maandag 31 januari 2011

Het voorjaar "in de bol"





Heerlijk om met het zonlicht te spelen...
De stralen zon die binnen komen bezorgen je een waar voorjaarsgevoel, maar wat is het nog koud!!!
Helaas, vandaag  en gisteren weer een grijze dag. 

Ik heb het even te druk met andere dingen daarom ben ik hier weinig te vinden, ik heb foto materiaal genoeg daar ligt het niet aan.
Maar het lichtspel wat vrijdagochtend binnenkwam inspireerde mij zodanig om er toch eventjes aan de slag te gaan. Met de opgeleverde beelden wil ik toch even met jullie meedoen in blogland;-) Ik moet jullie ook nodig weer eens bezoeken maar het ontbreekt me gewoon even, ik ga echt mijn best doen deze week.




Nu maar snel weer in het kastje achter het glas want onze jongste is er allergisch voor.
Ik vind een Hyacinth zo mooi, ze ruiken zo heerlijk. Ik kocht ze nooit meer, omdat ik weet wat het teweeg brengt.  Maar ik kwam vorig jaar op het idee, om ze in de opzet-kast van de keuken te zetten, gezellig tussen de theepotjes. En het werkt, zo kan ik er toch weer van genieten.



Fijne week!

                 

31 opmerkingen:

Claudia zei

Ook ik ben allergisch maar van jouw foto's kan ik heerlijk genieten!

Yn'e Steeg zei

Ook ik vind de foto's prachtig, maar laat de hyacinten liever buiten staan.

Jantsje

THE BLACK BARN zei

WAT EEN SLIM IDEE OM HET IN DE KAST TE ZETTEN.
ZO KAN JIJ ER TOCH VAN GENIETEN.
JE FOTO'S ZIJN PRACHTIG!!

LIEVE GROET,
MIRANDA

Stina zei

Wat een gezellige foto's weer Helena, vindt ze ook zo mooi en ze ruiken zo lekker he.
en wat een lief theepotje zie ik bij jou, fijne blogweek
Liefs Stina

Musje zei

Prachtige foto`s en je ben niet verplicht om te bloggen of te reageren,gewoon doen waar je behoeft aan hebt,fijne avond,lieve groet Joke,ow ja wel fijn dat je ze toch weer kunt kopen.

Bonjade zei

Wat een slim idee van je.....
Zo kun je er toch heerlijk van genieten....
Enne doe lekker rustig aan hoor, zoals het jou goed voelt....wacht toch wel op je ;0)
Fijne week
Liefs

Irma allemaal kleurtjes zei

ohhh ik weet er alles van een dag is niets, maar ik geniet van je post en de bollen IK BEN ER ZO DOL OP, irmaXXX

marian zei

Mooie beelden Helena en wat een goede oplossing heb je gevonden voor het allergieprobleem.
Geniet nog volop van de bollenpracht in de kast ;)
Groetjes,
Marian

It's me zei

Wat een mooie foto's en ja slim om ze in de kast te zetten.....fijne week geniet !!! liefs van mij....

with love zei

Wat een prachtige foto's, echt genieten hoor!

Lynda zei

zoals je ziet zijn wij niet weg, alles op zn tijd he ;)!!!

Mooie foto's!!

Groetjes
Lynda

Home and Lifestyle zei

Lieve Helena!!

Ik vind het toch wel erg gezellig dat je er weer bent hoor en dat nog wel met een hyacinten-post! Gelukkig heeft hier niemand er last van en staat er elke week wel een hyacint te geuren!

Je had het in je reactie over Miss Bouquet, onze Hyacinth...ohh, daar keek ik altijd erg graag naar. Ken je die aflevering dat ze naar de manege gaat om een paard te berijden, maar ze niet op het paard kan komen! Ohhh...ik begin al haast weer overnieuw,...ik lag helemaal dubbel!

Een fijne avond!!! Lieve groetjes, Ingrid

Objets de Charme zei

Oh! wat een prachtige foto's de geur spat er af.
Bedankt voor je lentegevoel dat je via je blog weer door geeft aan mij.

Groetjes, Alexandra

Anita zei

Ha-ha-ha-tsjie !!!!!! hihi
Dag lief vriendinnetje, je hebt er weer iets heel moois van gemaakt. Je moet me toch eens een les "met licht spelen" geven ;-)
Doat henig an andere zaken gaan voor.
Dikke klapzoen op je neus xxx

Bizzy @ home zei

Mooie foto's weer. Jammer dat ze bij sommigen zo'n allergische reactie teweeg brengen. Ik heb weer genoten van je postje. En geen verontschuldigingen. Bloggen is iets wat nooit het belangrijkste moet zijn in je leven. Het moet vooral leuk blijven en niet een must. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
Liefs, Renny

Zazoe zei

Lieve Helena,

wat een prachtige foto's weer. Ook hier staan de hyacinthen in huis, het zijn zulke heerlijke bloemen.

