vrijdag 20 januari 2012



Er ging even iets fout met mijn vorige post!
Haha, zit ik te werken aan een nieuwe post, druk ik per ongeluk op publiceren i.p.v voorbeeld.
Ik was nog helemaal niet klaar en was nog aan het vogelen hoe ik het zou maken...niet zo dus! Ik vind het ook helemaal geen post van mij;-) wat moeten jullie gedacht hebben...er staan klakkeloos wat foto's en dat was het...
Ik had het naar mijn mening direct verwijderd, maar kom er zojuist achter dat dit helemaal niet het geval is.
Tja, wat moet ik er nog van maken... en beetje half gebakken vandaag, want ik had mijn post net klaar,  en tegelijkertijd een groot deel  maar weer verwijderd.  Ik maak het binnenkort weer goed!
Nu maar even zo, want ik wil straks echt klaar zitten voor "TheVoice" , spannend!
Mijn favoriet zit er nog steeds in... gezellig kijken met z'n allen, met koffie en gebak.

Fijne avond!


Poging 2..;-)



    Een week van uitersten




Storm en regen, zachte temperaturen
Dan zet de wind zijn ventilator uit
En vang ik  de eerste zonnestralen op het terras
Ik voel de warmte en ze maken me blij
het lijkt wel lente!

Als snel koelt het af en warm ik mij onder een warme deken
na een dromerige nacht word ik wakker
vanuit het raam ontdek ik de magie van deze kou nacht
bomen en planten zijn betoverd met een prachtige randje rijp
   Hevig word het verlangen  naar een beetje winter...
Niets is minder waar!
Regen en wind maakten een einde aan dit mooie sprookje.

Tot vandaag.. vandaag schijnt het zonnetje vrolijk en blij 
vliegen ook de vogels af en aan.
Maar voor hoelang, word het een winter, of een vroege lente




Fijn weekend!

Liefs Helena


26 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ik hoop nog even winter hoor...hebben nog zo weinig echt winter gehad wil sneeuw ijs hahahahah ook ik ga er zo lekker voor zitten hoor met een wijntje en een hapje ...wens je veel plezier en een fijn weekend lieve groet rosita

Twa zei

Ik vond je vorige post ook leuk hoor! Soms hebben foto's geen tekst nodig ;-) Veel plezier straks bij the voice. Mijn favoriet zit er helaas niet meer in. Fijn weekend! Groetjes Antoinette.

Sylvia zei

Ik heb toch genoten van je foto's, Helena, maar inderdaad je schrijft er altijd een leuke tekst bij :-)
'The Voice', dat programma hebben we hier ook op vrijdagavond, nu zijn het 'the battles', ik zie dat ook graag.
Fijne avond,
Sylvia

Tanja zei

Nou ik dacht alleen maar ze heeft het waarschijnlijk gewoon even druk, dus ik heb genoten van je foto's hoor, heerlijk.

Maar deze post, de foto en je tekst die maken de post compleet en af.

Fijn weekend Helena,
Liefs
Tanja

Madelief zei

Wat een prachtig gedicht Helena. Heb jij het zelf geschreven? Knap hoor!

Een fijn weekend!

Madelief x

Bizzy @ home zei

Eerlijk gezegd was ik ook wel een beetje verbaasd, alleen maar foto's, geen mooie woorden van Helena? Maar goed, aan de andere kant, soms hebben foto's geen woorden nodig. We houden 'm nog tegoed. Ik ga ook plat voor the voice: natuurlijk is mijn favoriet mijn plaatsgenote, Iris! Ik ben benieuwd.
Lieve groet, Renny

Created by Essie zei

Ik heb je geprobeerd te mailen maar volgen mij is dat ook fout gegaan kreeg een fout melding. Mijn vraag ging over jouw katten of poezen. Wat voor ras het is . Ze lijkt veel op onze Dotje die onlang door een auto is geschept.
Ze doen mij aan haar denken. Terwijl zij een boerderij kat is. Dus wie haar vader was????????. Vast een hele mooie kater.

Lieve groetjes
Esther

Home and Lifestyle zei

Heey Helena!

Toen ik vanmorgen bij je langs kwam vond ik het inderdaad niet jouw stijl, zo zonder woorden, dus ben ik maar weer vertrokken...het gebeurt wel vaker dat de woorden wat later toch verschijnen. Maar aangezien het wel heel lang zonder woorden bleef ging ik er toch maar vanuit dat het toch de bedoeling was :)! Niet dus, maar dat maakt niet uit...ook zonder woorden waren de foto's mooi!

