dinsdag 14 februari 2012

Love You 


Mam er komt hier iemand vanavond, is dat goed?
"Ja hoor lieverd, dat is prima, gezellig! " 
Een beetje nerveus staat hij in de badkamer, de laatste plukken haar in model te brengen.
Vanavond komt er een meisje, die hij nog nooit heeft gezien.
 De broers, "kameraden van elkaar" vonden dat het broertje en zusje maar eens moesten daten.
Het zusje had vaker gezegd dat ze hem zo knap vond.
En vanavond, zullen ze elkaar voor het eerst ontmoeten.

Om 19.00 uur gaat de bel en de deur gaat open....
Onwennig staan ze tegenover elkaar en stellen zich aan elkaar voor.
Je ziet ze denken.
De koffie word koud, de koek blijft op het schaaltje.
Haha, ik moet lachen, dit is zo leuk om te zien.
Ze zijn helemaal ondersteboven van elkaar en zitten verkrampt naast elkaar op de bank.

Ik stel voor, dat ze een film gaan kijken.
En wanneer ik ze drinken en chips breng, merk ik dat het ijs is gebroken.

Liefde op het eerste gezicht



Ze vonden elkaar zo leuk, dat ze de volgende middag alweer bij ons was.
Een week later, zitten we aan tafel en ik vraag, "hebben jullie nu verkering"?
Neeh..mam, het is niet zoals vroeger hoor?!.  
Ondertussen steken we elkaar een beetje de gek aan over dit onderwerp
"Maar je vind elkaar toch leuk? "vraag ik.
Jawel, en daarom wil ik het ook speciaal doen.
Ik vraag haar verkering op Valentijnsdag!


Hoe Romantisch

Bron: Internet

Maar mam....
Weet jij wat ik kan kopen, kan je met me mee, jij hebt altijd wel ideeën.
Met instructies, dat het een aardigheidje moet blijven, stuur ik hem toch zelf op pad.


Ik had het zelf niet mooier kunnen bedenken.
Een Romantisch boekje, voorzien van Pralines

With Love


37 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat lief!!!! En wat een romantisch verhaal! Dan zie je je zoon van een hele andere kant hè!! Maar hij weet wel waar hij mee aan kan komen...tenslotte houden de meeste vrouwen wel van chocola :)! Ik hoop dat ze elkaar nog jarenlang met lieve, kleine cadeautjes blijven verrassen!

Liefs, Ingrid

THE BLACK BARN zei

WAT SCHATTIG ZEG!!
DE LIEFDE IS ZO LEUK !

FIJNE VALENTIJNSDAG,

MIRANDADEDNE

Ger zei

Leuk om te zien en te lezen hoe pril geluk en liefde kan zijn...

Wat is het heerlijk,mooi en spannend om jong te zijn!!!

Lieve groeten,
Ger

All Seasons zei

Wat een geweldig mooi liefdes verhaal, hoe je dit hier beschrijft. Zo lief!!
Deze Valentijnsdag zal zoonlief niet gauw meer vergeten...

Fijne avond
Lieve groet,
Patricia

Anita zei

Wát lief kleine jongetjes worden groot hihi
Lekker GENIETEN van dat prille geluk !!!
En waar was jou Valentine ?! ;-)
Ik ben héérlijk verwend ...
het was de meeste bijzondere Valentijn ooit !!!
Dikke klapzoen op je neus X

Petra zei

Dat lijkt mij zo bijzonder om dat van dichtbij mee te maken. Kleine jongens worden groot...

Groeten van Petra

Nancy Blaauwgeers zei

Wat een leuke post over de liefde. En wat romantisch om verkering te vragen op valentijnsdag. Mooie blog heb je ik ga je volgen hoor. Aan je foto's van de NK schaatsen te zien woon je vlak bij mij in de buurt. Ik woon in Klazienaveen. Als je zin hebt kijk maar eens bij mij.
http://www.madammikmak.blogspot.com
Groetjes en een fijne week. Nancy

'Inga' zei

Wat lief!

't Is bijna een kleine lovestory...zo op Valentijnsdag, hopen dat het nog heel lang liefde blijft!

"Création" zei

Ohhh lieve Helena, wat een heerlijk romantisch verhaal, men wat heeft je zoon een prachtig cadeau gekocht voor dat lieve
meisje. Pril geluk.....HEERLIJK!!!

En wat orgineel,Love in de kaarten gelegd als dit geen romantiek is.

Liefs Josephine

Karin zei

Wat romantisch. Mijn zoon van 11 heeft sinds vandaag ook een soort van verkering...geloof ik :) ♥

It's me zei

Achhhh zo liefffff......Happy Valentine's day....♥.. ♥... ♥....Love Ria......♥.. ♥... ♥....

