vrijdag 6 juli 2012


Trots..





Wat is er veel veranderd, hadden onze ouders dit speciale gevoel als je kind ging trouwen, tegenwoordig hebben we al een voorproefje als je kind Gala heeft van school.
Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe speciaal dit voelt. Trots, nou reken maar!
Daar staat je kind, als een echte man in smoking.



De meest luxe auto's zijn onder het kleed vandaan gehaald. Maar deze groep wilde het anders...ze lieten zich vervoeren in een legertruck! Tussen de limousines, Amerikanen en dure cabrio's, stond er een legertruck te ronken. En of dit opviel...toen ik er voor het eerst van hoorde, had ik wel even mijn twijfels, maar het was een zeer geslaagde aktie! Met een krat bier tussen hun in (zoals dat tegenwoordig bij feestjes gaat), kon de reis naar het stadscentrum beginnen.


Als een filmster, werd de vriendin van zijn kameraad, begeleid van het trapje.





De schoenen van papa vielen erg in de smaak bij de meiden. "Wat zie je er mooi uit..., vooral je schoenen".


 Na een geweldig galafeest, kwam  twee dagen later het verlossende antwoord....GESLAAGD!
Wat een spannend uurtje..pff. De vlag kon uit, de champagne kon worden ontkurkt.
Met het diploma op zak hebben we weer een fase afgesloten, én zo breekt er  na de vakantie wéér een geheel nieuwe fase aan. Kleine mannen worden al hele heren.



Fijn weekend!

X_X_X

25 opmerkingen:

De Lorelei Brocante. zei

Nou gefeliciteerd met je zoon !!
Mag ik het even zeggen.......wat een knappe zoon heb je zeg !!! ja hoor daar kun je trots op zijn.

Groetjes
Dicky Marie

Janny zei

Ja leuk gevoel is dat als je zoon ineens man wordt hè. de jouw ziet er leuk uit hoor in zijn smoking.
Gefeliciteerd met het diploma en je fotoreportage is mooi geworden!

Groetjes Janny

Tanja zei

Proficiat met je zoon Helena, maar zonder jou als steun en toeverlaat had het moeilijker geweest.
Ik vergeet nooit wat mijn vader deed toen mijn zoon geslaagd was, ik kreeg een bos bloemen van hem, want hij had het niet zonder mij kunnen doen zei hij!Knappe knul, met recht mag je trots zijn en een geweldige foto van hem, ik ben te oud om het te zeggen ''lekker ding'' maar ik zeg het lekker toch ;-)

En de foto met de schoenen en de mooie kleding en dan daartussen dat kratje bier, die vind ik geweldig.

Mooie foto's Helena, genieten!

Fijn weekend, geniet jij ook maar lekker even van het gevoel.

Liefs
Tanja

Bonjade zei

Van harte met je kanjer....want een kanjer is het......
Fase afgesloten, nieuwe fase in het vooruitzicht......
Ha en met z'n schoenen, helemaal vet cool ;)

Fijn weekend

Liefs

Home fourteen zei

Wat een prachtige foto's en zoon ook by the way!!! en als laatste de muziek ook nog, wat wil je nog meer!! Ik heb er van genoten!! Thanks gr, jac.............

Saskia zei

wouw, daar mag je zeker trots op zijn. wat een mooie jongen. prachtige foto,s, was ik nog maar 18, zucht.

Groetjes Saskia

Gerry zei

Van harte gefeliciteerd, Helena met het behaalde resultaat van je zoon. Wat een opluchting zal dat zijn.
En wat heb jij een knappe zoon,zeg!
En wat is zo'n gala altijd leuk!
Wat een mooie reportage heb je ervan gemaakt!

Lieve groet,
Gerry

G-style zei

Geweldig Helena , feliciteer hem met z,n diploma !

En wat een leuke vent om te zien , in zo,n pak zijnet dan in een keer van die mannen hè ...leuk om te zien .

Geniet van dit leuke nieuws en de mooie foto,s ...

Fijn weekend , liefs Gea

Ger zei

Mooie post van een trotse moeder over haar knappe zoon.....en dan bedoel ik niet alleen zijn uiterlijk maar ook dat diploma wat hij nou op zak heeft....is in mijn optiek ook vele malen belangrijker.

Van harte proficiat!!!

Ook ik ken het gevoel van trots zijn op onze kinderen en het met goede cijfers behalen van hun diploma's destijds.

En als oma en opa is het ook heel speciaal om op de dag dat iedereen in ''spanning'' zit......zal die telefoon tussen half drie en drie uur wel of niet gaan rinkelen......??
Hier in huis om vijf minuten over drie de telefoon gaat,en een bekende stem aan andere kant van de lijn hoor zeggen:hoi oma.....met Niels...ik ben geslaagd.
En 's avonds met cadeau en envelop met inhoud naar hem toe kan en samen genieten met familie van een fantastische gezellige avond.
Bij zijn aankomst van galafeest avond waren we al en ik maakten een hele serie foto's van al die mooie jonge heren in pak en jonge dames in de mooiste jurken op onwennig hoge hakken,een bijna 2 uur durende slang van schoolverlaters en hun vervoer.
Heel leuk om daar getuigen van te zijn!!!

