dinsdag 20 december 2011

Een beetje wit voor kerst


Wat een wereldje...en wat genieten!
Manlief ging gisteren om 05.00 uur al de deur uit.  En hoe vroeg ook, ik ga er altijd met hem uit, ..broodje smeren, kusje, uitzwaaien. Ik ontdekte daarmee al op tijd, dat het buiten omgetoverd was in een mooi wit wereldje. Nadat de jongens de deur uit zijn gegaan, ben ik snel onder de douche gesprongen. Ik vermoed dat we geen witte kerst  zullen krijgen en deze kans wou ik echt niet aan mijn neus voorbij laten gaan.
Even na achten stond ik  de ruiten van mijn auto te krabben... en ben ik vervolgens met mijn "Beetle'tje" op stap gegaan.


Het bos ga ik niet alleen in hoor...door de landerijen, klikklak en snel weer de deur dicht.
Maar o, wat is het s'morgens genieten bij zonsopgang.
Kijk en geniet maar even mee...









 *********************************************************************************
  



'

 Heb ik teveel gezegd?
Ik heb enorm genoten...en dat zomaar op een maandagmorgen.
Opvallend was, dat we net binnen het sneeuw gebied grensden..want het dorpje verderop was helemaal groen. Het is de hele dag blijven liggen en vanmorgen lag er nog een extra laagje bovenop. Maar het is vandaag te vochtig en te grauw, waardoor het weg zal smelten.
De witte plaatjes zijn in ieder geval binnen;-)



Verder wil ik jullie bedanken voor jullie felicitaties!
Echt,  ik ben echt zo enorm verwend !
Op onze trouwdag ( augustus) werd ik zomaar verrast, ik moest die middag mee en heb toen een nieuwe camera me twee lenzen uit mogen zoeken van manlief..lief hé! Hij vond dat ik toe was aan een stap dichterbij  een professionele camera. Afgelopen zaterdag kreeg ik van hem en de jongens, nog een extra lens en accessoires voor het toestel.
    Nouja, wat moet ik zeggen; he-le-maal top!
Daar boven op ook nog eens een super, gezellig feestje.. ik ben gewoon een heel blij mens!


Ik wens jullie allen een hele fijne, gezellige week!
Heel veel plezier me alle voorbereidingen voor de kerst.
En alle nieuwe volgers...Van harte welkom!


Veel liefs, 
X-X-X


30 opmerkingen:

Le Style zei

Lees ik toch even dat ik je verjaardag heb gemist! Nog van harte gefeliciteerd.....!!
Wat een super cadeau's, geniet ervan.
Schitterende foto's heb je gemaakt.
Zo mooi die witte waas.....
Fijne laatste week voor kerst!

Lieve groet,
Harriëtte

Maaike, brocante en theetuin zei

Ik kwam toevallig op je blog langs. Wat een prachtige foto's!

Groeten Maaike

Bizzy @ home zei

Nog van harte gefeliciteerd, Helena! Je bent heerlijk verwend, super! Prachtige foto's heb je gemaakt. Hier was de sneeuw alweer gesmolten vanmorgen...
Alvast fijne feestdagen.
Lieve groet, Renny

Claudia zei

Wat een mooie post maar bovenal: " je bent beetle-fan!"

flowersandhome zei

Wat heerlijk om zo verwend te worden. Dat betekent voor ons nog meer genieten van jouw fototalent.
Prachtige witte winterwereld heb je in elk geval al vastgelegd. Daarvoor zou ik ook nog wel eens vroeg op pad gaan. Wit lag het er hier echter nog niet bij.
Fijne Kersttijd Helena.
Groetjes,
Marian

Lynda zei

oooo daar had ik ook wel willen lopen!!! Uhm..die sterhanger...had je die in je jaszak??;)
Wat een machtig mooie natuur in het wit he.....om stil van te worden!
Dankjewel!

