dinsdag 4 oktober 2011

Joehoe...
Ik kom niets te kort hoor?!
Maar het idee dat vrouwtje mij  extra verwend heeft vandaag....
Zoals de baas zegt, " ben ik zelfs een beetje bedorven door vrouwtje", maar pssst, we zijn ook een beetje verliefd op elkaar;-)



Voor onze huisvriend Baghera en ons maatje Minoush, die onlangs overleden is,
 is (was) het alle dagen dierendag.
Niet alleen maar het vele knuffelen,
 maar ook  goede voeding en jaarlijkse inentingen dragen daar aan mee..
Hoe vaak we ze al niet gezien hebben in het buitenland, 
  de straat zwervertjes, zo brood en broodmager.
Niet te vergeten, de misselijk makende beelden die we wel eens op TV zien, vreselijk!

Laten we er alsjeblieft lief voor zijn,
 ze geven zoveel liefde terug.

Fijne avond allemaal!

Liefs, Helena

18 opmerkingen:

Jeanette zei

Ik ben het helemaal met je eens!! Wat een acrobaat is die kat van jou zeg, super mooie foto! zou je zo een prijs mee kunnen winne:-)

Liefs...

Tanja zei

Ja Helena, soms wil ik ze niet meer zien die beelden, het raakt je en je voelt je zo machteloos.

Mooie foto, super leuke kat, geniet er van maar dat doe je wel dat weet ik.
Als ik op jouw blog ben moet ik altijd weer even naar beneden scrollen en weer de foto's van je mooie katten bekijken.

Liefs
Tanja

Tanja zei

Chips vergeet helemaal te zeggen dat ik je header zo verschrikkelijk mooi vind.

Home and Lifestyle zei

Dierenleed is inderdaad nooit goed te praten, als je een dier in huis neemt is het je plicht om er goed voor te zorgen! Gelukkig zijn dieren bij jullie in goede handen...wat een acrobatische capriolen worden hier uitgehaald :-)!

Een fijne avond Helena! Liefs, Ingrid

Marie-Ange zei

Bravo à ton chat acrobate !
Oui nos animaux méritent qu'on les respecte, qu'on les aime en retour de l'amour qu'ils nous donnent ...
Bisous
Marie-Ange

Marian zei

Ha ha, wat een leuke foto, ik moet tot mijn spijt verraden dat ik dierendag helemaal vergeten ben dit jaar :(
Maarrr, wij hebben een instelling dat je goed moet zijn voor alles wat je in huis haalt, onze rooie weegt dan ook zeker 10 kg, dat is niet goed natuurlijk, maar hij kan niet meer afvallen zei de dierenarts, dan gaat hij dood, en alle rooie katers zijn dik...
Ik kijk ook nooit naar dierenleed op tv, vreselijk...

bleudelavandou zei

Wat een heel leuke foto, echt grappig!

Als je een keuze maakt en je haalt een dier in huis, dan moet je er ook zorg voor dragen, maar blijkbaar kunnen zelfs "dat" sommigen mensen niet, het is verschrikkelijk wat sommige dieren moeten doorstaan...
Gelukkig zijn onze 4 katten, als kleine prinsesjes en prins hier in huis en ik zou ze voor geen goud ter wereld willen missen.

Liefs
marieke

Le Style zei

Wat een geweldige foto!
Ben het zo met je eens, maak er alle dagen dierendag van.
Ze verdienen het zo.....

Lieve groet

Ger zei

....Een kat in het nauw maakt rare sprongen....
maar deze lieferd doet dat van blijdschap en uit plezier omdat hij zo'n goed tehuis heeft bij jullie waar het volgens mij altijd dierendag is!!!

...Psssst.....kom fluiter ik je wat in je katteoortje....laat die baas maar kletsen.....beetje jaloers volgens mij...omdat jij en vrouwtje een beetje veel verliefd op elkaar zijn;-)

Lieve groetjes!!
Ger

It's me zei

Die foto is gaaaaaffff!!...tja mijn meiden liggen hier allebei naast me....ik zou niet weten wat ik zonder ze moest........knuffel van mij...sterkte zeker op zo'n dag als vandaag...xxx...

helen tilston zei

Your cat is beautiful

We have a dog, she is a rescued or re-cycled dog ha ha

She has the best temperament.

Helen

MariCrea zei

We love our furry friends!
many kisses
Mari

lia zei

Jij dus ook al verliefd.
Leuke foto trouwens.
Groetjes Lia

Anita zei

Hihi is het een sprong of een (liefdes)dansje :-)
Och die échte baasjes zijn toch vaak van huis
we vertroetelen en verwennen onze beessies alsof ze kind zijn. Niks mis mee toch ?!
Baghera heeft een liefdevol THUIS en dat is wat je alle huisdieren zo graag zou gunnen !!!!!
Dikke knuffel xxx

Sylvia zei

Mooie post en schattige foto, Helena !
Ik ben het helemaal met je eens, er is nog veel te veel dierenleed !
Fijn weekend,
Sylvia

Christine K. zei

Great picture, taken in a great moment!

Greece from Switzerland

Christine

Haikey zei

Wat een geweldige actiefoto.

We zijn inderdaad weer richting het noorden gereisd.

fijne avond!

Haikey

Home and Lifestyle zei

Wat vervelend dat je een kaakontsteking hebt Helena! Hoop dat het snel over gaat, want zo'n ontsteking kan flink pijn doen!

Bedankt voor je lieve reactie...ja, ik ben weer een hele leuke ervaring rijker!! Het is zo gaaf dat anderen zo enthousiast zijn en dat mijn kaarten vervolgens ook in een paar woonwinkels verkocht worden, is natuurlijk helemaal geweldig!

Zo, nu weer met beide benen op de grond hihi!

Sterkte met alles, snel weer opknappen hoor :-)!

Liefs, Ingrid