woensdag 7 december 2011

Christmas Feelings *
                                           
                                                      *          *
                                                                                                                        *          *     *    *
*                                                                                                           *                       *      *
                    *                                       *


Het kerstgevoel begint een nu toch een beetje te borrelen...
Een aantal spulletjes liggen klaar om het huis in de juiste stemming te brengen.

*
          *          *     
      *         *
            *              *               *            
*                     *
*


*
Ik heb dit jaar*een ander gevoel als voorgaande jaren...en ik denk dat dit met het weerbeeld te maken heeft. Laat ik het zo zeggen;" ik heb het winterse* gevoel nog niet te pakken".      *
De tijd is voorbij gevlogen en afgelopen zondag voelde het alsof het nog oktober kon zijn. 
*(Nu niet hoor..brr koud, regen en veel wind!)
*Traditioneel wacht ik altijd netjes tot 6 december en kan ik ook niet afwachten dat de boom is huis komt, maar dit jaar niet, ik heb mijzelf gisteren pas opengesteld voor kerst.  Maar ik moet bekennen, dat ik daardoor toch wel een beetje het kerstgevoel ontvangen heb.
                                                                                                                           *
Vanaf nu ook kerst op mijn blog, Mari;-)
*
Veel liefs allemaal!
                                  *
 ***

25 opmerkingen:

MariCrea zei

I like the Christmas spirit that I see here in your home
Enjoy a lovely evening
xoxo
Mari

(B)engeltje zei

Wat een prachtige schaal ( 1e foto )......erg mooi...
Ik ben gisteren begonnen met de kerstsfeer en het went al aardig.....ik vind het altijd supergzellig !!! Mis alleen de sneeuw nog.......het sormt hier nu en dat geeft geen kerstgevoel :(
Groetjes Bianca xx

bleudelavandou zei

Je foto's geven op een subtiele manier de kerstsfeer weer...prachtig!!

Liefs
marieke

Kom Achterom zei

Wat een sfeervolle foto's heb je gemaakt zeg! Ik ben blij dat het kerstgevoel bij jou is gearriveerd! hihi
fijne avond
Yolanda

Room Seventeen zei

Ik hoop een beetje op een witte Kerst, vind het zo sfeervol!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Dit ziet er al heel sfeervol uit ...prachtige foto's heerlijk even met koffie erbij zitten genieten ...heb ook al wat decoratie in me nieuwe post laten zien heb net als jou die grootte boom komt nog wel even die aanloop ....wens je een fijne week lieve groet rosita

It's me zei

Heel mooi je kerstsfeer hoor........prachtig.....liefs van mij...xxx...

Tanja zei

O wat vind je foto's altijd mooi, ik kom ook altijd zo graag bij je kijken want moet ik gewoon altijd nog even naar de foto's van je katten kijken,

Bedankt voor de super sfeervolle foto's en je hebt er voor gezorgd dat het kerstgevoel gaat binnenkomen want ik had hetzelfde gevoel als jij.

Liefs
Tanja

Marie-Ange zei

L'Esprit de Noël t'a joliment inspirée ...
Tes décos sont ravissantes.
Bises
Marie-Ange

Home and Lifestyle zei

Heel herkenbaar, ik heb ook het idee dat ik achter loop op de maanden. Waarschijnlijk komt dat doordat we zo'n lange mooie herfst hebben gehad, waarbij de zon veelvuldig scheen. Dit weekend gaan we echt aan de slag, ik moet toch maar aan de lichtjes wennen :). Je hebt prachtige foto's gemaakt Helena!!

Lieve groet, Ingrid

Marjon zei

Prachtige foto's van je kerststijl heel mooi...groetjes Marjon

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

in een woord, prachtig. Ben benieuwd wat er nog meer komt,

groeten Pauline

All Seasons zei

zoals de dag van vandaag krijg ik toch echt wel een winters gevoel. Zo koud, guur en nat weer. Nu is het nog wachten op de sneeuw...
Lieve groet,
Patricia

Ger zei

Hoi lieve Helena,

De Kerstsfeer begint er bij jou al aardig op te lijken,met prachtig oosters tintje!!!

