dinsdag 13 december 2011







Vrede op aarde

21 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

mooie woorden en dat liedje van marco is super ....fijne avond lieve groet rosita

Tanja zei

Ik vind je foto zo mooi, maar met de tekst samen zo binnenkomend, de tekst zet mij in ieder geval even aan het denken, en het gevoel van het liedje van Marco, tja eigenlijk weet ik niet meer te schrijven dan Zo Mooi,

Dank je wel, voor het laten nadenken Helena

Liefs
Tanja

Home and Lifestyle zei

Wat voor ons soms zo gewoon lijkt, is helemaal niet altijd zo vanzelfsprekend. Goed om daar bij stil te staan Helena...op zulke momenten waardeer je vrede, vrijheid en respect des te meer...

Ik wens je een fijne avond! Liefs, Ingrid

justwendy zei

Mooie woorden!!!

Het herinnerd me er aan dat het leven niet over rozen gaat voor heel veel van ons.

Maar gelukkig hoeven we het niet allemaal alleen te doen. Die arm om je heen is zo belangerijk.
Vooral in deze toch voor velen moeilijke tijden.

groetjes wendy

THE BLACK BARN zei

I BEN EVEN STIL!

DIT RAAKT ME.

IK HOOP DAT HET MET HEM OF HAAR WEER GOED GAAT.
HET VERTROUWEN WEER TERUG KOMT.

FIJN VAN DE WARME ARMEN OM IEMAND HEEN.

IK WENSJE FIJNE WARME LIEFDEVOLLE DAGEN TOE,

MIRANDA

Le Style zei

Was er maar altijd vrede op aarde.....
Ik hou zo van de idyllische kerstfilms juist om de droomwereld, de warmte en liefde die er vaak uitstraalt.
De wereld kan zo wreed zijn, op vele manieren.
Die troostende warmte heb je dan zo nodig.

Lieve groet van mij

flowersandhome zei

Zo mooi en aangrijpend...
Warme armen... Het heeft misschien niets met je tekst te maken maar het deed me onmiddellijk denken aan de gebeurtenissen van gisteren en vandaag in het nieuws. Wat zullen weer veel mensen extra warme armen om hen heen nodig hebben voor lange tijd...
Groetjes,
Marian

helen tilston zei

May the heart of roses always be cloaked around you and all those you love and all who come in contact with you
Helen xx

MariCrea zei

Have a peaceful Christmas
xoxo
Mari

Anita zei

Hi lief vriendinnechie,
ik lees even tussen de regels door !!!!!!
Volgens mij heb jij wel even twee armen nodig
enne voor nu een virtuele knuffel komtie xxx
Ik mail of bel je ....
Vrede op aarde én in ieders hart HOE mooi zou dat zijn ?!
Dikke klapzoen op je neus X

Sjoukje zei

Vrede op aarde wat een grootgoed... Zouden we het ooit allemaal volmondig kunnen zeggen? Alles in de deze wereld draait om de liefde, dacht iedereen dat nou maar dan hadden we vrede op aarde~! Liefde, geluk niet voor iedereen vanzelfsprekend....
Ik wens je een fijne dag toe, groetjes Sjoukje

Room Seventeen zei

Wat ben ik blij dat ik in een vrij land woon, een riant dak boven mijn hoofd heb en ook nog eens warme armen om me heen. Zoveel leed en ellende in deze wereld, het is bijna niet te bevatten.....
Wat een prachtig hart Helena!

Miss M zei

Wat prachtig, Helena...

Liefs, Marjolijn ♥

Mayflower zei

Ik word even stil van je woorden lieve Helèna.
We leven inderdaad in vreemde wereld. Wat vreselijk dat opeens je gevoel van veiligheid weg is door toedoen van een ander.
Ik begrijp uit je woorden dat je dit wat je niemand toewenst nu van heel dichtbij meemaakt.
Ik hoop voor diegene dat jullie liefde en onvoorwaardelijke steun hem of haar zullen helpen dit alles een plek te kunnen geven.
Liefs, Mea

Inka en André. zei

Hallo Helena,heel mooi en, een prachtige hart,....xxx

lia zei

Ik krijg opeens kippenvel.
En ik houd het hier ook maar bij.

Een knuffel en een lieve groet Lia

Corine zei

Beschadigd voor het leven..
Mooie post!

It's me zei

Heel mooi....ik moet om alles janken op dit moment.....pffff......liefs van mij...xxx...

Stina zei

wat ontroerend...en een heel mooi hart.

liefs Stina

bleudelavandou zei

prachtig woorden, soms heb ik het gevoel dat ik hier op deze wereld niet thuis hoort...

Liefs
marieke

♥Ingrid♥ zei

Wat mooi weer Helena,prachtige foto!....liefs