dinsdag 20 september 2011




















Dit is mijn bijdrage aan S.H.G.A ( Super Herfst Give Away).
Met dank aan, Chantal, Diana & Lynda en vele sponsoren.

Je kan deelnemen van 15 september tot 15 oktober.
Wil je er meer over weten, lees meer

 Hopelijk maak jij de actie nog groter, want als het aan de winkeliers ligt worden in augustus de pepernoten voorgeschoteld, om vervolgens de kerstboom zo snel mogelijk op te tuigen.
Herfst is toch eigenlijk nog een beetje nazomer, het kan tot in oktober nog mooi weer zijn.
Lekkere boswandelingen, genieten van het kleurenspel, de paddenstoeltjes en de materialen waarmee je kan knutselen.. Kortom, lekker simpel en gezellig!
Hiermee zal het winterseizoen ook beleefd worden zoals deze bedoeld is... misschien nog wel meer genieten, als dat we nu al aan deze december rituelen mee gaan doen.

Ik zeg dus....



34 opmerkingen:

Stina zei

wat heb je dat leuk bedacht die foto met die kroon,laat de Herfst maar komen he, geniet er ook wel van,heerlijk naar bos,ja kan er van alles vinden.

fijne dag nog en liefs van mij, Stina

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Prachtig gemaakt zeg wat een mooie foto's en woorden mijn compliment.... fijne week lieve groet rosita

Claudia zei

Voor mij heb jij gewonnen!

Pünktchen zei

ABSOLUTELY beautiful! gorgeous!! :-)


thank you for your inspiration, helena!

Nora (in love with your basket ;-) )

Marie-Ange zei

Magnifiques et tendres images d'un automne qui s'en vient ...
Tu me donnes envie de l'accueillir aussi ...
Je vais chercher ...
Merci
Marie-Ange

Zazoe zei

Lieve Karin,

de herfst is mijn absolute favoriete seizoen, die prachtige kleuren geel, rood, bruin. Dat zie je alleen in de herfst. En niks fijner dan fietsen, rennen, dánsen in een heerlijke regenbui! Dankjewel voor de prachtige foto's, telkens weer genieten van jouw blog!

Ik wens je een heerlijke herfst, geniet ervan, van je kruin tot aan je grote teen. Liefs en een klapzoen, Nina XX

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie foto's Helena...en in combinatie met je mooie woorden is het een prachtige herfstpost geworden! Ik was net in de supermarkt waar de schappen inderdaad vol lagen met Sinterklaas snoepgoed...ik ben er maar aan voorbij gelopen want die tijd komt nog wel :-)! Eerst de herfst!

Ik wens je nog een hele fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Room Seventeen zei

Mooie sfeerfoto's, en wat een prachtig bontplaid!

lia zei

Prachtig.....

lieve groet Lia

Anita zei

Allemachtig wat prachtig ;-)
De koningin van de Herfst is opgestaan hihi
Lieverd ik vind je post werkelijk FANTASTISCH
Ik houd wel van de HERFST
maar kannie wachten nu !!! Kom maar op met die wind, regen, storm, hagel en desnoods sneeuw hihi
Joehoe idd 2 jaar en een GIVE AWAY en je doet toch wel mee :-)
Ik mail je vanavond
maar beter: binnenkort ff bijkletsen hè
Warme chocolademelk met slagroom tis HERST toch ?!
Dikke klapzoen op je neus xxx

Corine zei

Prachtig gedaan! Ik ben geen herfstmens, word altijd wat onrustig van het winderige weer. Maar je plaatjes (inclusief de zon) zijn heel sfeervol! En die plaid...mag ik vragen waar je die vandaan hebt, daar wil ik ook wel onderkruipen als het dan toch herfst gaat worden :)
Groeten, Corine(THUIS)

bleudelavandou zei

Weerom prachtige beelden en die kleuren, mooi...

die plaid of sjaal (lavendelkleur) is die zelf gehaakt? Zo ja, kan je mij het patroon en soort wol doormailen...hij is enig...

Groetjes

marieke

Marian zei

Wat een schitterende blog!! Geweldige foto's maak je toch!! Wat een talent! Geniet van een mooie herfst, maar eerst nog een nazomer hoop ik.

Veel liefs xxx

It's me zei

Wat een heerlijke herfst post......mooi hoor echt genieten !!...liefs van mij...xxx...