Liefs,
Lynda

Franse Lelie zei

Wat een prachtige foto's maak je toch, echt schitterend. En al sneeuw, hoe leuk! Heb even bij gelezen en wil jullie nog even heel veel sterke wensen, het ergste dat je als ouder kan gebeuren dat je kind iets overkomt. Lieve groet

Sylvia zei

Wat kan de natuur toch prachtig zijn en jij hebt er zo'n prachtige foto's van genomen, Helena !
Wij hadden van het weekend ook een klein laagje sneeuw, de zon kwam erdoor en alles was weer weg ... heb wel wat foto's gemaakt :-)
Wens jou en je familie fijne Kerstdagen !
Groetjes,
Sylvia

lia zei

Wat prachtig toch zo 's morgens vroeg.
Leuk ook dat ik niet de enige ben die altijd samen met manlief opsta.
En wat fijn dat je zo verwend bent, hoop nog veel van die mooie plaatjes te zien.

Fijne dagen
Liefs Lia

It's me zei

Wat een heerlijke foto's !!!...genieten heet dit !!...liefs van mij....xxx..

Tanja zei

Zo dit is echt genieten Helena, wat een mooie foto's heb je gemaakt, wat een sfeertje heb je neergezet. Super gewoon, en wat heerlijk dat je zo verwend bent en wat zullen wij kunnen meegenieten van je mooie foto's.

Liefs
Tanja

"Création" zei

Lieve Helena,

ADEMBENEMEND mooi, voorlopig gaat het er niet van komen maar deze juweeltjes zullen nog lang op je netvlies aanwezig zijn.

En ga jj niet alleen 's morgens vroeg het bos in? Hihihi moest hier even om lachen.
Wat kan een mens bij het aanschouwen van zoveel moois toch een geluk door de aderen voelen stromen hé, heerlijk!!!

Heb er echt van genoten en in gedachten even samen met jou deze speciale ochtend beleefd...

Veel liefs
Josephine

Anita zei

Hi lief vriendinnechie,

Die meneer J boft maar met zijn lieftallige vrouw ;-) Broodjes smeren oh euh kan ie dat zelf niet hihi Ik doe véél maar de boterhammen mogen ze zelf doen !!!!
Kijk en als ik in het bos loop / rijd kom ik nooit zo'n ster tegen. Ligt dat nou aan mij of kijk ik niet goed ;-) Meis heb genoten van je vroege wandeling. Hier was het vanochtend ook wit maar het ging over in regen.

Een virtuele knuffel komtie xxx

Marga zei

Hallo Helena.
Wat ontzettend, ontzettend,ontzettend leuk deze foto's.
Zie 'smorgens door mijn werk ook regelmatig de zonsopgang. Prachtig he. Ik rij dan door het mooie Twenteland.
Groetjes Marga

Home and Lifestyle zei

Wat een prachtige foto's heb je in de vroege ochtend gemaakt Helena. Ik vind het ook wel erg stoer dat je samen met je man opstaat, ik slaap nooit echt uit maar als hij om 06.00 uur opstaat blijf ik nog graag even liggen hoor. Maar hij ontbijt ook niet, drinkt ook geen koffie of zo voordat hij naar zijn werk gaat, dus wat dat betreft zit ik er dan ook voor Jan(ny) met de korte achternaam hihi!

Wat leuk dat je zo verwend bent met je verjaardag, blijkbaar had je het ook verdiend, dat kan niet anders ;-)!

Veel liefs, Ingrid

Ger zei

......En óf ik met veel plezier je posten lees, want je stopt er idd veel liefde in......op de eerste plaats om elke dag weer met je manlief op te staan om zijn bammetjes te maken,ik ben ook zo'n echtgenote die dat ruim 40 jaar gedaan heeft.
Maar dat heeft ook weer zo zijn voordelen je hebt een lekkere lange dag....en plukt de dag....daar zijn je mooie foto's het bewijs van, met liefde gemaakt zo in de witte ochtend koude.
Brrrrr......krijg het al koud als ik er aan denk;-)

Maar voordat je het weet breekt de dag aan dat je niks meer moet maar alles mag.....en daar hoort ook bij dat wij ons nog eens lekker omdraaien in de warme echtelijke sponde als andere voor dag en dauw de deur uit gaan voor het werk.
Moet eerlijk toegeven dat manlief de laatste jaren ook goed voor mij zorgt nou hij thuis is, ik sta meestal pas op als ik versgezette koffie ruik die hij aan het opschenken is voor ons ontbijtje.

