zaterdag 15 januari 2011

Vintage

Een kapstok om je spullen aan op te hangen...je hoorde het in Keulen nog donderen!
Met name de eigenaar van deze kamer.
Toch valt het in goede aarde en zeg nu zelf, het is toch best wel stoer!
Ik heb geen toestemming, ojeee..  en nu is er per ongeluk meer beeldmateriaal als gepland.
Werp maar snel een blik in één van de  kamers van mijn mannen gezin.
Nouja, wat moet ik er verder nog over zeggen..opgeruimd staat netjes!












Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!
Hopelijk snel iets zonniger, anders mag het van mij wel weer gaan sneeuwen;-)

X-X-X



Bedankt voor jullie lieve wensen, voor Rudi en Anita! Anita heeft jullie daarvoor bedankt in mijn vorige post.
Helaas, niet de uitslag die ze hadden gehoopt. Anita houd alles bij op haar blog, 
klik HIER voor de link naar haar blog.
Ze zijn zo ontzettend flink en positief, diep respect hoe ze hiermee om weten te gaan.


30 opmerkingen:

Claudia zei

Wat een stoere post!

Alle mooie dingen zei

ohh wat heerlijk opgeruimd... ik ben al een tijdje geleden gestopt om de kamer van dochterlief op te ruimen... en zo ziet het er nooit meer uit..
mooie stoere kamer
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Room Seventeen zei

Leuke jongenskamer! Ik mag me tegenwoordig niet meer de kamers van mijn pubers bemoeien, ze willen nu zelf "stylen", aarghhh, vreselijk, het ziet er niet uit af en toe. En kapstokken tja, die hangen hier ook, maar wat je er mee kunt doen, echt, ze hebben geen idee ;-))

brocaatje zei

Wat een prachtige stoere kamer!
Heb zelf geen jongens maar vind het leuk om te zien hoe een jongens kamer eruit ziet.
Als je wilt weten hoe een meisjes kamer eruit ziet.....(nou ja van sommige meisje...)
Zie het als een grote walk in closet....waar je alles neer gooit... zodat je de vloer bijna niet ziet..zie je het voor je hahaha.

Wat naar trouwens dat de uitslag niet al te best was,hopelijk komt het nog goed..
fijn weekend groetjes karin

Home and Lifestyle zei

Wat een opgeruimde kamer, dat komt hier alleen voor als de hulp komt, dan móet het van mij opgeruimd zijn. De rest van de week zijn het twee zwijnenstallen...ik kan het niet anders noemen. Het schijnt over te gaan...dat zal wel gebeuren als ze het huis uit zijn hi hi....zucht.

Dat kapstokje staat super stoer hoor...!

Een heel fijn weekend Helena! Een warme groet, Ingrid

Carina zei

Tja hier ook een mannenhuishouden met vergelijkbaar spul, goed idee die kapstok zeg.

Fijn weekend enne het is hier droog maar nog wel erg grijs, morgen zonnetjes voorspeld o ik hoop het zo.

Lieve groet van Carina

Franse Lelie zei

Wat een leuke stoere kamer, leuk die kapstok, goed idee!
Gauw de deur weer dicht en niets zeggen (ik ken het, hier ook pubers in the house!)lieve groet en fijn weekend

Musje zei

Wauw wat een stoere en gave kamer zeg en die gitaar,geweldig als je daar op kunt spelen,ik wens je een fijne zaterdag,liefs Joke.

Bonjade zei

Gaaf!!! Zo stoer...en wat heb jij een nette zoon zeg...dat is hier wel anders....
Ook maar eens een balletje opgooien over een kapstok ;)
Fijn weekend
Liefs

kienkele zei

Mooie stoere kamer Helena, en hij zal uiteindelijk zelf ook blij zijn met die kapstok, toch???? Fijn weekend, groeten, Tineke

marian zei

Mooie kamer! Prachtige kleuren. Zo netjes!
Verlang ook naar de ZON hoor ;-)
Groetjes,
Marian

Marieke Reintjes zei

Néééé, geen sneeuw!!! leuke post hoor, echt stoer..
Groetjes en fijn weekend, Marieke

Anita zei

Nouh vraag ik me ernstig af wie die broek aan de kapstok heeft gehangen en het bed zo netjes heeft opgemaakt ;-) !!!!! hihi
Dikke kus

Stina zei

hoe die spijkerbroek is opgehangen echt heel mooi, leuk bedacht!!
Wat ziet het er strak en mooi uit.

fijne avond liefs Stina

Anja zei

Leuke stoere post. Ik wilde dat mijn kinderen zo netjes zijn.
Fijn weekend,
Groetjes Anja.

