zondag 13 maart 2011

Blogpost


Lucky me....wat ben ik afgelopen week, door een aantal dames verwend!
In mijn vorige post, had ik al verteld  en laten zien, wat ik van Renny ( Bizzy at Home) heb mogen ontvangen. Even later ontdek ik een bericht, dat ik ook iets van Claudia,  van haar nieuwe blog Claudia mocht ontvangen, omdat haar link op mijn blog heb gezet. Wat ik overigens met alle liefde heb gedaan..ze is een nieuwe blog gestart onder haar eigen naam, om daarmee los te komen van  haar vorige blog Bo-tiek, wat  voorheen ook haar webwinkel was, maar inmiddels niet meer van haar is.  Daarmee is ze veel volgster kwijt geraakt en zo ontstond  het  idee, om ze voor haar terug te winnen. Haar Give Away is al vergeven, maar iedereen die dit leest, zou eens haar leeslijst kunnen kijken of ze daar  in mist, zodat het oude getrouwe bloggevoel voor Claudia weer terug komt.

 Even terug te komen, op wat ik mocht ontvangen..
Dit pakketje viste ik  vrijdag uit mijn brievenbus.


 Ik  ontving een prachtig,  roze verpakt pakketje , met een grote tule strik en een heel lief kaartje ( zie  voorkant kaartje, ook de eerste  foto)
Daar in,  een prachtig geurzakje Paris  "alla Renny", die dit stiekem  al een beetje verklapt had haha.



Prachtige zakjes zijn het en  nu heb ik er zomaar  drie,  ik stapel ze nog even....mag dat nog?
Ik ben er vrijdag niet meer aan toe gekomen



En of het allemaal nog niet genoeg was..kreeg ik gisteren van een andere Claudia; 
"De kleine hornte", zomaar een klein presentje.

Ze mailde mij voor het adres, want ze had een kleine verassing voor mij...
In haar stapelpost van vorige week vrijdag, schreef ze

Ik heb vandaag een stapel van klei figuurtjes, de meeste figuurtjes heb ik woensdag gemaakt.
Leuk om bij een kaart te hangen, of aan de buitenkant van een cadeau vast te plakken.

Waar ik een reactie achter liet;
Ze mogen mij wel zoiets, aan mijn kado hangen hoor?! hihi.

Ik vermoed , dat dit de reden moet zijn geweest, waarom ze mij heeft gemaild.



                            Kijk nou, een mooi geurzakje met de figuurtjes die ze zelf maakt..Lief hé?!


Lieve dames ik wil jullie hartelijk bedanken...ons huis ruikt heerlijk!
Graag verwen ik jullie, met dit bloemetje.




Ach, vooruit....voor iedereen, ik kan geen onderscheid maken.
Jullie zijn allemaal zo attent en lief!


Fijne dag nog,







38 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Gisteren zeiden mijn dochters nog tegen me dat op de blogs iedereen zo lief is voor elkaar! Ja, was mijn antwoord, daarom ben ik er zo graag, het is zo'n positieve wereld!

Jij bent ook heerlijk verwend met lieve cadeautjes, uit je woorden is duidelijk op te halen dat jij daar ook erg van kunt genieten!

Ik wens je een fijne week! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Nou wat leuk !!! je bent een echte bofbips !!! leuke spulletjes hoor van hele lieve mensen ...geniet ervan !! liefs van mij...xxx...

rommy moosie68 zei

he wat had je dan leuke post daar word je vrolijk van heel lief gedaan door je volgers bedankt nog voor je liefe berichtjes groetjes veel liefs rommy

Ger zei

Hoi Helena,

Heerlijk toch voor je, al die verwennerijtjes:-)

Alleen de verpakking is al een lust voor het oog.
En van die onverwachte leuke dingen in het leven die op je pad komen kan je vaak meer genieten dan van het grootste geplande gebeuren.

.....Ik laat je blog nog even open staan......en luister naar de prachtige stem...

Fijne voortzetting van de zondag!
Lieve groeten,Ger

G-style zei

Wat een verwennerij Helena, wat een lieve post ook .....

Ik vind je badkamer ook erg mooi , heerlijk sfeertje daar !

lieve groetjes Gea

Elly zei

Lieve Helena,
Dit is superleuk,maar je verdiend het hoor ,je hebt er een hele mooie post van gemaakt.en er lekker van genieten van al die lieve bloggers.

Anja zei

Wat een verwennerij en wat een mooie spulletjes heb je gekregen. Het is je gegund hoor heel veel plezier met alles.
Groetjes Anja.

weisser traum zei

liebe helena
so schön deine fotos im blog. ach ja so post von lieben bloggerfrauen ist doch himmlisch.
wünsche dir eine wunderschöne woche.
sei lieb gegrüsst daniela

Stina zei

Ha Helena,

wat een bofferd ben jij zeg, met al dat moois en zomaar gekregen.

de douche is ook een plaatje geworden, zo netjes.

fijne avond
liefs Stina

Bizzy @ home zei

Heerlijk om eens zo verwend te worden. Geniet er maar van. Claudia wist mij ook te verrassen, daarover in de volgende post meer. Heerlijk dat we in blogland allemaal zo lief voor elkaar zijn. Gelukkig dat dat nog kan hè.

Lieve groet Renny

Lynda zei

nah, jij MOET wel een heerlijk weekend gehad hebben, kan niet anders met zoveel lieve geschenkjes!!!!

