dinsdag 10 april 2012




 Paaszondag




 Het Paasweekend zit er alweer een dag op...Fijn, nog een kort weekje..
We hebben er van genoten en eigenlijk mogen we toch helemaal niet mopperen, want het was best  nog een mooi, zonnig weekend. Ik zag "de bui" namelijk al hangen ;-)

Ik was  de eerste Paasdag al vroeg uit de veren,  en heb "terwijl de mannen nog op één oor lagen", het ontbijt voorbereid. Het deed me goed zo bezig te zijn, want van inspiratie komt inspiratie en zo kwam al gauw de camera tevoorschijn.





 Deze dagen deden ons allen goed, we hebben er van genoten. Geen drukte, maar even tot onszelf komen. Het was de afgelopen weken al hectisch genoeg. 

Natuurlijk heb je in een mannen gezin het nodige commentaar op dergelijke tafels, haha. "Welk eitje is echt en welke niet...of is alles decoratie en mogen we alleen maar kijken". Een museum zoals ze dat hier noemen.



Ze zijn aan hun trekken gekomen hoor, het was zeer geslaagd!


 Namens ons allen wil ik jullie bedanken voor alle lieve woorden,
het medeleven en het begrip dat jullie hebben getoond in mijn vorige post.
Ik heb dagen buikpijn gehad of ik het wel had moeten schrijven. Liever houd ik privé en bloggen gescheiden, maar vond dat ik jullie wel enige uitleg verschuldigd was; waarom ik steeds zo op en af ben met het bloggen. Het betreurd me ook zeer te vernemen dat een aantal van jullie iets dergelijks mee hebben gemaakt. Iets waar ik erg van schrik, te meer omdat we weten hoe het voelt. 

Fijn om jullie warmte en bemoediging te voelen, het doet ons goed.

Liefs... nog een fijne week!




24 opmerkingen:

It's me zei

Wij zijn er voor je......ook al kennen we elkaar niet persoonlijk het voelt als een warme deken als mensen je lief en bemoedigend toe spreken toch ?....ik spreek uit ervaring...en ja meis het is zo eng iets persoonlijks te schrijven......ik doe dat ook niet graag maar soms moet je wel dan zit je zo vol........mooie foto's !! ik heb genoten van je post...liefs van mij....xxx....

Anita zei

Whaha lief mens wat heb je er weer iets moois van gemaakt. Een museum hahaha geweldig !!! Ik kan me het "commentaar" van de drie mannen wel voorstellen. Maarre weet HOE meneer J van chocolade houdt dus neem aan dat alles wat echt was schoon op is gegaan ;-)
Heerlijk dat jullie na alle hectiek rustig hebben kunnen genieten van een paar heerlijke dagen. Het feit dat je de camera weer hebt gepakt zegt genoeg.
Dikke klapzoen op je neus X

Home and Lifestyle zei

Daar heb ik helemaal beelden bij...hier snappen ze ook niet altijd waarom een gedekte tafel er uit ziet zoals ie er uitziet, maar heimelijk vinden ze het toch wel leuk. En dan heb ik nog wel dochters i.p.v. zonen! Het doet goed te lezen dat jullie lekker van het paasweekend hebben genoten...van elkaar en in alle rust, dat konden jullie goed gebruiken!

Liefs, Ingrid

Gerry zei

Oh Helena, wat ziet dit er mooi uit! En wat heb je prachtige foto's gemaakt.
Fijn dat jullie het goed gehad hebben met elkaar, dat is weer een mooie opsteker.
Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat je ook door de prachtige foto's die je maakt, afleiding en ontspanning vindt.

Veel liefs,
Gerry

Janny zei

Dat zag er erg feestelijk uit hoor! Erg mooi,

Groetjes Janny

Ger zei

Fijn om te lezen dat jullie samen de Paasdagen als gezin prettig doorgekomen zijn.
Ach......die plagerijtjes neem je als moeder maar voor lief.....ik ken dat en weet ook dat het altijd met een lach gepaard gaat in die mannenwereld;-)......hi,hi...moet er ook even om lachen als ik lees hoe het er bij jou aan toe gaat, het is wel een teken dat ze het zien en dat zo'n feestelijk gedekt Paasontbijt met lekkers toch ''ff'' wat anders is dan 'n snel bammetje met pindakaas;-)

Je foto's zien er in elk geval heel sfeervol en smakelijk uit!!!
Om je vingers bij af te likken!!!

Fijne week en lieve groeten!!
Ger

'Inga' zei

Lieve Helena,

nu pas lees ik je vorige post...heel veel sterkte met elkaar.
Dan zijn zulke ontbijttafels een heel goed ding...prachtig gestyled en gefotografeerd. Tja, die reakties zijn typisch 'man' denk ik.

