zondag 25 december 2011

                              Merry Christmas   *                                                    *           *            *      
                                                               Frohe Weihnachten*                                    *
                                                                                                                          God Jul   *    
                                                                             Joyeux Noel* 
                                                                                                                                                         
                                                                                                      Buon Nata* 
                                               Feliz Navidad*




Ik toverde wat kleuren met mijn camera,
 met bloemen die ik in de zomer plukte
Bedekt met sneeuw en zilver,
zoete geuren en mooie wensen,
verpakt in folie met zijden linten

Voor jullie allen,

        Een heel gelukkig Kerstfeest !


met
veel sfeer, liefde & gezelligheid




Liefs, Helena
 XXX
                              

16 opmerkingen:

Room Seventeen zei

Fijne feestdagen Helena!

Sylvia zei

Wondermooie Kerstgroet, Helena !
Ik wens jou en je familie fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar !
Sylvia

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

Een hele fijne en sfeervolle kerstdagen gewenst hier vanuit Friesland, Pauline.

Gerry zei

Heel mooi, Helena! Dank je wel.
Voor jou ook gezellige dagen.

Liefs, Gerry

Claudia zei

Met als resultaat een passivolle foto, prachtig, fijne dagen...

It's me zei

Bedankt lieverd voor je gezelligheid steun en liefde van het afgelopen jaar......liefs van mij.....xxx...Ria


Thanks my darling for your fun loving and support over the past year....love from me.....xxx...Ria

x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||



Fijne Kerstdagen,
Merry Christmas,
Glaedelig Jul,
Merry Christmas,
Joyeux Noel,
God Jul,

All Seasons zei

Ook voor jou hele mooie kerstdagen, samen met de mensen die je lief zijn..

Lieve groet,
Patricia

little sweet things zei

Ik wens jou ook hele gezellige feestdagen toe Helena!
Groetjes, Sas

Musje zei

Prachtige foto,ik wens je hele fijne dagen,lieve groetjes Musje.

Anita zei

Merry Christmas lieverd X

Elly-My Everyday Things zei

Jij ook nog een hele fijne 2e kerstdag!
lieve groetjes Elly

Ger zei

Lieve Helena,

Prachtige stemmige foto en wensen, dankjewel!!!

Laat Tweede Kerstdag een sfeervolle dag zijn met alle lieve mensen in je midden!!!

Lieve groeten!!!
Ger

Bonjade zei

Wat een mooi cadeau....prachtig met die fijne sneeuw erop....
Wens je ook heerlijke dagen toe met je geliefden om je heen......
Maak mooie herinneringen....en ik hoop weer veel mooie posten van je te mogen zien in het nieuwe jaar...genieten...
Liefs
Liefs

Die Waldfee zei

Liebste Helena,
auch dir und deinen Lieben wünsche ich ein wundervolles Weihnachtsfest!

Herzlichste Grüße,
Moni

MariCrea zei

I wish you a beautiful evening
xoxo
Mari

Stina zei

Dank je wel lieve Helena, mooi!!!

liefs Stina