vrijdag 30 december 2011


Tijd

In zoveel termen te gebruiken
Het jaar 2011 is "qua tijd" omgevlogen
En al snel zullen we "het nieuwe jaar in gaan duiken"
 Nog even terug blikken in het herinneringsvermogen

Een jaar waarin veel tijd was voor liefde en warmte
waarin het geluksgevoel weer waar te nemen was in een stijgende lijn
Helaas was daar toch  ook een moment  van verdriet 
Onze jongste ondervond daarvan de meeste pijn.
Maar ook onze lieve viervoeter die ons midden verliet
Bovenal was het toch een jaar van innerlijke kalmte


Toch is tijd  in levensvorm zeer betrekkelijk
Vaak vliegen we maar aan dingen voorbij
Het beseffen van mooie momenten is niet tijdsafhankelijk
Maak daarvoor eens een stap op de plaats vrij
Geniet daarom bewust, het is zo vermakelijk
Helaas leren we deze wijze les in een moeilijk, emotioneel vechtpartij


Wat ik jullie voor het nieuwe jaar wil wensen
Is vooral veel geluk in zowel liefde & gezondheid 
Tik,tak,tik,tak.. al bijna tijd om te proosten lieve mensen
De klok slaat straks een Nieuwjaarstijd
 Op twaalf  wens ik jullie hele mooie, goede tijden


in het jaar
 2012



Niet voor een ieder zijn het even feestelijke dagen.
 Mijn gedachten gaan ook uit naar hen die het moeilijk hebben en daarbij wel een extra steuntje kunnen gebruiken.


Verder wil ik iedereen bedanken voor alle mooie posten waar ik in het afgelopen jaar weer enorm van genoten heb.
Niet alleen die van Nederlandse blogs maar ook  die van over de grens/of zelfs ver daarover.
 En natuurlijk voor jullie lieve reacties! Ze zijn keer op keer zo ontzettend fijn om te lezen.
Blogland is een mooi, warm wereldje met zeer lieve en hartelijke meiden en enkele heren;-).
Een wereldje waarin eenzelfde liefde vol passie met elkaar gedeeld word.





En wanneer ik mijn blanco boekje weer open sla ga ik daar ook zeker vrolijk van verder genieten.


Een hele fijne jaarwisseling!
Moge alle dromen in je ogen, alle verlangens in je hart en alle hoop in je leven in elkaar overlopen...om je te geven,
Een spectaculair,  Gelukkig Nieuwjaar!





Veel liefs
XXX



27 opmerkingen:

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

een mooie afsluiting van het jaar en een hoopvol en gelukkig 2012

Pauline

flowersandhome zei

Hoe vaak zeggen we niet 'Wat vliegt de tijd toch' en daarom is het goed te leren genieten van de kleine dingen, de kleine gelukzalige momenten in het hectische leven van alledag.
Helena, ik wens je een jaar met veel van die momenten, een gelukkig en vreugdevol jaar 2012 in een goede gezondheid. Een sprankelend Eindejaar en een spetterend Nieuwjaar met uiteraard heel veel bloggenot. Tot blogs in 2012!
Groetjes,
Marian

Zazoe zei

Lieve Helena,

Ik wens jou niets minder, alle goeds voor het nieuwe jaar. Gezondheid en liefde voor jou en je dierbaren.

Heel veel liefs, Nina

Marjon zei

Hallo Helena, wat een prachtig gedicht zo mooi alles verwoord en zoals altijd heb je er weer supermooie foto's bij. Ik wens jou en je famlie ook de allerbeste wensen voor het Nieuwe Jaar....groetjes Marjon

Home and Lifestyle zei

Hele mooie woorden Helena, ik wens jullie ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012!!

Liefs, Ingrid

Alexandra zei

Lieve Helena,

Ik wens jou ook alle goeds in 2012.
Dat al je wensen en dromen mogen uitkomen.
Ik heb er van genoten, dat ik een kijkje mee mocht nemen in jou leventje.