GRoetjes
Lynda

Marie-Ange zei

De jolis présents, doux, tendres ... que du plaisir ...
Bisous de belle soirée
Marie-Ange

Jeanette zei

Heerlijk dat je zo verwent bent en wat heb je al dat moois mooi op de foto gezet...plaatjes gewoon!

Fijne week en lieve groet,
Jeanette

Anita zei

BOFKONT :-)
en wat heb je er iets moois van gemaakt !!!
Geniet maar lekker alle lieve verwennerijen.
Dikke kus xxx

wonen met brocante zei

Wat leuk, van die onverwachte presentjes. Ziet er allemaal erg leuk uit en de verpakking is bijna zonde om open te maken. Geniet ervan. Groetjes Peggy

Marijke van Ooijen zei

Hay Helena,

Meis wat ben ontzettend verwend!
Je bent een echte bogkont..en het is zo door iedereen gegund..
Wat zal dat je goed doen..geniet er maar van.

Liefs,

Marijke

"Création" zei

Heerlijk Helena, dit zijn toch van die mooie verwennerijen waar een mens gelukkig van wordt.
Met liefde gegeven en gemaakt. Werkelijk een feestje om al dat moois te mogen ontvangen.
En zo prachtig weer op de foto gezet, mijn complimenten...

Heerlijke week,
Liefs Josephine

Colin zei

Leuke spulletjes van lieve mensen, wat is bloggen toch leuk! Groetjes, Colin

Franse Lelie zei

Dat ziet er gezellig uit, wat lief van onze medeblogsters...geniet er van!

Mayflower zei

Je bent net als ik ook al zo heerlijk verwend lieve Helèna. Claudia stuurde mij ook zo'n prachtig geurbuideltje, mijn post daarover volgt nog en wat ben je door de ander Claudia ook heerlijk verwend, wat lief dat zij naar aanleiding van je reactie je dit zomaar opstuurde.
Ik dank je voor die mooie bloemengroet, wat een prachtige Ranonkel met dat gekleurde randje.
Ik wens je een fijne week.
Lieve groet, Mea

brocante roos zei

wat ben je goed verwend en wij genieten weer mee door de prachtige foto's.

Lieve groet Marjan

Sylvia zei

Wat een mooie cadeautjes heb je gekregen, Helena !
Geniet ervan !
Fijne week,
Sylvia

Karin zei

Je benr lekker verwend en zo'n mooi stapeltje mag op alle dagedn hoor ;)
Je foto's zijn weer prachtig!

Objets de Charme zei

Wat ben jij verwent!
Wat heerlijk voor je.
Hele mooie cadeau's.
Ik heb genoten van de foto's.
Fijne week, Lieve groeten, Alexandra.

Inka en André. zei

Wat een heerlijke verwennerij,mooie cadeautjes heb je gekregen,super,fijne week

Bonjade zei

Zóoo verwend!
en
Zóoo verdiend!
Geniet er maar heerlijk van.
fijne week
LIefs

katja-Mariska zei

Wat een leuke mooie dingen heb je gekregen zeg.
Enne Claudia volg ik al weer een tijdje op haar nieuwe blog.
Geniet van je mooie cadeautjes.
Fijne dag.
Liefs Katja

Claudia zei

En wat heb jij er dan weer mooie foto's van gemaakt. Ik kan dan bijna niet geloven dat het geurzakje hiervan daan komt...

Tierlantijn zei

Wat ben je heerlijk verwend!!!

Groetjes! Ilona

Eef zei

Hoi Helena,
ik ben nog niet zo lang actief op mijn blog maar ondertussen wel al heel veel moois gezien bij andere. als ik zo je foto's bekijk...zucht. wat geweldig allemaal.
zelf heb ik hier zeven kinderen rond springen dus echt netjes en naar mijn zin is het zelden maar de gezelligheid doet ook een hoop gelukkig. ik ga je volgen (kan ik toch een beetje dromen van hoe ik het graag zou zien;)

bikim zei

so pretty!!!!!!!!!!!!!!
it's all so gorgeous!
happy day!
Rosa

Claudia zei

Om een misverstand uit de weg te ruimen, de foto's van de give-away volgen nog. Bij deze post puur eigengemaakte knutsels.

Inka en André. zei

Hoi,hoi,het ziet er allemaal erger uit dan het is,dre vond het iets pijnlijk en branderig aanvoelen,je kunt het zien als een schaaf wondje maar,ik vond het 100% meevallen en vond het allemaal niet zo erg.

ziapolly zei

Good morning, I'm Paola from Italy and I live in province of Venice. I have learn your blog by CreaMariCrea blog's. Congratulation for your wonderfull blog and your home is like a dream for me. Excuse my english, it is many time that I don't speak and write english. By by Paola

franca zei

Wonderful blog!!!!
Saluti dall'Italia!
Franca

Raffaella zei

Hello Helena! Your blog is great! I'm your follower now! I'm Italian and if you want, come and meet me on my blog: http://www.melogranoantico.blogspot.com
..."see" you soon!

Yvonne - Frl.Klein zei

Wunderschöne Post hast Du bekommen!
Viele liebe Grüße, Yvonne

Boekenstek zei

Goedemiddag,
Wat een leuke blog zeg. Ik ben net volger geworden. Zou ik in je bloglist mogen staan met mijn blog? http://boekenstek.blogspot.com/ Uiteraard voeg ik je dan toe in mijn bloglist.
Ik hoor het graag. Groeten, Pleun