Karin zei

Ohhhhh wat lief!!
Mooi he om je kinderen van die kant te bekijken...zo anders zo sweet :-)
(hahaha inderdaad verkering vragen schijnt oudewets te zijn,zeggen mijn meiden hihi)
fijne dag ,geniet van dit prille geluk.
liefs karin

Het lijstje van brocante zei

Wat is de liefde toch heerlijk,als het met die twee ook zo gaat als met mijn dochter komt het vast wel goed!!!!
Met lieve groetjes,
Silvia

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat romantisch! prachtig hoe je dit hier beschrijft, zo lief!!
het lijkt wel of ik een boek zit te lezen!

Groetjes en een fijne dag,
Esther

Thuis bij Tjits zei

romantischer kan toch bijna niet, geweldig!! en wat is je zoon attent superleuk! ik hoop dat je ze nog heel lang van elkaar mogen genieten!

fijne dag!
lieve groetjes, Tjits

Op nr.5 ♥ zei

Ah gosh...wat schattig! Ik mocht willen dat mijn dochter nog zo heerlijk bleu was ;-)
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je oudste...18 alweer!
Prachtige foto's weer, ik heb er van genoten.
Lieve groet, Hilde

Fort lapin zei

In 1 woord geweldig!! Daar kan menig "vrouwenfilm"niet tegenop.....

Veel geluk voor het koppel!

Lieve groet Peet

Corine(THUIS) zei

Heerlijk zo'n prille liefde!!

Tanja zei

Heerlijk verhaal Helena, als je mijn Valentijnsverhaal hebt gelezen dan weet je dat ik dit zo goed begrijp, die ene dag die gewoon even bewust besteedt wordt aan de liefde, het gebaar naar elkaar.
Meis geniet van het lovely couple want het is zo leuk om te zien als ze verliefd zijn.

Fijne dag vandaag!

Liefs
Tanja

@nne zei

wat een romanticus! liefs, @nne

Created by Essie zei

Wat heerlijk romantisch en lief.
Heerlijk en veel geluk aan het liefdes paar.

Lieve groet
Esther

Colin zei

Dit is zooo lief!

Franse Lelie zei

Sat een superlief verhaal...zo spannend de eerste ontmoeting:) Je foto's van je laatste posten zijn trouwens erg mooi! Ik heb net even teruggebladerd, vooral die van de schaatsers, echt supergaaf zijn ze, lieve groet

Gerry zei

Wat een heerlijk romantisch verhaal! Zo leuk zoals je het beschrijft.
Het lijkt me ook als ouders prachtig om dat zo mee te maken.
En nu maar hopen dat de prille liefde beklijft.

Lieve groet,
Gerry

Marijke van Ooijen zei

Hay Helena,

Wat een schattig verhaal...super!
Kleine mannetjes worden groot...en dan komen de meisjes..."schoondochters" hihihi...
Een andere periode breekt aan, en zeker net zo leuk als dat je kinders klein zijn.

Ik heb genoten van je post...dank!

Liefs,
Marijke

Sylvia zei

Oh, Helena, wat een lief verhaal, de beste Valentijn ooit !
Fijne avond,
Sylvia

Bizzy @ home zei

Wat heerlijk, die prille liefde....kijken we daar niet allemaal een beetje met weemoed op terug..wat een heerlijke tijd.
Lieve groet, Renny

Oude lappen zei

Wat mooi toch, de romantiek.
Geweldig verhaal.
Liefs Liliane

Net als Toen zei

Oh, wat lief !!

Stina zei

wat mooi om te lezen zeg,en dat moois wat hij voor haar gehaald heeft,bijzonder toch om dat zo van dichtbij te zien.

liefs Stina

Marjon zei

Dit vind ik nou het mooiste valentijnsverhaalte in blogland echt schitterend...zo lief.....groetjes Marjon

faire un songe zei

Dank je wel voor je lieve reactie..
Groetjes Hetty

Marion zei

Wat een leuke Valentijnspost is dit Helena! Wat lief van je zoon, zo te lezen is het een romanticus. :-)

Toevallig was ik net jouw mooie blog aan het lezen, op hetzelfde moment dat jij op mijn blog een reactie achterliet. Grappig hè. Bedankt voor je compliment en jij ook een hele fijne week!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat heerlijk he kan je daar dan van genieten .....tja wat gaat de tijd dan vlug he ....geniet lekker met ze mee ....fijne week lieve groet rosita

Janny zei

Oh wat leuk,wat dat betreft is er neit veel veranderd in de liefde.

Groetjes Janny

Home and Lifestyle zei

Lieve Helena,

Ik kom even buurten want het is hier zo stil op de lijn! Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je de komende dagen heerlijk gaat genieten van het mooie weer!

Veel liefs, Ingrid

Catharina Maria zei

Ja , de liefde is mooi en zeker in al zijn prilheid .
♥RINI♥