zondag 15 januari 2012



It's all in the details...

  Renny van  Bizzy @ Home heeft een leuke Challenge bedacht..
Het thema is; detail, close-up foto's.
Ik ben net als Renny ( en vele anderen)  ook dol op details en doe daarom graag mee.

Zo heb ik wat detail en close-up foto's verzameld en samengevoegd voor de Challenge.







Ik heb gekozen voor allerlei soorten materialen.
Stof, leer, bloemen, steen, glas, metaal, zilver, hout en papier
&
natuurlijk,  ons eigen knuffelbeest

Huis, dier, tuin en vakantie, het zit allemaal in de collage's verwerkt.


Wil je ook meedoen,  kijk dan bij Renny; http://bizzyathome.blogspot.com  
en zie daar...voor nog veel meer mooie details!


Fijne week allemaal!


36 opmerkingen:

Sylvia zei

Wat een prachtige details heb je vastgelegd, Helena !
De uitgebloeide Annabelle is heel mooi en dan natuurlijk die lieve poezesnoet :-)
De witte roos is zo puur, wondermooi !
Wens je een fijne week,
Sylvia

'Inga' zei

De foto van de fiets in de hortensia's vindt ik super!
De andere foto's zijn ook prachtig, net zelf een paar foto's geplaatst, leuke challenge om te doen, nog leuker om te bekijken!

Groetjes

Home and Lifestyle zei

Als je goed op details let, vind je een voorwerp vaak nóg mooier dan ie al is...dat is tenminste mijn eigen ervaring! Jij hebt details prachtig in een collage weergegeven...dat verdient alle aandacht, want het is zó mooi!

Een fijne week Helena! Lieve groet, Ingrid

THE BLACK BARN zei

PRACHTIG!!


FIJNE WEEK,
MIRANDA

Thuis bij Tjits zei

zo mooi hoe je de verschillende details hebt weergegeven!
en jullie knuffelbeest vind ik zo lief.. die blik.. intens
tevreden, prachtig!!

ik wens je een fijne week,
Tjits

Corine zei

Mooie details! Vooral de kop van het poezebeest en de fiets in de hortensia's..super!
Groeten, Corine(THUIS)

It's me zei

Wat een prachtige foto's zeg !!! heel mooi !!!...fijne week liefs van mij...xxx..

rommy moosie68 zei

wat een mooie plaatjes heb je er weer van gemaakt
de poes is echt super he nog fijne dag liefs rommy

Inka en André. zei

prachtig,...mooie foto`s en wat een leuke challenge,he,super leuk om er aan mee te doen,...fijne week,XXX

Marjon zei

Dit vind ik wel hele bijzondere foto's zo mooi, de kant, het lieve kattengezicht, de roos en ook apart die fiets....de verschillende materialen zien ook heel apart uit...Chapeau...lieve groet Marjon

It's me zei

Ik heb er al over gepost hoor...de hechtingen moeten er volgende week woensdag uit en dan ook de uitslag.....lief dat je het weer even vraagt....xxx....

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige collage hoor heerlijke frisse kleurtjes .... fijne week lieve groet rosita

Sjoukje zei

Leuke collages heb je gemaakt~! Ik vind de fiets tussen de annabellen wel heel mooi.... Leuk om te doen vond ik zo'n collage maken...
Een fijne week, groetjes Sjoukje

Created by Essie zei

Wat een prachtige collage en wat een mooie foto's

Groetjes
Esther

Bizzy @ home zei

Prachtige detailfoto's, die met de fiets vind ik geweldig! En ook dat snoetje van je poes...lieffff. Leuk dat je meedoet met de challenge!
Lieve groet, Renny

Marie-Ange zei

Très importants les détails, surtout quand ils sont aussi beaux !
Bisous
Marie-Ange

Franse Lelie zei

Prachtig zijn ze,lieve groet

Anita zei

Wow wat wéér PRACHTIG gedaan !!!
Vooral je fiets :-)
Helemaal een blog naar je hart hihi
Groetjezz lfs mij xxx

Mirjam zei

Hallo Helena,
Wat leuk dat je mijn blog ook gevonden hebt. Dank je wel voor je lieve berichtje...
Ik ben nu bij jou even aan het rondneuzen en ik vind jouw foto´s echt helemaal geweldig mooi... Ik ga je volgen hoor...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

MariCrea zei

What beautiful photos
I particularly like the handlebar of the bicycle
xoxo
Mari

Dani zei

Ongelofelijk mooi vastgelegd...
Groetjes
Dani

Ger zei

Hé,hé.....zou het dan eindelijk toch gaan lukken.....
ben na tig pogingen gisteravond NU al zo ver dat ik een reactie kan tikken.