Ik was net nog even buiten en mijn indruk is dat het koude weer met harde schrale wind ons snel zal doen beseffen hoe kort de tijd tot aan de Kerstdagen nog maar is;-)

Zag dat jij de tekst van Sinterklaasliedje aangepast hebt, hi,hi......nou lijkt mijn reactie erop of ik je post niet goed gelezen heb,omdat er nou snoe-zig jurkje staat, maakt niet uit hoor....de Sint is al weer terug naar Spanje;-)

Bedankt voor jou belangstelling op mijn blog,met mijn man gaat het na zijn dotterbehandeling prima!
Zuslief is al weer aardig aan de betere hand na een zware en onverwachte buikoperatie onlangs,ze heeft een sterke wil om door te gaan zodat haar lichamelijke conditie optimaal zal zijn om te beginnen aan de chemokuren die weer gaan volgen.
En ik.......ach ik hobbel gewoon door,als ik het vele leed en zorgen zie in mijn omgeving van ernstig zieken mensen,heb ik absoluut geen recht om te klagen over wat ongemakken.

Ik wens jou een gezellige aanloop naar sfeervolle feestdagen!!!

Je bent een lieverd:-)xxx
Groetjes,Ger

Bizzy @ home zei

Heel herkenbaar, het is anders als andere jaren, maar ik heb het nu ook wel te pakken. Ben benieuwd naar jou kerstsfeer. Sorry dat ik je wat heb verwaarloosd ennuh..je bent niet de enige..ik kom gewoon zo weinig aan reageren toe.
Lieve groet, Renny

Marian zei

Mooie kerst decoratie heb je al..hier is de inspiratie ook ver te zoeken, zelfs bij mijn man, die anders vlak na sinterklaas al roept dat er een kerstboom moet komen.
Zal me er toe moeten zetten dit jaar denk ik, intussen geniet ik van jou mooie foto's en van al die andere bloggers die al in de kerststemming zijn.

Petra zei

Even heerlijk weggedroomd bij al het moois op je blog en de koffie is op dus we zullen is aan de slag gaan...

Hele fijne dag!

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Dat zijn prachtige foto's, wat een heerlijke sfeer. Daar kom ik helemaal van in de kerststemming.
groetjes, Nicole

Elly zei

Wat is je schaal prachtig zeg, en je foto's laten wel een heel mooie en ingetogen sfeer van de komende kerst, die nog komt, zien......ik hou wel van het subtiele sfeertje,maar het is wel heel herkenbaar hoor.....een beetje witte sneeuw geeft toch wel een hele andere sfeer in december......
Ik wens je een fijne avond en een warme groet.....Elly.

Franse Lelie zei

Ik herken het ook wel, of het door het weer komt of ...ik weet het niet. Maar als je eenmaal begint dan is het toch we weer erg leuk! Lieve groet

little sweet things zei

Wat zijn je foto's weer mooi!
Herken het oktober gevoel ook mij mijzelf, ben nog niet verder gekomen met de kerst dan het kopen van nieuwe kerstversiering de rest wil nog niet zo.
Lieve groet, Sas

Madelief zei

Lieve Helena,

Ik hoop dat je de 'Christmas spirit' gauw te pakken krijgt. Het grijze weer werkt inderdaad niet mee. Je decoraties in huis zijn prachtig!

Liefs & een gezellig weekend van Madelief x

ria zei

Viavia kom ik op je prachtige blog!Ik ga je dan ook heel graag volgen!
Fijne dag Ria

Elise - Brocante Prulletjes zei

Herken het helemaal hoor...maar het sijpelt ook bij mij zachtjes binnen ;) mede dankzij jouw mooie fotoos !

Inka en André. zei

Hallo Helena,dank je wel voor de lieve felicitatie`s voor mijn verjaardag,super lief.

Wat een heerlijke kerstpost,heerlijke kerstsfeertje,heel mooi allemaal,alvast een hele fijne avond gewenst,hier is gelukkig de wind weer wat gaan liggen,vanmorgen ging het stevig tekeer,buiten,....lieve gr van mij,Inka,...x