zaterdag 17 december 2011

De kersttak

Eigenlijk net als eerdere jaren, hangt de tak weer in de keuken.
Heb gisteren maar even de zin gemaakt.
Manlief houd wel van opruimen en heeft daarbij de vorige takken laten verdwijnen..grr
Maar heb nog mooiere takken gevonden..och nou ja, haha




De versieringen net even wat anders door er groen over heen te hangen, de kaarten gelijk. 

Gewoon maar even wat sfeer foto's.






 Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige post.
Ik moest op deze manier even mijn gevoelens kwijt, zonder al teveel in details te treden.
Iedere dag, elke minuut van de dag spookt het nog door ons hoofd...



Ik ga nu  heel snel de laatste minuut van mijn eigen oudejaarsavond aftikken;-)

Even plaats maken voor leukere & vrolijker dingen!

Veel liefs en een fijn weekend!






xxx

19 opmerkingen:

flowersandhome zei

Wat een mooie foto's weer van mooie versieringen.
Enne... over die mannen die veel te gretig de door ons zo mooi gevonden takken laten verdwijnen... een wel heel herkenbaar verhaal;-)
Groetjes,
Marian

Anita zei

Hi lieverd, ik had het (helaas) wel goed gelezen
houd de kerstgedachte en elkaar vast !!!
Gewoon even een virtuele knuffel komtie xxx

♥Ingrid♥ zei

Wat een pracht weer Helena,ik ben stilletjes verliefd op je mooie kerstbollen hoor.....heel fijn weekend.....liefs

Room Seventeen zei

Als ik het goed begrijp ben je vandaag jarig?
Van harte gefeliciteerd! Hopelijk heeft manlief de slingers niet weggegooid ;-)))

All Seasons zei

Wat heb je dit mooi gedaan, met zo'n stoere tak. Heel eenvoudig met een groots resultaat!
Geniet van deze mooie tijd van het jaar.

Fijn weekend
Liefs,
Patricia

Corine zei

Ik begrijp dat je jarig bent..van harte gefeliciteerd! Die foto van de kerstballen tegen de donkere achtergrond..geweldig mooi!
Goed weekend! Corine (THUIS)

Karin zei

WOW wat prachtig. Ik kan je zeggen dat ik vreselijk zit te genieten momenteel op alle blogs. Ik heb nogal een zwak voor kerst heb ik ontdekt (alsof ik dat nog niet wist haha). Fijn weekend!

Inka en André. zei

Hallo Lieve Helena,prachtige kersttak,super mooi gedaan,.......fijn weekend,x.

Marie-Ange zei

Noël si joliment mis en scène ...
Gros bisous
Marie-Ange

Mayflower zei

Wat staat dat prachtig die versierde Kersttak Helèna en wat heb je er een prachtige dingen aan gehangen.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Marjon zei

Prachtig versier jouw kersttak en je vorige post lees ik nu pas, ik denk dat woorden genoeg zeggen....in ieder geval sterkte....groetjes en fijn weekend Marjon

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie tak Helena, je hebt hem prachtig in kerstsfeer gebracht.

En als ik het goed begrepen heb, ben je morgen jarig...alvast mijn hartelijke felicitaties! Probeer je zorgen maar even van je af te schudden en te genieten van een feestelijke dag!

Liefs, Ingrid

Gerry zei

Wat een mooie foto's heb je gemaakt. Het is altijd zo genieten. Dank je wel.
En volgens mij ben je morgen jarig.
Van harte gefeliciteerd! Een fijne dag gewenst.

Lieve groet,
Gerry

It's me zei

Gefeliciteerd meis......mooie foto's !!...liefs van mij.....xxx....

bleudelavandou zei

Wat hebt je die tak prachtig versierd, ook die kerstballen zijn heel mooi.

Mannen hé, hier thuis heb ik ook zo eentje, dat spulletjes doet verdwijnen of verplaatsen. Vroeger nog meer dan nu, hij krijgt nu wel van mij een "heropvoeding cursus" :-)

liefs
marieke

Miss M zei

Wat een prachtige foto's weer Helena! Schitterend!

En was je nou jarig? Hartelijk gefeliciteerd!! Hopelijk ben je flink verwend!

Liefs, Marjolijn ♥

Claudia zei

Zojuist ook je eerdere post gelezen, wat een verschrikkelijk iets van op zo'n manier je vertrouwen te verliezen, hopelijk kan alles een plaatsje krijgen al zal het nog niet meevallen...

@nne zei

schitterend in z'n eenvoud, deze tak! lieve groet! @nne

Marijke van Ooijen zei

Lieve Helena,

Deze post is zo prachig...de kracht van een kersttak en zo'n prachtig zilveren kerstornament..
Hier wordt ik rustig van en stil..even genieten van al het moois wat je ons weer laat zien!

Lieve meis...ik wil je hele mooie en warme Kerstdagen wensen...en een gezond en liefdevol 2012!

Liefs en goeds,
Marijke