Wat heb je weer prachtige foto's bij elkaar geschikt en tot in detail uitgewerkt over allerlei materialen van leuke spullen!!!
Zal zo nog eens op Renny's blog gaan kijken naar al die mooie bijdragen voor de challenge.

Slaap lekker en lieve groeten!!
Ger

Tanja zei

O Helena, wat een mooie foto's, wat een supercollage, ik kan niet kiezen welke foto is het allermooiste vind. Gewoon allemaal ok misschien die eerste collage en dan die rechts bovenaan, dat smoeltje met dat lieve neusje.

liefs
Tanja

natuurlijk groen en doen zei

Wat een prachtige detials ,juist die mix van allerlei materialen geeft een hele mooie collage

fije dag
groetjes Bep

bleudelavandou zei

Prachtige collage!!

Het mooie en unieke vind je dikwijls terug in de details...

liefs
marieke

G-style zei

Prachtig zijn je detail-foto's Helena!

Nu maak jij altijd van die mooie foto's maar ik vind dat je door het oog van de camera anders kijkt naar dingen en ook meer ziet ... heb jij dat ook?

Die fiets vind ik prachtig zoals die daar staat tussen de uitgebloeide hortensia, je moet de schoonheid er maar net van zien op dat moment ...

Nou de challenge was aan jou zeker besteed.

Fijne avond gewenst !

lieve groet Gea

Modern Country zei

Dear Helena,

Because of my rather poor Dutch grammar, I write to you in English, hope you do not mind. It is easier to speak the language! I was so happy for your comment, very happy. Thank you! Yes we like a lot of the same, my Dutch blog friends have a lot of the same taste as me. Much bright and light interior, but also rural rustic and French. A combination of all this is just fantastic. And of course, a mix of old and new. Yes that's right, I'm saving money through a whole year, and using them wisely on beautiful things I find in the Netherlands and France. I go at least to the Netherlands once a year. My husband takes a plane at any time.


Ik wens jij ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. En ook nog een gezellige avond !


Friendly ~ Aina

Modern Country zei

Oh I totally forgot to say how much I like your Photographs, they are filled with so many beautiful details. Wonderful !

Aina

Thuis Thuis zei

Wat leuk dat je mijn blog gaat volgen.
Nieuwsgierig geworden ook even bij jou langs gegaan.
Een heerlijke blog met mooie ingetogen foto's.
is het niet bijzonder zo'n challenge.
Ieder vult het op zijn / haar manier in, dat maakt het zo speciaal.
Lieve groetjes Annette

Just Who I Am zei

Dank je wel voor je leuke reactie bij mij.Ook bij jou prachtige detail foto's.Een leuk idee van Renny om eens beter naar details te kijken .Ik vind de foto van de poes ook zo lief.
Groetjes Elisabeth

Janny zei

Hele mooie details heb je vastgelegd!
Ik ga jou ook eens volgen,

groeten Janny

Janny zei

Nog bedankt voor je enthousiaste reactie voor mijn details foto! Heb neit zo eens veel reacties, maar wel lieve reacties.

Groetjes

sylvia zei

wat een prachtige foto's maak jij!! Om te kwijlen...

Bonjade zei

Prachtige details.......en misschien een detail.....maar al deze details passen qua kleur ook nog zo goed bijelkaar.....dat heb je super bijeen gezocht.....
Maar ach.....detail ;)

Fijne dag

Liefs

Marion zei

Hoi Helena,

Wat heb je een prachtig blog zeg. Hele mooie foto's. Die foto van die witte roos vind ik geweldig. En ook je collage is heel mooi. Ik houd ook heel erg van katten, dus deze viel bij mij helemaal in de smaak. :-) Mooi kleurgebruik ook, dat wit met natureltinten. Mijn complimenten!

Groetjes, Marion -x-

Marion zei

Hihi, ben ik nog even... bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog. Ja, mijn katjes zijn m'n alles! :-)
Die van jou is ook mooi zeg.

Maar ja, jij maakt sowieso prachtige foto's (oh, dat had ik al gezegd geloof ik, lol...), die detailfoto van die fiets is trouwens ook super, maar die roos spant voor mij de kroon. Zo mooi vastgelegd in al haar fragiele schoonheid. Knap dat je dat kan hoor.

Leuk dat je volger bent geworden! :-)

Liefs, Marion -x-