donderdag 28 april 2011

Een prachtig voorjaar.







Wat hebben we een prachtig voorjaar! Ik verbaas mij  vooral, hoe snel alles is gegroeid!

Twee weken geleden zaten we op zondag in de tuin en merkte ik het eerste blaadje op in de leilinde. Ik zei nog tegen mijn lief "kijk volgende week maar eens weer dan zullen het er  dan vele meer zijn". Maar dat de bomen al zo dicht begroeid zouden zijn na twee weken...ongelofelijk! Je ziet het groeiproces bijna voor je ogen gebeuren. De buxus is nog nooit zo uit model geweest als dit jaar! En de vogels, wat hebben ze het gigantisch druk..HEERLIJK!

HET IS VOORJAAR......EN HOE!














 Met het kleine "weerdipje" wat overigens heel normaal is voor deze tijd van het jaar;-), werk ik nog snel  even wat huishoudelijk achterstand weg zodat we wederom van een mooi weekend mogen genieten!

Geniet er allemaal van!
Het beloofd een mooie, zonnige Koninginnedag.

Liefs, Helena

30 opmerkingen:

♥-Ingrid-♥ zei

Wat een prachtige lentepost van je mooie tuin Helena,weer genieten hier.....liefs van mij...

Claudia zei

De natuur blijft me keer op keer verbazen, zo mooi, zo bijzonder...

Bizzy @ home zei

De lente heeft er maar haast mee. Het is geweldig genieten buiten. Mooie plaatjes weer van je tuin.
Jij ook een fijn weekend!
Lieve groet, Renny

English style zei

Wauw wat heb je het mooi vastgelegd !!
het is echt genieten he, de vogels zingen het hoogste lied, en wij genieten van de groene kikkers in de buurvijver (ze zijn erg indrukwekkend bezig hihi)
hier zit de leilinde ook bijna in het blad (al is het wel gelijk al aangevroten door de rupsen)
de beukenheg gaat nu ook snel, heerlijk weer fris lentegroen, lekker vol allemaal, genieten!!! Fijne dag gewenst!
Groetjes Yvon

It's me zei

Wat een heerlijke foto's !! geweldig...en tja...ik mag ook wel eens wat gaan doen.......zit nog steeds achter de pc........ga effe douchen en met de meiden naar buiten.......en hopen dat hemmes zo thuiskomt....hij is naar de veiling geweest en er staan heerlijke aardbeien te wachten...yammie......fijne dag !!....xxx...

Dani zei

Heerlijk hé dat alles weer zo groen en begroeid is. Je hebt prachtige foto's gemaakt, geeft het allemaal heel mooi weer.
Groetjes
Dani

Anneke zei

Hoi Helena,
wat een prachtig blog heb je zeg!
ik kwam via via op je blog en heb me meteen aangemeld om je te gaan volgen.
Prachtige fotos.
tot snel,
groetjes Anneke.

Mimi zei

Prachtige foto's en die huishoudelijke achterstand loopt niet weg...hier in Haarlem schijnt het zonnetje alweer!

mimilovesmimi.blogspot.com

Stina zei

wat is ze toch druk die merel, leuk om te zien.

en vindt je header ook prachtig....

heb vandaag ook een vrije dag en al heerlijk wat werk gedaan, en vanmiddag wat boodschappen doen.

fijn weekend alvast
liefs stina

Kom Achterom zei

ooh wat een prachtige foto's!
wauw en wat een tuin zeg!
Je huis ziet er ook geweldig mooi uit wat een plaatje zeg!
Heerlijke week
Yolanda

lia zei

Net wat je zegt, je ziet het groeien.
Maar wel fijn hoor. En deze trieste dag nemen we op de koop toe, is ook wel goed voor de tuinen.

lieve groet Lia

wonen met brocante zei

Prachtige foto's heb je gemaakt en het gaat inderdaad verbazend snel allemaal. Ben wel blij met een beetje regen, zowel voor mezelf (hooikoorts) als voor de tuin. Fijne Koninginnedag! Groetjes Peggy

Karin zei

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt!
Echt voorjaar,zalig he!
Ach tja en zo'n is inderdaad handig op binnen ff de boel weer aan de kant te maken :-)
Geniet ervan,een fijne week groetjes karin

Home and Lifestyle zei

Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt Helena...het is inderdaad zo mooi om te zien hoe de natuur zich groen en kleurrijk maakt!

