijne zondag verder,
lieve groet Gea





Anita zei

Die beste wensen hebben we elkaar al gewenst :-)
Op de e.o.a. manier je prachtige post gemist.
Op een mooi (her)nieuwd blogjaar maar weet: niets moet alles mag.
Binnenkort maar weer eens een koffiedate ?!
Groetjezz lfs mij X

Lilla zei

Thank you for your visit and nice comment on my blog. I visit you for a long time and I admire everything

Lilablu at home / Tina zei

Hoi Helena,
Ik hoop dat je het plezier in het bloggen weer terug zult vinden, want ik genoot altijd erg van de binnenkijkers bij jou in huis!
Groet,
Tina