Bonjade zei

Wat een mooie ode aan de herfst....
Niets meer aan toe te voegen....alleen maar genieten van dit mooie seizoen.
Prachtig in beeld gebracht.
Fijne avond
Lieve groet

G-style zei

Hoi helena,

wat een prachtige herfst-post heb jij gemaakt zeg !
Zulke sfeervolle plaatjes, zo leuk die kussens en plaid op je rieten stoel, je zou er zo kaarten van kunnen maken hoor .....

Ik geniet ook altijd van de herfst hoor en de winter met z'n sneeuw, kerstballen en pepernoten mag nog even weg blijven , die tijd komt snel genoeg .

Fijne avond , lieve groet van Gea

Bizzy @ home zei

Prachtig, op zo'n manier krijg je toch zin in de herfst!
Lieve groet, Renny

Marga zei

Hallo Helena.
Wat een prachtige post.
Erg leuke foto's en sfeervolle gedichten.
Weer een beetje meer herfstgevoel.
Fijne avond.
Groetjes Marga

Anita zei

Whaha volgens mij was het andersom hoor van die streep ;-)
Eerst was Nien, ik dacht wat Nien kan kan ik ook en toen kwam jij in Januari 2010.
Eerst nog voorzichtig weet je nog hihi
En jeetje Mina wat een TALENT kwam toen LOS :-)
FIJNE AVOND (grijns)
Groetjezz en liefs aan al je mannen xxx

MariCrea zei

Amazing pictures dear Helena
Enjoy your sweet week
Mari

Mayflower zei

Zowel in woord als beeld een prachtige ode aan de Herfst lieve Helèna.
Ik ben dol op dit seizoen en zit echt te genieten van jouw post.
Lieve groet, Mea

le ciel flamand zei

Dit is het seizoen waar ik het meest van hou, omwille van de kleuren en de heerlijke nazomerdagen. Ik ben helemaal verzot op je zachte bruine plaid (wil ik ook ;o) )!

Groetjes,
Annelies

flowersandhome zei

Heel mooie bijdrage aan dit initiatief!
Fijne herfst ook voor jou,
groetjes,
Marian

Yvonne - Frl.Klein zei

Beautiful photos and decoration!

Madelief zei

Mooie sfeervolle foto's Helena!!

Lieve groet, Madelief x

Sylvia zei

Wat een mooie ode aan de herfst, Helena !
Sfeervolle foto's als altijd !
Geniet van de herfst :-)
Sylvia

Sofies Haus zei

WUUUUUUNDERSCHÖNE Bilder, besonders das erste Bild hat es mir angetan, GLG Anja

Elly zei

WAT PRACHTIG !!!!zijn je foto's Helena !!!
Deze herfstfoto's kunnen zo in een mooie tijdschrift.Een hele mooie maar vooral een hele stylevolle bijdrage aan de herfst give-away.
Een fijn weekend en een lieve groet Elly

Tanja zei

Jeetje ik heb nog helemaal niet gereageerd terwijl wel je post heb gelezen, dat is niet aardig van mij

Maar beter laat niet nooit is het spreekwoord ;-)
Ik vind je post zo verschrikkelijk mooi, de teksten, de foto's zo mooi Helena.

Altijd als ik je blog kom kijk naar de foto's van je katten, die vind ik zo mooi en zo bijzonder op de foto gezet.

Nog bedankt voor je lieve reacties bij mij.

Ik wens je een heel fijn weekend, geniet van het weer.

Liefs
Tanja

"Création" zei

Lieve Helena,

Je header is zo'n aangenaam binnenkomen, zeer rustgevend en wonderschoon!!!
Wat een prachtige ode aan de Herfst laat je ons zien en een zeer fraaie bijdrage aan deze bijzondere Give-Away.

Wat ben je toch groots in het verwoorden van je gevoelens.
Ongelooflijk knap ook de sfeer die je in je foto's weet te leggen.

Heb er van genoten.

Geniet van een heerlijk weekend,

Liefs Josephine

helen tilston zei

Beautiful and uplifting post
Thank you!

Helen xx

Susis gelbes Haus zei

very very nice :O) I love your pictures.. all..
wonderful..
have a nice sunday..many hugs susi

desde my ventana zei

Hello Helena,
Thank you for your visit. It's a pleasure to me cme here, your pictures are really wonderful...congratulations for your work.

Hugs and the best for next sunday

Cecilia

Franse Lelie zei

Wat he je er een prachtige herfstpost van gemaakt, helemaal geweldig de woorden en de foto's! Ik ga binnenkort ook aan de slag...moet nog even bedenken hoe het gaat worden! Lieve groet