zaterdag 28 april 2012


Jullie hebben bij het zien van het logo waarschijnlijk al een idee. Ja, Passione Helena is een paar maanden geleden, net als All Seasons en Pertronella ook benaderd door Huisje Kijken.

Ik voel me zeer vereerd om een column te mogen schrijven voor het nieuwe E-magazine.
Het is een nieuwe uitdaging voor mij, droomde ik al lange tijd om iets voor een magazine te mogen betekenen, heb ik hier mijn kans kunnen pakken.

Spannend, ja..want een column schrijven is toch iets anders als een stukje schrijven op blog.Het is een wijze van schrijven waar ik graag in wil groeien. Maar zo spannend als ik het vond bij mijn eerste intrede in blogland, zou ik 'deze andere zijde' ook graag willen ontwikkelen en het me eigen maken. Hopelijk ga ik mij er net zo snel thuis voelen als hier. Het contact is in ieder geval heel erg warm, dus heb ik er alle vertrouwen in!
Mijn eerste stap is gezet en ik zal mijn grote hobby 'fotografie' er op aan vullen.

Zijn jullie al nieuwsgierig?

Ik zou zeggen ga gerust een kijkje nemen;-)

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik door het stunten van het nieuwe programma de verkeerde versie ingestuurd heb, ik dacht dat het aanpassen in het programma automatisch opgeslagen werd. Ik ben weer iets wijzer, haha Echt weer iets voor mij;-)












Een heel fijn weekend 
&
een hele gezellige Koninginnedag!


Liefs, Helena


22 opmerkingen:

Le Style zei

Super, gefeliciteerd!
Ik lees altijd zo graag de posten {en geniet evenzo van je mooie foto's} op 'Passione Helena'. Dus heb gelijk doorgeklikt;-) Geweldig hoor je eerste column!!
Veel succes, dat er nog maar veel mogen volgen;-)

Geniet van je weekend & van Koninginnedag!!

Home and Lifestyle zei

Wat ontzettend leuk dat jij hier ook voor benaderd bent Helena!! Ik heb je artikel gelezen en krijg al helemaal zin in Koninginnedag, zonder hamburger weliswaar :)!

Vroeger zat ik heel veel op de hyve Huisje Kijken, maar ik vond het toen zo tegenvallen dat er zo weinig reacties op foto's kwamen. Op zoek voor mooie foto's voor deze hyve kwam ik achter het fenomeen bloggen en zodoende ben ik daar toen mee gestart!

Ik wens je heel veel succes met je columns, samen met je foto's wordt het vast een groot succes!

Ik wens je een fijn weekend en uiteraard aanstaande maandag heel veel plezier!

Liefs, Ingrid

Marian zei

Gefeliciteerd hoor!!!
Ze hebben een goede keuze gemaakt door iou uit te kiezen,,,prachtige foto's maak je..

It's me zei

Wat leuk !!!..ik ga gelijk even kijken....liefs fijn weekend...xxx..

Lynda zei

ik ga lezen!! HEEL erg leuk, gefeliciteerd en SUCCES!!!

Groetjes
Lynda

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Wat leuk zeg een column schrijven en je foto's zijn prachtig!

Een heel fijn weekend en Koninginnedag!

Lieve groet,

Loes

Musje zei

Superleuk! gefeliciteerd,prachtige foto`s heb je gemaakt,fijne zondag,lieve groet Musje.

Gerry zei

Gefeliciteerd, Helena! Wat een prachtige uitdaging. Ik heb het gelezen en ik vind dat je een prachtige column hebt geschreven op Koninginnedag.
En je foto's zijn om te genieten, zo mooi!
Ik hoop dat er nog vele mooie mogen volgen!
En geniet morgen!

Liefs,
Gerry

Sylvia zei

Proficiat met je column, Helena, mooi gedaan !
Wens je een fijn weekend,
Sylvia

Barbara zei

Wat een mooie kans, proficiat! Van je foto's geniet ik al en je column... zal dito zijn. Mooie zondag!

Tanja zei

Laat ik nou helemaal niet verbaasd zijn dat ze jou hebben gevraagd.

Leuk voor je en ik wens je heel veel succes met schrijven en fotograferen.

Liefs
Tanja

All Seasons zei

Wat leuk dat ook jij benaderd bent om een column te mogen schrijven voor 'Huisjekijken'. Ook ik vond het wel erg spannend en helemaal toen dit alles op zaterdag door vele gelezen kon worden. Tja, hoe reageert iemand anders op mijn verhaal, maar de reacties doen veel goeds.
Het is zekers heel anders dan bloggen, maar zeker net zo leuk~.
Heel veel succes met je schrijven en ik ga je column eens rustig doorlezen!

Fijne dag
lieve groet,
Patricia

Bonjade zei

Kijk nu toch....wat super voor je!
Van harte!
Ga direct even lezen ;)

Heerlijke beelden hier weer bij je.
Altijd genieten

Liefs

Mayflower zei

Wat ontzettend leuk Helèna dat ze jou hiervoor gevraagd hebben, al verbaasd mij dit niet.
Ik ga er zo even een kijkje nemen, maar eerst even genieten van je mooie foto's van Paleis het Loo.
Fijne avond en voor morgen een gezellige Koninginnedag.
Lieve groet, Mea

Colin zei

Wat leuk dat jij daar ook je bijdrage gaat leveren, ga gelijk weer even bijlezen. Via huisje-kijken heb ik het bloggen ontdekt, dus vind het geweldig dat ze nu een e-zine hebben! Groetjes Colin

Madelief zei

Wat ontzettend leuk om hiervoor te worden benaderd Helena. Van Harte Gefeliciteerd!

Ik ga gelijk een kijkje nemen.

Fijne dag morgen.

Groetjes van Madelief x

Claudia zei

Een echte eer, maar van Huisje Kijken een goede stap om jou te vragen. Met zo'n mooi blog weten ze dat ze de juiste gevraagd hebben. Uiteraard geldt dit ook voor Patricia en Petra. Dames wat heerlijk om nog vaker en meer van jullie te mogen zien!!!

Janny zei

Wat geweldig is dat! Dat is dan weer een bekroning op je werk! Gefeliciteerd en de foto's vind ik ook prachtig genomen,

Groetjes Janny

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat leuk, gefeliciteerd! Wat een eer dat je gevraagd bent!
Ik ga eens even een kijkje nemen.

Groetjes,
Esther

amy zei

Ben hier voor het eerst ,prachtige blog ,ik ga je volgen :)
GR Amy

Marian zei

Dit is nou echt wat voor jou zeg! En je eerste column is prachtig! Heel veel succes en plezier met deze nieuwe uitdaging!
Liefs xxx

André en Inka. zei

Hallo Helena,...sorry,ik zag net pas je reactie op onze post,.....en heb hem meteen geplaatst,we zijn momenteel niet zo heel erg actief op blogger en twitter wel op fb,....dit grotendeels omdat ik een tijdje geleden door mijn rug ben gegaan,blijft een zwakke/moeilijke plek na een auto-ongeluk zes jaar geleden,blijft een moeilijke/zwakke plek zodat ik maar af en toe heel kort achter de computer zit en de inspiratie ontbreekt me momenteel om te bloggen,....komt wel weer maar eventjes het blog eventjes op een laag pitje,.........lieve gr van Inka,...xxx