Ik wens je nogmaals een fijn weekend en veel plezier bij the Voice! Ik vond er meer heel erg goed en één van hen zit er nog bij!

Lieve groet, Ingrid

Karin zei

haha dacht al..oke alleen foto's nou ja kan ook :-)
Maar ff wat kletsen is veel gezelliger :-)
Ik ga ook gauw naar de voice kijken ,spannend!!
fijn weekend groetjes karin

'Inga' zei

Leuke foto's dacht ik...waar is het verhaal?
Geeft niks, blij te horen dat er bij anderen ook wel eens wat fout gaat!

Fijn weekend!

Gerry zei

Nou, je vorige post was ook al leuk met die foto's, maar dan heb je hem nu helemaal afgemaakt met een mooi gedicht.

Fijn weekend en lieve groet,
Gerry

Marjon zei

Prachtig gedicht en mooie foto's groetjes Marjon

Alexandra zei

Ik hoop zo op een vroege lente en een lange zomer.
Ik ben dol op de zon en het leven is zo veel makkelijker in de zomer vind ik altijd.
Maar de winter is nog maar een maand bezig.
Tja dat is inderdaad lekker op de bank, met thee en tv.

Fijn week-end en bedankt voor je mooie gedicht.
Alexandra

It's me zei

Niks mis met je foto's en vorige post hoor......ik hoop dat Iris gaat winnen !..liefs van mij...xxx..

flowersandhome zei

Wat mooi beschreven weer Helena. Klopt ook helemaal. Wat een vreemd weertje. Alleen het laatste paragraafje mag je bij ons weglaten. Vandaag was gewoon meer wind en regen, leek wel herfst.
Groetjes en fijn weekend,
Marian

Castles Crowns and Cottages zei

Helena,

Thank you so much for visiting...DANK U!

Anita

Laura zei

Hi Helena,

Yes, I wrote a comment too soon when your post was not finished yet :-) soooo.....I say again that your images are pure poetry!

Thanks for being my follower number 200!! You made me happy!

I'll write a post about it with your name!!!

Hugs!!

Laura

Inka en André. zei

Net als je vorige post,prachtig,mooi gedicht,jammergenoeg zat onze favoriet er gisteravond niet meer bij.Fijn weekend,..XXX

Corine zei

De foto's waren mooi genoeg en ook ik dacht dat de tekst later wel zou komen...
Nu toch maar even laten weten dat ik alles gezien heb :)))
Groeten, Corine(THUIS)

Claudia zei

Het is altijd mooi bij, ook als je het zelf dan iets mibder vind...

Maaike, brocante en theetuin zei

Via, via kwam ik op je mooie blog.

Wat een prachtige foto's en mooie teksten. Ik ga je graag volgen!

Fijn weekend verder! Groeten Maaike

Anita zei

Hahaha maar je kunt je blog toch op elk moment aanpassen ?! Woorden toevoegen of weghalen ;-)
Nouh ja we hebben nu twee vliegen in één klap !!!!!
Prachtige post (allebei) :-)
Niks van TVOH gezien dus van mij mag iedereen winnen hihi
Tot gauw X

Stina zei

Zoals altijd kom ik graag even bij je langs.
en je foto's zijn om van te genieten hoor.

liefs Stina

dandelion67 zei

Mooi tegenlicht.
Boomhutten de vogels zingen en de zon aan de horizon doelstellingen.
Een warm weekend is voor jou..
dandelìon

Jeanette zei

Was jij ook voor Iris? vast wel....ik wel hoor en ...ze heet gewonnen. Vandaag reed ze voor onze winkel langs met allemaal camera`s, indrukwekkend hoor. Ze komt uit Drachten en winkelt ook wel bij ons, dus ja....leuk dat ze heeft gewonnen.

Ik heb de bewuste post gemist maar als je alleen de foto met boom had dan hadden daar geen woorden bij gehoeven hoor. De foto straalt het gedicht gewoon uit, prachtig!!

Liefs...

Musje zei

Haha dat heb ik ook eens gehad,dat ik al op publiceren klikte,gave foto,fijne zondag,lieve groet Musje.