Passione Helena zei

Hahaha...Dames even ter verduidelijking! De broek en muts hingen toevallig op de kapstok, zo kwam de camera er namelijk ook aan te pas, omdat het juist zo leuk stond, ontstond het idee. Maar idd. er ging een schoonmaak en ruim aktie aan vooraf...ik kan het gevoel namelijk heeeeel erg met jullie delen! Het zijn ECHT geen voorbeeld kinderen! MAAR ze kennen wel de vuilniszak, anders gaat papa naar boven om het op te ruimen en dan weten ze heel goed, hoe laat het is! Zoon nummer twee gebruikt de kapstok heel letterlijk, die viel er bijna af, omdat hij bijna de hele inhoud van zijn kleidngkast eraan had hangen. Dan durven ze ook nog te zeggen dat het er wel netjes aan hangt;-)haha helemaal gelijk, maar wat in de wasmand moet ook..grrr

Colin zei

Heerlijk zo'n stoere kamer ... en zo opgeruimd ook, ik wil ook zo'n puberzoonkamer, eentje die ik niet hoef te ontruimen bijvoorbeeld :-)

Zazoe zei

Hier ook een mannenhuishouding...
Maar zo netjes zien hun kamers er niet uit hoor. Behalve wanneer mams (ik zei de gek dus...) hun kamer onder handen heeft genomen. Ik ga dan meestal even zitten en geniet, want wanneer ze 's middags uit school komen, is er in no time een nieuwe berg rommel gemaakt...

Corine zei

Ik werd al wat weemoedig bij het idee dat je zoon zo'n opgeruimde kamer heeft..maar 'gelukkig' las ik in de reacties dat het net als bij ons een momentopname was..wel geslaagd! Mooie kamer als ie zo is opgeruimd :)
Groeten, Corine(THUIS)

Mayflower zei

Ohhhh......wat een voorbeeldige kamer van je zoon, je wilt niet weten hoe mijn zoon zijn kamer onderhield......ik was al blij dat ik de deur open kon krijgen haha. Ik heb me wel 100x voorgenomen om de boel daar de boel te laten, maar kon het vaak niet langer aanzien.

Fijne ZONdag.
Liefs Mea

gewoon gezellig zei

Wat een geweldige stoere kamer!! En wat is je banner prachtig!
Leuk dat je even bij me langs kwam waaien ;-))
En ja, ben het met je eens, of zonnig, of sneeuw, maar niet steeds dat grauwe grijze, hè?
Groetjes Hilde

faire un songe zei

Prachtige stoere kamer.. ik heb genoten van je foto's en leuk dat je even bij mij kwam buurten.. Groetjes Hetty

*Ingrid* zei

Wat een prachtige foto's weer Helena,super toffe jongenskamer,,,,knap sfeertje aan de kapstok en de gitaren zij de max!!!!ik heb een dochter dus een hele andere kamer!ik wens je een hele fijne week toe.....

le ciel flamand zei

Een mooie, stoere en gezellige jongenskamer is dat! Ik heb ook mijn handen vol met het trainen van de mannen in huis, en er is nog heel wat werk aan de winkel... Wat ik in de wasmand soms al niet terugvind... Om dan van de stofzuiger maar niet te spreken, de stukjes Lego en Playmobil die ik hoor rondzwieren in die bak, die ze dan ook nog zien zitten en dan moet ik ze er zo snel mogelijk gaan uitvissen... Tot nu toe helpen ze nog graag met opruimen, ik hoop dat dat nog een tijdje zo blijft!

Groetjes, Annelies

brocante roos zei

Dit is een hele leuke kamer, stoer! Ik heb even snel gekeken hoor, niemand die het heeft gezien.
Ik vind de foto met de jeans aan de kapstok erg mooi, sober en stoer.......prachtig!

Lieve groet Marjan

Zinkmink zei

Hi!

Just want to say hello again...long time since last time...All the best 2011=)

THE BLACK BARN zei

WAT EEN MOOIE FOTO'S HEB JIJ GEMAAKT!!

PRACHTIG ZIJN ZE!!

LIEVE GROET,
MIRANDA

G-style zei

Wat een prachtige kamer , daar is hij vast erg blij mee......dat kan niet anders.
Prachtige sfeerfoto's heb je er weer van gemaakt.....

Mooi muziekje hier op je blog, echt even genieten..........

lieve groet Gea

Elly zei

Hoi Helena,

Bedankt voor jouw reactie en..de complimenten van mijn foto's.
Als ik jouw foto's bekijk, vind ik dit echt een compliment!!! Want die van jou zijn echt mooi!! Kan daar nog wel van leren. Ik geniet hier echt van.
Kom uiteraard nog vaak even bij jou "aanwippen".
groetjes en een fijn weekend,
Elly

desde my ventana zei

Hello Helena,
Unas fotografías bellísimas.

Bss
Cecilia