Lieve groeten,. Alexandra

MariCrea zei

Suggestive images.
My best wishes for a sweet and peaceful new year
xoxo
Mari

Inka en André. zei

Mooie post,Helena,een fijne jaarwisseling en een mooi,liefdevol 2012 toegewenst,lieve gr van ons en tot volgend jaar,...xx

Op nr.5 ♥ zei

Hoi Helena,
wat een mooie post heb je gemaakt!
Ook voor jou en je geliefden alle goeds gewenst voor 2012!!
Lieve groet, Hilde

Bizzy @ home zei

Ja, die tijd, als we daar nog eens wat meer van hadden...er is altijd te weinig van.
Een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012!
Lieve groet, Renny

Tanja zei

Wat een mooie post Helena, en zulke mooie foto's. Het is altijd zo fijn om bij jou langs te komen, ik kan zo genieten van alles hier, echt heel erg mooi.

Ik wens jou en je gezin een mooi, liefdevol en gezond 2012, met veel genietmomenten.

Fijne jaarwisseling
Liefs
Tanja

It's me zei

Een heel goed en vooral gezond 2012 !!!.......

Bedankt voor je liefde en steun van het afgelopen jaar......

Het voelde als een warme deken......

Liefs van mij.....xxx...



★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



A very good and healthy 2012 !!!......

Thank you for love and support of the past year........

It felt like a warm blanket..........

Love from me....xxx...

Elly zei

Lieve Helena ,
Wat heb je er weer een prachtige sfeerpost van gemaakt...en ook hele mooie woorden...Ik wens je een hele gezellige jaarwisseling en al het goede voor jou en je dierbaren voor het komende nieuwjaar....Bedankt voor je altijd lieve en hartelijke reacties op mijn site...dat het komende jaar weer een enerverende jaar mag wworden....
lieve groet.....Elly.

Lilla zei

Great start for Jan,
Love for Feb,
Peace for march,
No worries for April
Fun for May,
Joy for June to Nov,
Happiness for Dec,
Have a lucky and wonderful 20..

Corine zei

Wat een prachtige, beschouwende post.. hier voeg ik niets aan toe..
Wel wens ik jou en de jouwen bewust een goed nieuw jaar!
Groeten, Corine(THUIS)

@nne zei

mooie tekst vol bezinning, en de foto's zijn - zoals altijd - kunstwerkjes! liefs, @nne

marga zei

Mooie afsluiting van 2011!
Fijne jaarwisseling en een gelukkig 2012!
Liefs Marga

Gerry zei

Wat een mooie, overdenkende post en prachtige foto's. Ik heb er weer van genoten.
Voor jou ook een gezellige jaarwisseling en ook alle goeds voor 2012!

Lieve groet,
Gerry

Musje zei

Prachtige post heb je er van gemaakt,ik wens je een fijn Oud en Nieuw en al het goede voor in 2012,lieve groet Musje.

Marie-Ange zei

╱◥◣...... ♥♥
│∩ │◥███◣ ╱◥███◣
╱◥◣ ◥████◣▓∩▓│∩
│╱◥█◣║∩∩∩ ║◥█▓ ▓█
๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩ ♥ ~
♥☼ ♥☼ ♥☼♥☼ ♥☼ ♥☼♥☼ ♥☼ ♥☼♥☼♥☼

BONNE ET HEUREUSE ANNEE 2012 ***

Marie-Ange

Gustaviana zei

wat een prachtige foto's gelijk wil ik even jou en je familie een spetterend 2012 wensen... viana

G-style zei

Hoi lieve helena ,

dank je wel voor je lieve reactie en wensen op mijn blog.

Natuurlijk wil ik jou ook een heel fijn nieuw jaar wensen met veel mooie momenten.

Ik heb weer genoten van deze post, jij maakt er altijd zoiets moois van !

hartelijke groet van Gea

Room Seventeen zei

Een mooie tekst Helena!
Ik wens je een gelukkig en gezond 2012!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

een gelukkig nieuwjaar en een fijne week ...lieve groet rosita

♥Ingrid♥ zei

Helena,ik kom je een prachtig nieuw jaar toewensen vol van mooie dingen....groetjes

Laura zei

What a beautiful blog you have!
These pics have perfect light and colors!

Have a wonderful new year :)

Laura - Italy

It's me zei

Dankjewel...xxx..ik wist het net voor de kerst.....maar het ging erg zeer doen.....vandaar.....en twijfelde erg of ik het zou vertellen maar zit te vol om het niet te doen zeg maar.......liefs van mij...xxx