Nogmaals, sterkte

Lieve groet

Corine(THUIS) zei

Wat ze ook zeggen die mannen van jou, het ziet er echt allemaal prachtig uit! Met zorg en liefde is de tafel gedekt en dát zien en proeven ze :)
Fijn dat het goede dagen waren voor jullie.
Groeten, Corine

Marie-Ange zei

De belles images gourmandes pleines de joie ...
Je te souhaite une douce journée
Marie-Ange

Thuis bij Tjits zei

wat ziet dat er allemaal sfeervol en mooi uit, ik zou zo aanschuiven!!
haha die reactie van je mannen.. zo herkenbaar! maar gelukkig geniet je zelf al zo van de voorbereiding en het fotograferen en zo leuk dat wij ook nog even mogen meegenieten:)

ik heb je vorige post net gelezen.. jeetje wat vreselijk.. wens jullie veel sterkte en kracht met elkaar!

lieve groet van Tjits

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig die tafel zo gedekt ,ach mannen toch hahahah maar ze hebben ondanks dat toch genoten en daar gaat het toch om ..gelukkig gaat het weer wat beter bij jullie en kunnen jullie langzaam weer wat genieten , heb genoten van je mooie foto's wens je een fijne week lieve groet rosita

Tanja zei

Ja dat je mannen zo reageren dat herken ik ook, af en toe is het niet makkelijk om een meisje in een mannenhuishouden te zijn ;-) Maar volhouden hoor Helena, jouw meisjeskant zorgt voor het zachte bij je mannen, straks als ze groot zijn.

Ik heb genoten van je foto's en eerlijk gezegd kreeg ik er ook trek van. Supergezellig ziet het er bij je uit.

Pas goed op jezelf, meis

Liefs
Tanja

Miss M zei

Ik heb even je vorige post teruggelezen; wat een schrik zeg! Dit gun je toch niemand en wat kunnen mensen toch wreed zijn... Bah!
En ja, dan ga je toch door he, met bijvoorbeeld een tafel mooi te dekken voor Pasen. Ik moet wel lachen om het feit dat ze het thuis soms net een museum vinden. Nou, dat vind ik niet hoor! Het ziet er erg mooi en sfeervol uit. Zonde om deze allemaal op te eten ;-)
Fijne week nog, hopelijk laat het zonnetje zich nog zien vandaag!

Liefs, Marjolijn ♥

Claudia zei

Fijn dat je met Pasen even de kracht hebt om iets moois en leuks te ondernemen. Dank je wel voor het delen lieverd!

Claudia. zei

Wat een mooie foto's heb je geplaatst, het lijkt zo simpel, en juist daarom zo mooi!
Claudia.

Mari Crea zei

Lovely images
Have a nice week
Mari

Mayflower zei

Wat ziet de Paastafel er prachtig uit Helèna en wat fijn dat jullie zulke fijne dagen hebben gehad waarin jullie tot rust zijn gekomen.
Fijn dat je ook zoveel steun heb gehad aan alle welgemeende reactie, daarom is het ook fijn dat je alle nare gebeurtenissen van je af schrijven kon.
Ik wens je een fijne week.
Lieve groet, Mea

Room Seventeen zei

Fijn dat je zulke goede Paasdagen hebt gehad. Ik heb even je vorige post gelezen, wat naar allemaal Helena, heel veel sterkte toegewenst!

Vrouwe Papenborg zei

Geweldig blog, kwam ik via mijn zusje hier terecht!! Mooi echte foto's. En je kinderen komen er met zulke humor (samen met jullie) wel weer bovenop. Groet'n Monica

@nne zei

fijn te horen dat jullie na alles hebben genoten van het paasweekend. ik wens je veel sterkte en liefs toe, @nne

Bonjade zei

Wat is het hier even heerlijk na genieten van het paasgevoel.....
En wat ziet het er sfeervol en uitnodigend uit.....

Fijn dat jullie heerlijk hebben genieten van deze dagen.
Gewoon samen zijn, gouden dagen om in te lijsten.

Fijn dat het iets beter gaat.

Fijne avond

Liefs

Madelief zei

Lieve Helena,

Ik lees vandaag pas je laatste paar berichtjes. Wat verschrikkelijk wat jullie hebben meegemaakt. Ik hoop dat het inmiddels beter gaat met jullie zoon. Zoiets gaat je niet in je koude kleren zitten.

Fijn om te zien dat je toch weer foto's bent gaan maken. Het is belangrijk om ook de mooie dingen in het leven weer te zien! Jullie Paastafel zag er prachtig uit!

Veel liefs en sterkte,

Madelief x

Marjonel M zei

Hallo Helena, ik kwam via via op je blog, prachtige foto's en je paastafel ziet er mooi uit, ik heb zins kort een blog kom ook een keer bij mij kijken!

Groetjes Marjonel

Catharina Maria zei

Het Pasen is er bij ons een beetje bij ingeschoten door onze Portugal reis maaar door naar jouw foto's te kijken maakt heel veel goed .
Het ziet er heel erg gezellig uit !
Liefs van ♥RINI♥