maandag 14 februari 2011

Happy Valentine






De bloemen( tulpen en ranonkels) die ik vorige week mee naar huis nam heb ik in een zilveren schaal geschikt.
Inmiddels hebben zijn de tulpen al helemaal open en geef ik ze hooguit nog een dag. Maar wie weet word  deze weer opgevuld door mijn eigen "Valentine" ;-) een dikke kus is ook goed hoor?! Eigenlijk is het alle dagen valentijn. Hem kennende pakt hij altijd flink uit met bloemen, jammer dat ze dan maar zo kort staan.
Om het vandaag een extra tintje te geven heb ik harten met lippenstift getekend.









34 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie post Helena...en wie weet wat er vandaag nog voor je in het verschiet ligt!

Met Valentijn heb ik zelf eerlijk gezegd niet zo veel, maar het bood wel een mooi onderwerp voor het maken van een post. Ik heb manlief zelfs gezegd dat hij er niets aan hoeft te doen, ik ga liever een keer gezellig samen uit eten! Vind ik persoonlijk nog veel leuker!

Ik wens je een fijne Valentijnsdag! Veel liefs, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

wat heb je dat mooi gedaan! ik geniet van je mooie fotos:)

fijne valentijnsdag!
lieve groetjes, Tjitske

Waldkind zei

liebe helena,
vielen dank für diese wunderschönen fotos!
ich wünsche dir auch einen schönen valentinstag!
viele grüße, elvi

Inka en André. zei

Hallo Lieve Helena,happy valentine en,je hebt helemaal gelijk,hoor iedere dag is het eigenlijk happy valentine,hier ook zo,xxx.

It's me zei

Mooi hoor!!!...Happy Valentine lieverd !!...love love love Ria................... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ...... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ... .... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ .....

Lynda zei

kijk!!! dat is wat ik bedoel...die harten met lipstick dat is toch geweldig???? Meer heb je niet nodig!

Fijne valentijnsdag!

Groetjes
Lynda

Bonjade zei

heerlijke liefdevolle post.....
Stuur je een hartje.
Liefs

katja-Mariska zei

Wat een mooie foto's heb je zeg.
Jij ook een fijne valentijn.
Liefs Katja

Claudia zei

Wat een mooie valentijnspost, mijn man is helaas niet zo'n romanticus...

Yn'e Steeg zei

Wat lief die lippenstift die lippenstift harten!

happy Valentine!

Jantsje

Stina zei

Mooi die valentijns post, leuk die hartjes.
gezellig die bloemetjes in de schaal.
zo af en toe neem ik ook een bosje voor mezelf mee.

fijne avond
liefs Stina

Musje zei

Wauw wat een prachtige foto`s en dat bloemetje met de hartjes,echt lief,een hele fijne valentijns avond,lieve groet Joke.

Marian zei

Prachtige foto's weer!!
HAPPY VALENTINE!

Dikke kus XXX

Bizzy @ home zei

De liefde spat van de foto's! Fijne avond nog,
x Renny

Ger zei

Hoi Lieve Helena,

Wat een mooie sfeervolle foto's, de witte volle Ranonkels!

Tja......Valentijn...
heb er eigenlijk niks mee,
maar vanmorgen kwam mijn lief met 'n prachtig rood voorjaarsboeket aan zetten.....en dat pak ik toch met beide handen aan;-)

Morgen gaat de dotterbehandeling plaatsvinden en we hopen er het beste van.

Bedankt voor je aardige reactie, wat het eten betreft,mijn visite hoeft meestal niet te wachten of ze wel of niet 'n hapje mee kunnen blijven eten.....ik nodig ze meestal uit, en als het heel onverwachts is dat er iemand komt binnen vallen.......ach ik heb altijd te veel en een bordje bijzetten is zo gepiept.

