maandag 10 januari 2011

Zilver-parels & licht






De eerste week van januari zit er al weer op!!
Het normale ritme zit er weer in, na  ruim twee weken vakantie te hebben gevierd met het hele gezin.
Alles is weer opgeruimd en zelfs nog meer.
Heerlijk  hoor alle gezelligheid van de kerst  maar uiteindelijk ook wel weer fijn als alles er weer uit is.
Het gevoel van orde & netheid is weer terug.
Deze hanger uit de collectie van Riverdale,  kocht ik eind 2009.








De hanger hangt normaal gesproken aan een kastdeur en mag daar ook het hele jaar blijven hangen omdat ik het zelf een heel mooi sieraad vind. 
Maar leent zich ook erg goed om mee te decoreren. Simpel aan het haakje van de lantaarn geprikt... en met het kaarslicht, is het nog heerlijk genieten van de winter-sfeer.


We houden toch immers van sfeer;-)

Fijne week!
X-X-X





Ik had deze post nog even bewaard,omdat ik het wel bij vandaag vind passen.
Vandaag krijgt mijn vriendin Anita haar man, de uitslag wat de chemo's gedaan hebben.
Ik hoop zo, dat de extra tijd, ze gegund mag zijn.
Het lichtje kunnen ze daarom wel heel erg hard gebruiken!

Heel veel sterkte, lieve Rudi & Anita






24 opmerkingen:

Kitty de Winter zei

Helena,

Mooie foto's heb je gemaakt. Ik hoop dat er goed nieuws is.
Fijne dag,
Groetjes,
Kitty

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie foto's lieve Helena, we mogen dan wel verlangen naar de lente, een winters sfeertje zoals vandaag is altijd welkom!

Ik duim mee voor Rudi & Anita, want niet alleen een winters sfeertje is welkom, ook goed nieuws! Gezondheid is uiteindelijk één van de belangrijkste dingen in het leven!

Ik wens je een fijne dag en hoop dat je straks kunt proosten op jullie vrienden. Lieve groet, Ingrid

Claudia zei

Met zo'n mooi hanger kan het haast niet anders dan dat er goed bericht komt. Sterkte met de spanning.

Room Seventeen zei

Mooie foto's Helena. Ik hoop dat de uitslag goed is.

Kom Achterom zei

Het is een prachtige hanger! en ik hoop ook voor hen dat ze nog lang bij elkaar mogen zijn.
lieve groetjes
Yolanda

Jeanette zei

Hoi Helena, wat kan je toch mooie foto`s maken! je close-ups zijn echt prachtig. Mooi toch dat je met een sierraad leuk kan decoreren? Ik doe dat ook vaak met clips voor in het haar of corsages of riemen, die eigenlijk bedoelt zijn voor jezelf....maar ik vaak erg leuk vind om in het interieur te decoreren!

Goed idee van je!
Fijne avond nog en lieve groet van Jeanette

Something White zei

Wat schitterend in beeld gebracht, adembenemend mooi!!
Heel veel goede wensen voor het nieuwe jaar en beste groetjes,
Marjolijn

It's me zei

Het is een prachtige hanger.......mooi op de foto gezet ook !!....fijne week liefs van mij.....

Karin zei

Hij is idd prachtig en verdiend een ereplaatsje! Ik hoop dat je vrienden goed nieuw hebben gekregen.

Stina zei

wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt.

hoop voor hen dat ze nog lang bij elkaar mogen zijn.
spannend hé zoiets, mijn zus die krijgt een vrijdag de eerste kuur, zoiets houdt je wel bezig hoor.

voor jou nog een fijne week, lieve Helena.
Liefs Stina

Mayflower zei

Wat een prachtige hanger lieve Helèna. Riverdale heeft altijd mooie spullen en wat heb je er weer prachtige foto's van gemaakt, vooral de close-ups vind ik zo mooi, dat lukt mij maar steeds niet, maar misschien is mijn camera iets minder professioneel hihi.

Wat fijn dat je een lichtje brand speciaal voor je dierbare vrienden Rudi en Anita, ik hoop van harte met je mee dat de kuur zijn werk heeft gedaan en dat de uitslag positief zal zijn.

Liefs, Mea

"Création" zei

Lieve Helena,

Wat een warme intense post, hoop zo voor jullie vrienden dat er uiteindelijk toch een positief lichtje zal gaan branden. Wat een vreselijke moeiljke tijden zijn het voor hen, niet te bevatten en zo machteloos.

Wat zijn je foto's toch weer van ONGELOOFLIJKE grote SCHOONHEID. Voor mij zit in ieder foto een heel verhaal, een diepe intensie.
Lieverd sterkte met alles...

Liefs Josephine

@nne zei

Hopelijk goed nieuws! Bedankt voor de schitterende foto's. Liefs, @nne

*Ingrid* zei

Wat een mooie post weer Helena,prachtig je sfeerfoto's en ik duim zeker mee dat je kaarsje helpt....geniet toch van een mooie dag...liefs

Yn'e Steeg zei

prachtige foto's.
sommige spulletjes blijven mooi.
Hopelijk hebben je vriendin en haar man goed nieuws gekregen!

Jantsje

Sofies Haus zei

Such super gorgeous stuff and the pics are also very beautifully! Hughs Anja

t brocante sfeertje zei

Ook ik sluit me er helemaal bij aan erg mooie foto's,ook t slotje van t windlichtje is mooi!Groetjes,Ingrid

Anita zei

Dag lief mens
pfff brand je alweer een lichie voor ons.
Wat lief van je
Helaas ... niet waar we op hebben gehoopt.
We rapen onszelf weer bijelkaar voor de volgende kuren.
Voor wat extra tijd samen.
Bedankt lieve allemaal voor de mooie woorden
http://anita-hersenspinsels.blogspot.com
Dikke klapzoen op je neus ;-)

Sylvia zei

Wat een mooie hanger en prachtige foto's heb je gemaakt, Helena !
Ik hoop dat je vriendin en haar man goed nieuws krijgen.
Fijne avond,
Sylvia

Colin zei

Hele leuke hanger, kwam hem tegen tijdens het kerstshoppen en heb nog even getwijfeld ... en als ik nou op je blog kijk, bedenk ik me dat ik hem gewoon toch mee had moeten nemen :-)

brocaatje zei

Heb maar 1 woord........PRACHTIG!!
Hopelijk hebben je vrienden een goede uitslag en kunnen jullie nog heel lang genieten van jullie vriendschap.groetjes karin

Bizzy @ home zei

Hopelijk goed nieuws voor je vrienden.
Mooi, mooi mooi die hanger. Heel mooi hoe je alles decoreerde en fotografeerde.
Lieve groet, Renny

Thuis bij Tjits zei

wat leuk dat ik op je blog terecht kom, vind je foto's zooo mooi:) wil je graag volgen!
hou zelf ook erg van fotografie, heb net een nieuwe camera ben dus nog van alles aan t uitproberen..

sterkte voor je vrienden..

lieve groet, Tjitske

maisoncaradepapel zei

Hello Helena,
I wish you a good and sweet year,
with pretty pictures sharing many beautiful posts and much happiness in our blogs ...
see you soon
Lisou