Soms zijn de dagen dan wat korter voor mij en heb ik andere bezigheden waardoor ik ook in blogland wel eens iets mis.....zoals jou laatste paar posten, dus..........nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Geniet van je huis in Kerstsfeer en lieve groeten!!!
Ger

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

De foto,s hebben echt een wow factor, wat is het zo vroeg een prachtige wereld, gezien door jouw ogen.

Fijne dagen, Pauline

MariCrea zei

An Italian proverb says:
the morning has the gold in the mouth
In your case has silver, pearls, white ...
The world so white is beautiful
Many many good wishes
xoxo
Mari

Nikon zei

Wow! Amazing photos!

ria zei

Mooie foto's!!Ben stiekem beetje "jaloers" op je camera :-).Lijkt me heerlijk,geniet er maar van!!
Lieve groet Ria

Corine zei

Prachtige plaatjes! Ik ben blij dat ik er hier bij jou van kan genieten, zo 's morgens vroeg is het naar mijn smaak echt te koud om er zelf op uit te gaan :)
Groeten, Corine(THUIS)

Anna - MY LOVELY THINGS zei

Beautiful pictures!
I Will whish you à merry christmas/Anna

Elly zei

Ik heb iets gemist geloof ik....Maar nog van harte gefeliciteerd Helena !!!
Jij bent wel heerlijk verwend hoor....En je foto zijn werkelijk om te snoepen zo mooi zijn ze...Bedankt voor het meegenieten, ik heb nog geen sneeuw gezien dit jaar...Maar nu wel even hier bij jou..
Ik wens je hele fijne Feestdagen en een lieve groet....Elly.

Gerry zei

Wat een prachtige foto's deel je met ons.
Heel mooi!

Fijne avond,
Gerry

House of Seasons zei

Prachtige foto's!!!!!!!
Wat is alles een sprookje he, met een laagje sneeuw!Fijne kerstdagen
Liefs
Lia

Waldkind zei

du liebe,
ich wünsche dir und deiner familie von herzen ein frohes und gemütliches weihnachtsfest und einen guten rutsch in ein gesundes 2012!
ich freue mich sehr auf ein neues bloggerjahr mit dir und bedanke mich herzlich für das vergangene - voller inspiration und freude.
mit lieben grüßen - elvi

Madelief zei

Prachtige foto's heb je gemaakt Helena en wat een mooi cadeau heb je van je man gekregen.

Ik wens jou en je familie hele gezellige feestdagen toe en een mooi en gezond 2012!

Lieve groet,

Madelief x

Marjon zei

Wat een prachtige foto's echt geweldig bedankt voor het delen hiervan ik heb echt genoten.....groetjes Marjon

Marie-Ange zei

★ Joyeux *. • ˚ ˚ •. ★ ★ Noël. . °. ° * ★ ★ Joyeux. • ˚ ˚ ★ ★ ˛ ˚ ˛ •
•. Noël ★ ˛ ˚ _Π_____. * ˚ ★ ★ ★
˚ ˛ • ˛ • ˚ */______/~ \. ˚ ˚ ˛ ★ ★ ★
˚ ˛ • ˛ • ˚ *| 田田 | 门 | ˚Bisous u coeur ♥ ***

desde my ventana zei

¡¡¡ FELIZ NAVIDAD!!!

•. ★ ★ ★ ˛ ˚ _Π_____. * ˚ ★ ★ ★
˚ ˛ • ˛ • ˚ */______/~ \. ˚ ˚ ˛ ★
˚ ˛ • ˛ • ˚ | 田田 | 门 | ˚

Un abrazo muy fuerte


Cecilia