Je reactie op mijn post is inderdaad niet doorgekomen...wel de reactie waarin je denkt dat het niet helemaal goed is gegaan. We hebben er enorm veel zin in, de laptop gaat mee maar ik betwijfel het of ik daar de tijd heb en neem om een post te maken en te plaatsen.

Ik wens je alvast een fijn weekend en een gezellige koninginnedag! Lieve groet, Ingrid

Petra zei

Hallo, ik kom via via op jou blog en ik vind dat je een hele leuke blog heb. Ik ga me gelijk aanmelden als volger. En ik wil je uitnodigen om eens een kijkje op mijn blog te nemen.
Je heb prachtige foto's gemaakt, super.

Groetjes Petra.

Elly zei

Wat een prachtige en vooral sfeervolle lente post heb je hier gemaakt van je mooie tuin!!!!!! In een woord subliem!!!!Het is inderdaad heerlijk genieten van het prille lente groen...
Een fijne weekend, Liefs Elly.

flowersandhome zei

Inderdaad prachtig al dat groen en de regen die we vandaag kregen was echt wel een cadeau, broodnodig voor de natuur.
Groetjes,
Marian

Room Seventeen zei

Heerlijk hé dat voorjaar. Nu nog een mooie zomer, en een zwoele herfst en dan weer opnieuw voorjaar. De winter mag eruit :-)

MariCrea zei

Gorgeous photos
I really love it
Have a beautiful evening
Kisses
Mari

Madelief zei

Hoi Helena,

Het was de afgelopen twee weken inderdaad genieten. Ook het komende koninginnedagweekend beloofd veel goeds. Je hebt mooie foto's gemaakt van jullie tuin. Prachtig dat rijtje Leilinden. Het past helemaal bij jullie huis.

Wij reizen van het weekend af naar de Vogezen voor (hopelijk) een paar dagen Franse zon. Jullie een fijne koninginnedag!

Lieve groet, Madelief x

Bonjade zei

Prachtige beelden zeg vanuit je tuin.....
Hier is nog geen drup gevallen helaas en ik lees her en der in blogland dat het regent......
Je beeld is werkelijk een plaatje om te zien.
Fijne avond
liefs

Marie-Ange zei

Quelles magnifiques, magiques images ...
Bisous de douce soirée
Marie-Ange

Anita zei

Hi lief mens
fijn dat je weer tijd hebt om te bloggen ;-)
Je foto's zijn zoals altijd prachtig.
Alvast een heel fijn weekend met je mannen !!!
Liefs en een dikke kus xxx

"Création" zei

Ohhhh Lieve helena, wat een schoonheden van foto's laat je ons weer zien, het zijn JUWEELTJES!!! Echt ongelooflijk hé hoe de natuur zich ontplooit. Zoals je al schrijft, je ziet het bijna groeien.

Wat hebben jullie toch een fantastisch huis en tuin, op zo'n plek wil je toch nooit meer weg.

Een fijhne avond,
Liefs Josephine

Hannekie zei

ja prachtig he...ik zie de blauwe regen ook voor mijn ogen mooier worden met de dag. echt genieten. je fotos zijn prachtig..ik krijg ze nooit zo mooi groot. fijn weekend
liefs hannie

Kind An Huys zei

Voor jou ook een fijn en zonnig weekend! En wat heb je weer een prachtige foto's gemaakt...echt genieten!
Liefs, anne.

Miss M zei

Ja, hier de buxusvakken ook helemaal uit model! Binnenkort maar eens mijn hobby oppakken: snoeien en knippen! :-)
Mooie sfeerfoto's heb je gemaakt, dat blauw knált eruit!
Groetjes, Marjolijn.

Eveline zei

hier precies hetzelfde. elk jaar vraagt mijn man weer hetzelfde....wanneer lopen de bomen aan de voorkant uit? elk jaar hetzelfde antwoord...begin juni. ben daarom ook niet zo blij met de bomen want ze blijven zo lang kaal.
je snapt het....ze zijn al helemaal groen??? ik geniet er van maar wel vreemd...zo vroeg?

Marge zei

Hello Helena,

Thank you for your so kind words for me and being my reader!:)
Your photos are marvellous!♥
I wish that May will give you so many beautiful moments!

Piet zei

Prachtige fotos, een van Groupdeal zelfs!