Jij hebt er een mooie reportage van gemaakt!!!

Fijn weekeind en lieve groeten!!
Ger

'Inga' zei

Gefeliciteerd! Je mag trots zijn hoor! Ennuh...knappe verschijnig!

Time flies!

Fijn weekend!

Musje zei

Gefeliciteerd en supertrots mag je zijn,wat stoer zo`n wagen,je hebt geweldige foto`s gemaakt,fijn weekend,lieve groet Musje.

lia zei

Eerst gefeliciteerd met die trots van je. En ik weet nog toen onze jongste in gala naar school ging. Zo leuk om te zien. Nu is hij weer geslaagd voor het MBO maar dan is het allemaal weer anders.

Fijn weekend, en schitterende foto's.
Groet Lia

Claudia zei

De trots en moederliefde spat ervan af! Enne wat een lekker ding!!!

Servies en Brocante zei

Gefeliciteerd!! en wat een mooie foto's !

Corine(THUIS) zei

Van harte gefeliciteerd! Een mooie post heb je als trotse moeder gemaakt :)
Groeten, Corine

Het lijstje van brocante zei

Van harte gefeliciteerd Helena....wat een knappert......ik begrijp de trots helemaal....en ik zeg altijd maar ....als je haar & schoenen maar mooi zijn!!!!!
Fijn weekend & lieve groetjes,
Silvia

Barbara zei

Handsome boy... gefeliciteerd Helena, je mag er met recht trots op zijn.

Als je moeder smelt je weg bij deze mooie plaatjes.

Fijn weekend,
B.

It's me zei

Wat heb je er een mooie post van gemaakt Helena.....leuk hoor...enne gefeliciteerd !!...liefs Ria....xxx..

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon ....en wat een man is het al zeg en ja daar mag je trots op zijn zeker weten wat een mooie jongen zeg ,wat zou jij met een gevoel hebben gestaan .....weet dat nog van mijn meiden gaat dat hard allemaal ...geniet er lekker van ...fijne weekend lieve groet rosita

Elly's kleine idylle zei

Wat heb jij een prachtige zoon !!!!
van harte gefeliciteerd.....Hier mag je echt héél trots op zijn hoor !!!!
Wel een hele mijlpaal.
Je hebt het trouwens prachtig vast gelegd met deze mooie foto's.
Op naar de volgende fase.
Ik wens je nog een fijne dag en warme groetjes....ELLY.

marga zei

Wat een trotse moeder ben je maar dat mag ook wel! Leuke zoon heb je, wat een mooie foto's ook! Gefeliciteerd met zijn diploma.
Liefs Marga

Greet Lefèvre zei

Helena,

Wat een prachtige foto's!!!! En wat een knappe zoon!En zo origineel die legerjeep!
Ja, is me wat hé, zo opeens je eigen zoon in een galapak te zien!
Proficiat ook aan je zoon!

Dank voor je berichtje op mijn blogpost van gisteren!
Ik moet jou echt meer bezoeken hier? Kan ik op je blog inschrijven per email?

Lieve groet,
Greet

Inge zei

Ik was hier al een keertje op bezoek geweest, maar het was weer een tijd geleden. En wat zie ik hier? Hele mooie foto's hoor Helena! En je hebt ook een knappe zoon! :-)
Je mag er met recht en rede fier op zijn hoor! En natuurlijk een dikke proficiat aan je zoon met zijn diploma...
Deze post zette me aan het denken. Mijn eigen zoontje is 18 maanden oud nu. Mama's en zonen: het blijft toch iets speciaals hé? Vanaf het moment dat dat kleintje groeit in je buik, na 9 maanden dragen en er een band mee creëren, moet je het telkens opnieuw loslaten en breekt er telkens ook een nieuwe periode aan. Binnenkort is de mijne kleuter, en dan plots (na even knipperen met je ogen) zie je een man voor je staan. Ik hoop dus nog even te genieten van het klein-zijn... :-) Maar ik hoop ook een even leuke zoon te hebben later die zijn diploma ook in ontvangst mag nemen en in stijl naar een galabal gaat met zo'n leuke leger-jeep! ;-)
Geniet nog van je familie en het weekend!!
Veel liefs, Inge x

Ans zei

Beter laat dan nooit denk ik maar: gefeliciteerd met het diploma van je zoon, weer een mijlpaal in zijn en jullie leven. Wat gaat de tijd hard hè, van dat kleine kwetsbare wezentje naar die mooie "bijna man". Je hebt er weer prachtige foto's van gemaakt, een mooi document voor als je nòg later, weer eens naar dit moment terug wilt. liefs ans.

helen tilston zei

Hello Helene

What beautiful images and a wonderful rason to celebrate your son's success
Helen xx