donderdag 5 januari 2012

Een frisse start
 Warme vriendschappen en lieve woorden
Het is alweer dag 5 van het nieuwe jaar. Tijd om ook mijn blog in 2012 te zetten.










Ik heb geen goede voornemens. Alles staat open en ik kan alleen maar hopen dat het weer net zo'n rustig  jaar word als 2011. Al ondervinden wel in elk jaar wel eens een minder moment, zo hebben wij afscheid moeten nemen van Minousch. Helaas hebben we in het leven niet alles in de hand..Waar het voor mij sinds jaren weer eens licht en goed voelde, kan het voor een ander juist nu heel donker zijn. Helaas horen deze moeilijke dingen ook bij het leven. En dan is het fijn, iets van warmte af te geven aan die ander, zodat het voor hen ook iets draaglijker word.





Zoals ik 2011 uitgewandeld ben, wandel ik in 2012 verder.



 We maken van iedere dag gewoon iets speciaals.

Dat het weer een fantastisch, gezellig & inspirerend blogjaar mag worden


Welkom 2012

Happy new Year!


32 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

De start van jouw blogjaar is in ieder geval veelbelovend Helena, wat een mooie foto's heb je weer gemaakt!! Ik wens jou en je gezin ook een sprankelend en gezond 2012 toe, ik hoop dat jij elke dag veel geluksmomenten mag ervaren...dat is je van harte gegund!!

Lieve groet, Ingrid

Sylvia zei

Van iedere dag iets speciaals maken, vind ik mooi gezegd, Helena !
Met deze prachtige post ben je 2012 al goed begonnen, mijn allerbeste wensen voor jou en je familie !
Groetjes,
Sylvia

Bizzy @ home zei

Prachtige foto's zo aan het begin van het jaar, dat belooft weer wat! Net als jij ben ik ook blanco dit jaar ingestapt, geen voornemens, gewoon dankbaar voor wat we hebben en hopen dat dat zo mag blijven.
Mooie post Helena, echt genieten!
Lieve groet, Renny

Room Seventeen zei

Wat een mooie foto's! Ik word er helemaal blij van, het weer is zo grauw en grijs, vreselijk gewoon.
Goede voornemens heb ik ook niet. Roken doe ik al jaren niet meer, en lijnen doe ik elke dag dus tja, dan blijven er niet zoveel goede voornemens meer over ;)

Franse Lelie zei

Jij ook een mooi jaar en dat we maar weer vaak mogen genieten van je prachtige foto's! Lieve groet

Mayflower zei

Wat een prachtig post lieve Hèlena, zowel in woord als in beeld.
Ik wandel met je mee het nieuwe jaar in. Ik heb ook geen goede voornemens, meestal komt daar bij mij toch niets van (zucht).
Ik wens je een gelukkig jaar en met heel veel blogplezier.
Lieve groet, Mea

ria zei

Wat een zonnige post!!Geniet ik dubbel van met dit donkere weer!Hoewel t binnen wel heel gezellig is nu,kaarsjes aan,wind die om t huis giert!
Lieve groet Ria

Tanja zei

Nou ik wandel ook heel graag met jou mee in het nieuwe jaar, jeetje wat een mooie foto's, je krijgt gelijk zin in het voorjaar.

Ook hier geen goede voornemens, ok eentje dan, veel bijzondere momenten zien en voelen.

Ik wens jou veel blogplezier en een heel mooi nieuw jaar!

Liefs
Tanja

Bonjade zei

Prachtige beelden...en een mooie slogan voor het nieuwe jaar idd : van elke dag iets speciaals maken.........
Heb genoten van je post
Fijne avond
Liefs

Stina zei

wat maak je een prachtige foto's Helena,wat voor camera heb je trouwens.
VCoor jou ook alle goeds in 2012.
liefs Stina

Gerry zei

Wat een mooie fotografie, Helena. Ik zit er helemaal van te genieten.
Ik hoop dat we daar weer een blogjaar van mogen genieten.
De gezelligheid en de sfeer en het geven om elkaar in woonblogland is gewoon geweldig.

