zondag 25 september 2011


Een prachtige dag, met een gouden randje
_________________________________
___________________________


















_______________________________________________________________
________________________________________

Met een zonnebril en gelakte nagels, ben ik mijn middag wel doorgekomen.
Wat was het lekker toeven in de tuin.
Lekker relaxen, een beetje spelen met de camera...
 Een heerlijke dag om volop van te genieten.
En er volgen nog meer mooie dagen... een kadootje!

Geniet er allemaal van,

Fijne week!

Liefs, Helena
_____
***



22 opmerkingen:

Anita zei

Whaha lief vriendiinechie dit is een helemaal JIJ post !!!
Helena op chique ;-)
en dat verpakt in een herfstachtige nazomer sfeer hihi
Prachtige foto's om van te GENIETEN
Dikke kus xxx

It's me zei

Een echte dame he??? zie je al helemaal zitten hoor........wij hebben lekker uitgewaaid in de Karmaan...twas heerlijk...nee mijn haar was helemaal door de war......geen gelakte nagels...gewoon Ria zoals ik ben......zou wel wat lesjes dames manieren willen hebben van je ik leer het nooit......echt een bloemenvrouw.....met groene handen...hihih!!...maar wel lief.......maar vind nette mevrouwen ook erg lieffffff...xxx...

Zazoe zei

Gewoon genieten hier...
Van de muziek...
Van de mooie foto's..
Gewoon...van jouw blog!

Ik wens je een heel fijne week, liefs, Nina XX

flowersandhome zei

Prachtige foto's! Een echte genietpost.
Groetjes,
Marian

helen tilston zei

Hello Helena

I love your images and Chanel glasses are my favourites.

Have a delightful week
Helen xx

MariCrea zei

Very charming photos!
Have a nice Monday
Mari

Marie-Ange zei

Subtile élégance dans ces reflets d'automne ...
Belle semaine
Marie-Ange

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

dat je genoten heb zie ik aan de foto's zijn prachtig geniet lekker verder want blijft mooi weer....fijne week lieve groet rosita

Corine zei

Wij genoten ook voluit gisteren en vanochtend geniet ik hier nog eens van deze prachtige blogpost! Dat spelen met de camera heeft hele mooie resultaten :)
Groeten, Corine(THUIS)

Tanja zei

Mooie foto's Helena, leuk om te zien dat iedereen zo ijverig bezig is met zijn camera. Het zijn weer supermooie resultaten geworden. Ik heb er weer van genoten.

Fijne dag
Liefs
Tanja

Home and Lifestyle zei

Het spelen met de camera gaat je bijzonder goed af...een mooie herfstpost op een prachtige nazomerse dag. Van mij mag dat mooie weer nog heel lang aanhouden!

Lieve groetjes, Ingrid

Le Style zei

Oh, wat een heerlijke mooie post.....
Alles wat ik mooi vind komt voorbij de bril van Chanel en de nagellak en weer om in te genieten!
Spelen met de camera en dan heb je dus deze Prachtige foto's ;-)
Een hele fijne week,

Lieve groet

wonen met brocante zei

Leuk om overal te lezen dat iedereen zich zo vermaakt heeft gisteren met het heerlijke weer. Mooie foto's vooral de bladeren zijn prachtig! Groetjes Peggy

Elly zei

Prachtig...op een mooie nazomer dag gaat...... Freule Helena.... met haar prachtige gelakte nageltjes nog even hele mooie foto's maken waar wij weer van mee kunnen meegenieten...Helena..... je foto's vind ik subliem !!!!!!!
Lieve groet Elly.

Marian zei

Wat een mooie sjieke foto's...én de kleur nagellak "golden rose" is vast prachtig..

bleudelavandou zei

Wat een prachtige foto's, maar ook die herfstkleuren zijn subliem met als contrast de rose roos, heel geslaagd!!

Liefs
marieke

Stina zei

je heb het leuk gedaan met je camera!!
heerlijk toch het zonnetje.

liefs Stina

G-style zei

Wat een heerlijke post weer, ik heb er al helemaal een beeld bij als ik die sjieke zonnebril zie .....

En je banner ...wat is die mooi !!

fijne week verder , geniet van het heerlijke weer .

Hartelijke groet Gea

Claudia zei

Oh wat is het weer mooi bij je, werkelijk waar prachtig!!!

Room Seventeen zei

Wat een weertje hé? En de hele week gaat het nog zo door, heerlijk!

Inge zei

Heel erg mooie foto's, fantastisch! Om van te genieten inderdaad! :-)
Een heel fijne week gewenst en veel succes met je blog,
Liefs vanuit België,
Inge x
www.simplyfabulouschic.com

Mignonnn zei

Wat een ontzettend mooie foto´s.

Maar even tussendoor.. En dit moet ik echt kwijt..

WAT EEN ONTZETTEND LEUKE ZONNEBRIL!!!
Niet doorvertellen maar ik ben toch eigenlijk heeel erg jaloers