Fijne avond en liefs,
Ger

Kitty de Winter zei

Hej Helena,

Jij was benieuwd... Ik heb mijn man vorige week al een Valentijn mailtje gestuurd via Tommy Hilfiger. Het komt niet op een dag aan, maar het gaat om het gevoel. Fijne avond, groetjes Kitty

Mayflower zei

Wat een prachtig boeket lieve Helèna, mooi de combinatie van Ranonkels en tulpen.
En wat leuk de harten van lipstick, ik tekende vroeger weleens een hartje op de spiegel als ik s'avonds werken moest en manlief dan eerder thuiskwam. Het is eigenlijk iedere dag een dag om lief te hebben.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

Anita zei

Nouh word ik erg nieuwsgierig of je nog een bossie hebt gekregen ;-) Ach en daar gaat het ook helemaal niet om !!!!!!
Lieverd, bedankt voor je prachtkaart
en voor Valentijn een dikke klapzoen op je neus :-)
Dat we nog maar heel lang vriendinnetjes mogen zijn hihi
xxx

Jeanette zei

Mooie bloemen, ik hou ervan. WIj doen nooit aan valentijn, wij zeggen altijd tegen elkaar laat het de 364 andere dagen maar valentijn zijn:-)En dat doen we ook:-) Geen kado`s maar gewoon er elke dag voor elkaar zijn dat vinden wij valentijn. Zo heb ik ook een keer lippenstift op een spiegel gesmeerd maar denk je dat ik het eraf kreeg?? wel een half uuur aan het boenen geweest:-) Mooie foto`s trakteer je ons altijd op ook je header is prachtig, blijf me altijd over je poes verbazen hoe fotogeniek ze is:-)

Lieve groet, Jeanette

Yvonne zei

Wouw!! wat een mooie schaal.
zilver groen wit.... onthouden.

erin zei

hi there! i am so glad that you visited my blog and that you are following me. now, i will be so happy to follow your BEAUTIFUL blog!!
your photography is fabulous!! have a good week.
erin in tennessee

Sofies Haus zei

Wunderschön deine Blumenbilder!!!GLG Anja

Sjoukje zei

Via via kwam ik op jouw blog terecht, het ziet er erg mooi uit. Mooie foto's maak je.
Ik ga je volgen, dan mis ik niks. Ik heb zelf sindskort ook een blog misschien vind je het leuk om een keer een kijkje te nemen.
dewithbrocante.blogspot.com

Groetjes Sjoukje

Yvonne - Frl.Klein zei

Wunderschöne Blumen!!!
Viele liebe Grüße, Yvonne

Hannekie zei

hoi helena

kom nu ook even bij jou kijken natuurlijk..wat een mooie fotos maak je zeg. mij lukt het nog niet om zo een mooie wazige actergrond te maken..ik kom zeker vaker bij je langs
liefs hannie

La Flotte zei

Wat maak je prachtige foto's!

groetjes Heidi

THE BLACK BARN zei

IK WIL JE BEDANKEN VOOR JE BERICHTJE OP MIJN BLOG!

IK HAD WAT POSTEN VAN JOUW GEMIST EN WAT HEB JIJ MOOIE FOTO'S GEMAAKT ZEG!!

GEWOON WAANZINNIG MOOI!!

JE BLOEMSTUK IS OOK AL ZO MOOI PLAATJE.

LIEVE GROET EN EEN FIJN WEEKEND,
MIRANDA

~*~ saskia ~*~ zei

Wat een prachtige foto's, Helena.

Een fijne avond en een gezellig weekend! xxx

andrella zei

Liebe Helena,
die blumen sind wundervoll!!!
ganz liebe Grüße, andrella

bikim zei

gorgeous post!
lovely pics!
happy weekend :)
Rosa

Georgianna zei

This is so sweet! I love the lipstick hearts on the mirror – very charming. :)

*Ingrid* zei

Prachtig weer je foto's lieve Helena,ik heb genoten na een drukke week hier....fijne zondag...veel liefs

Madelief zei

Hoi Helena,

Wat heb je de bloemen prachtig opgemaakt in de schaal. Erg mooi om te zien!

Een gezellige zondag!

Lieve groetjes van Madelief xox

G-style zei

Hoi Helena,

prachtige post weer , zoals altijd die prachtige serene sfeer die jij weet vast te leggen .

Ik hoop dat alles goed is met je , ik wens je in elk geval een hele fijne dag .
lieve groet van Gea