Lieve groet,
Gerry

Huize Kip Kakel zei

Ik wandel met je mee, en geniet van je prachtige foto's en achtergrond muziek!
Tot heel veel blogs!
Groetjes Hannie

Marian zei

Helemaal met je eens, gewoon door wandelen, en je foto's zijn weer super!!!
Ik heb genoten van die mooie witte serene foto's, dank je wel

It's me zei

Wat een mooie foto's !! helemaal superrr....tja ik voel me ook al weer stukken beter dan gisteren .....tjonge het emmertje liep zomaar over......zo eng om dat op je blog te vertellen......maar het doet me goed al die lieve reacties......maar ben bang dat dat eens en nooit meer was.......hihihi!!...liefs van mij...xxx...

THE BLACK BARN zei

IK WENS JOU EEN GEWELDIG 2012 TOE!

DAT IK WEER VAN JOU GEWELDIGE BLOG MAG GENIETEN!

MOOIE POST HEB JE WEER GEMAAKT!

FIJN WEEKEND,

MIRANDA

flowersandhome zei

Prachtige foto's Helena.
Hier net hetzelfde, geen bijzonder voornemens, het leven gaat gewoon verder zijn gangetje.
Hoop je dit jaar weer veel blogbezoekjes te mogen brengen.
Groetjes,
Marian

Inka en André. zei

Happy New Year,Helena,hier ook geen voornemens we nemen het zoals het is en zien wel wat er op ons pad komt,....super mooie foto`s,fijn weekend,x.

Puur Kate zei

Ik vind het een mooie frisse start zo op je blog.
Fijn weekend!
Lieve groet,
Katja

WitZandGrijs zei

Hai Helena,

Happy new year to you ! Wat een fraai blog heb je. Heel sfeervol en mooi. Je fotografeert prachtig joh en wat een fotogenieke poes. Wauwie, een prachtig beestje ! Ik ga je volgen. GEzellig.
Ik wens je een fijn weekend toe.
Groet van mij.

Annelies zei

Helena, ik wens jou ook een heel gelukkig nieuwjaar!
Wat een schitterend begin van 2012 heb je ervan gemaakt met deze prachtige foto's!
Ik blijf je volgen hoor en inmiddels sta je bij mijn favoriete blogs!
Fijn weekend!
liefs, Annelies

Castles Crowns and Cottages zei

What a beautiful BLOG YOU HAVE HELENA!

I thank you so much for coming to visit with me! May your 2012 INDEED be a year of growth and creative success!! Anita

Marie-Ange zei

Ma chère Hélène je te souhaite une merveilleuse année 2012 ...
Qu'elle t'apporte joie, amour et santé ainsi qu'à tous ceux que tu aimes ...
Je t'embrasse
Marie-Ange

bleudelavandou zei

Wat zijn deze foto's prachtig, ik wens je ook van harte veel geluk en een creatief 2012!!

Liefs
marieke

English style zei

Met Minosuch in jullie hart wandel je het nieuwe jaar in, hoop dat het een mooi jaar mag worden...
hier ook de hoop op een rustig jaar, en met elkaar gelukkig mogen zijn
je hebt prachtige foto's gemaakt, echt genieten !
Lieve groet Yvon

No21 INTERIORS & VINTAGE zei

Thank you for visiting No21 and sharing beautiful photographs and gorgeous cats. Have an inspiring 2012

Claudia zei

Wat een mooi begin van het nieuwe jaar. Dank voor onze vriendschap?

Anita zei

Hi lief mens ik wandel gewoon met je mee ;-)
Dat 2012 jullie maar véél moois mag brengen !!!!
Wat een prachtige foto's. Lijkt wel LENTE
Enne wat heb ik daar zin in !!!!!!!!
Mmm ik ruik inderdaad koffie ......
pak je agenda er maar eens bij dan plannen we een uitgebreide koffiedate. Gezellig even bijkletsen !!!!
Dikke kus xxx

bl.S zei

Wat is het genieten hier, prachtige foto.s. Ik hou me aan hetzelfde voornemen als jij: maak van elk moment een mooie dag.

Kram/Marion

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige foto,s en je voornemens sluit ik me bij aan .....lieve groet rosita

♥Ingrid♥ zei

Prachtige post Helena zoals altijd trouwens,ik wens je een prachtig nieuw jaar toe vol met mooie dingen.....veel liefs

By Nela zei

He descubierto tu blog y me ha encantado. Desde hoy te sigo si lo deseas te invito a conocer mo blog y si es de tu agrado, me gustaría tenerte como seguidora y así poder seguir en contacto. Saludos.

Passione Helena zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.