Zorg jij goed voor jezelf?! Dikke knuffel XX

*Ingrid* zei

Hey Helena wat een prachtige foto's weer meid en wat een super oplossing voor het allergieprobleem!ik denk dat het prachtig is tussen de kopjes.....geniet nog van een mooie avond....veelk liefs...

G-style zei

Doe rustig aan meid, we zien je vanzelf weer langs komen en intussen geniet ik gewoon even van weer een prachtige post van je ...

Succes met alles waar je mee bezig bent .....

lieve groet van Gea

Gustaviana zei

wat een goed idee, en natuurlijk wat een geweldige foto's.... doe er maar lekker van genietem .. groetjes Viana

Mayflower zei

Wat een prachtige foto's lieve Helèna, zo mooi en heerlijk geurend de Hyacinthen in het zonlicht gevangen, dat is genieten op deze grijze en koude dag.
Wat een mooie oplossing om ze in een kastje te zetten, zo heb je er evengoed plezier van.
Ik wens je een fijne week.
Lieve groet, Mea

Sylvia zei

Zo mooi die hyacinten in het zonlicht, Helena !
Prachtige foto's !
Fijne avond,
Sylvia

Room Seventeen zei

Ik heb het hele jaar door het voorjaar in m'n bol ;-)), ben altijd erg van slag als het herfst en winter wordt ;-)

Elly zei

hoi Helena,
Wat een prachtige foto's En een hele mooie kleurspeling.En dat in een kast zetten wat een super idee,een hele vonds, je moet maar op het idee komen!!!!!!
groetjes Elly

Karin zei

Ik vind ze zo mooi, maar ik heb een man die ze vreselijk vindt stinken, dus om dat gezeur niet te hoeven horen haal ik ze dit jaar maar eens niet in huis. Als ik ervan wil genieten kom ik hier wel weer even langs ;)

Verrassend Goed! zei

Hoi Helena,

Wat maak je toch iedere keer weer beeldschone foto's. Daar kan ik echt nog wat van leren hoor.

Bedankt voor je leuke reactie op mijn post.
Ja, het gaat goed. Weekendje beurs Stockholm heeft me goed gedaan.
Pak alles postitief op en ga de ideeen die zijn blijven liggen nu uitwerken. Voel dat ik weer energie terug krijg.
Nogmaals bedankt, het bloggen sterkt me soms enorm.

Fijn weekend,
Liefs Marianne

Castles Crowns and Cottages zei

Goede Morgen lieve Helena! DANK U VOOR your "reactie"....I am learning a bit of Dutch! How very nice of you to visit. I have dear, dear friends in the Netherlands, now too numerous to count. I wish you a most GORGEOUS WEEKEND and love to fill your soul....Anita

"Création" zei

Wat een schitterende serie foto's laat je ons zien lieve Helena, het voorjaar kriebelt ons allen daardoor. Wat geeft dat een groot geluks gevoel hé, als zonnestralen een fraai schouwspel laten zien in je interieur. Kan daar zelf ook enorm van genieten.
En wat een goed idee van je om de allergie van je zoon te vermijden door de hyacinten in de kast te zetten. Zo heeft iedereen er veel plezier van...
Heb genoten van je fantastische foto's...

Liefs Josephine

Susis gelbes Haus zei

Meine liebe Helena..
du machst einfach nur traumhafte Bilder.. Bin ja ganz hin und weg. Und Hyazinthen sind auch wirklich sehr sehr hübsch anzusehn..
Das erste Bild gefällt mir besonders gut..
einen schönen Sonntag und ggggggglg Susi

Sofies Haus zei

beautiful flowers and great shots!!!Hughs Anja

Claudia zei

Fijn dat je me opnieuw gaat volgen, dank je wel. Afscheid nemen van 213 volgers viel me zwaar maar afscheid nemen van de naam Bo Butiek was erg belangrijk voor me. Een nieuw jaar een nieuwe start. Mijn winkel heeft een mooi plaatsje in mijn verleden gekregen.

Liefs Claudia

STYLIZIMO zei

How delightful photos you take! Amazingly beautiful!
xx Nina