vrijdag 19 augustus 2011

Hallo lieve allemaal,

Heel voorzichtig zet ik weer mijn "voetstappen" in Blogland.
Ik hoop dat iedereen een mooie vakantie heeft gehad of nog heeft.
Een lange tijd heeft het stil gelegen, mede door het mooie weer in het voorjaar.
Iets waar we in de zomer zwaar tekort aan zijn gekomen..erg jammer, helemaal voor de thuisblijvers! Onze oudste is dit jaar thuis gebleven en noemt deze vakantie, herfstvakantie.
Gelukkig hebben wij nog wat verlenging op het mooie weer mogen hebben tijdens onze vakantie in zuid Europa ( daarover later meer). Wij hadden gehoopt dat onze drie weken genoeg waren om het slechte weer te omzeilen, maar helaas. Al valt het deze week gelukkig weer iets mee, we kunnen weer naar buiten zonder nat te worden.
De eerste schoolweken zijn alweer begonnen en de zomer lijkt daarmee zowaar op zijn eind, al hebben onze kinderen nog even.  De herfst-collectie hangt alweer volop in winkels en veel mensen lopen er toch alweer erg sober bij. Ik kan er nog niet aan wennen...jullie wel?

Ik houd het nog even bij wit!








De ruwe snuitjes zijn vaak door mijn moeder met witsel bijgewerkt..,
Met vallen en opstaan is het mij aardig gelukt om op eigen benen te staan ;-)




Fijn weekend

hopelijk met zonnige tuinmomenten

Liefs, Helena

21 opmerkingen:

THE BLACK BARN zei

MOOIE FOTO'S HELENA!
WAT HAD JIJ LIEVE SCHOENTJES VROEGER.

IK BLIJF OOK THUIS DEZE ZOMER.( KLUSSEN)
MAAR IK VIND HET NIET ZO ERG DIT WEER.
IK BEN IN HUIS AAN HET SCHILDEREN.

FIJN WEEKEND,

MIRANDA

Franse Lelie zei

Jammer dat de zomer tegen viel, wij hebben in de herfstvakantie al een weekje naar de zon geboekt! Je schoentjes zijn zo schattig, en inderdaad nog lekke rwit hoor. Donkere kleuren en laarzen kunnen we straks weer maaaanden aan, lieve groet

Home and Lifestyle zei

Gezellig dat je er weer bent lieve Helena...en ik sluit me helemaal bij je aan...de herfst mag nog lang op zich laten wachten! Ik weiger dan ook een bolchrysant aan te schaffen, omdat ik dan het gevoel heb dat ik er aan toegeef hihi! Laten we hopen dat we nog een lange nazomer krijgen!

Veel liefs, Ingrid

Anita zei

Hi lief vriendinnechie,
Héérlijk dat je weer in blogland bent !!!!
Je zou toch bijna hopen dat we geen mooie nazomer krijgen anders verdwijn je weer zo lang van het scherm ;-)
Hihi ook vroeger was je dus al hip :-)
Prachtig vastgelegd en benieuwd naar je vakantie kiekjes.
Jij hebt in ieder geval zon gehad !!!!!!
Dikke kus xxx

Marie-Ange zei

Tes images sont un concentré de douceur et de poésie ...
Bisous
Marie-Ange

MariCrea zei

Helena welcome back
These pictures are very sweet
Here it is very hot and autumn still seems far away
Enjoy your beautiful weekend
Mari

Le style zei

Wat een mooi blog, met prachtige foto's!
Leuk zo via via hier terecht te komen;-)
Je schoentjes, zo schattig, geweldig.....
Ik hou van wit.

Ga je graag volgen.....

Fijn weekend, Hartelijke groet

Oude lappen zei

Welkom, je hebt prachtige foto's!
liefs Liliane

Corine zei

Ach ja, dat witsel, dat ken ik ook nog ;) Blijft leuk om je eigen eerste schoenen nog te hebben!
En ik loop ook volop in wit hoor, m'n zomerkloffie gaat wat mij betreft nog lang niet naar zolder!!
Groeten en fijn dat je er weer bent! Corine(THUIS)

Briny zei

Wat heb je een prachtige blog!!

Briny
http://soberchiclifestyle.blogspot.com/

Room Seventeen zei

Oei, typ ik een heel verhaal floept alles weer weg, probeer het nog even opnieuw...

Madelief zei

Gezellig dat je er weer bent Helena! Ook ik zou wel willen dat de zomervakantie nog iets langer duurde.

Een fijn weekend!

Madelief x

Objets de Charme zei

Hoi hoi,

Wat een lieve foto's,

Fijn dat je een verlenging van de zomer hebt gehad.
Het weer valt tegen en ik hou ook van de zon.
Ik fantaseer er vaak over dat ik ooit een keer ga verhuizen naar een iets warmer landje.

Ik ben ook al een tijd niet op mijn blog geweest.

We hebben het heel druk gehad met klussen in en om het huis en veel weg geweest.
Ik heb het altijd er druk met de tuin.

Maar in iedergeval fijn dat ik weer mooie foto's op je blog aangetroffen heb.

Nog een heel fijne dag en lieve goeten, Alexandra.

bleudelavandou zei

Heel leuke schoentjes, prachtige foto's

Liefs

marieke

Claudia zei

Geweldig dat je er weer bent (en ik zie dat niet alleen ik er zo over denk) dat wordt weer genieten bij je!

Zazoe zei

Lieve Helena,

Wat fijn om je weer te lezen! Hopelijk krijgen we weer veel mooie plaatjes van je te zien.

Wij hebben de zon opgezocht en zijn vandaag nét weer thuis gekomen. Twee weken zon in Italië is zo verkeerd nog niet. Hopelijk krijgen we een mooie nazomer.

Liefs, Zazoe

Sylvia zei

Wat een schattige schoentjes, Helena !
Je foto's zijn zo mooi !
Spijtig van het weer deze zomer, gisteren was het hier héél zwoel en vandaag weer regen ...
maar hopen op een mooie nazomer :-)
Fijne avond,
Sylvia

Wonen con Amore / Casa Shabby Chic con Amore zei

Wow wat geweldig je foto's, maar waar ik helemaal weg van ben zijn de foto onder in de blog van je mooie kat, ik hoop ooit beter te kunnen fotograferen ben op zoek naar een goede cursus heb je tips?
Bedankt voor je bezoek op mijn blog en voor je lieve bericht! Liefs Barbara

Bizzy @ home zei

Prachtige stappertjes! Hoe lief is dat!
Fijn dat je weer gaat bloggen. Ja, ik loop ook nog eigenwijs op slippers en in jurkjes en rokjes rond. Ik wil er nog niet aan toegeven pff..
Lieve groet, Renny

Elly zei

Of ik aan dit weer kan wennen..... NEEEEEEE!!!!!!
Als ik nu over mijn laptop naar buiten kijk valt de regen met bakken uit de lucht en zit ik hier met een hagelwitte zomer jurk aan te bloggen en.. weet je Helena net als met je mooie schoentjes houd ik het voorlopig ook nog bij heel, heel, veel wit.
Je foto's zijn subliem.
Een hele warme groet van Elly.

(B)engeltje zei

Hallo Helena,
Ik zag dat je via Ria op mijn blog terecht was gekomen. Wat heb je een mooie blog.....ik hou van dit sfeertje. Ik hou het ook voorlopig nog bij wit hoor !!!!! Geen sombere kleuren voor mij. Het is tenslotte nog steeds zomer.
Groetjes en tot de volgende keer.
Bianca