maandag 3 januari 2011

Eerste post van 2011



Vanuit het keukenraam


De beste wensen allemaal!

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne jaarwisseling hebben gehad.
De onze was namelijk erg onrustig!
Mijn lieve huisvriend was oudejaarsdag namelijk de hele dag zoek.
We hebben behoorlijk in de piepzak gezeten..
Je probeert hoopvol te zijn en er natuurlijk ook wel een  leuke avond van te maken, maar het liefst wil je het beestje naast je op de bank hebben, het  werd  niet helemaal de avond die we voor ogen hadden.
Je vraagt je af waar hij uithangt..zit hij ergens bang af te wachten, is er iets ernstigs gebeurt?
We hebben de hele dag gezocht en geroepen zonder resultaat. Alsof ik het met mijn laatste post moest afsluiten want dat waren de laatste foto's van hem. 
Maar zoals gehoopt stond hij nieuwjaars-ochtend in het schemerlicht, helemaal vies, nat,  uitgehongerd,
 vermoeid & koud voor de deur.
De begroeting was groots, zo groot dat hij zelfs met vieze poten op bed, mocht!! We waren zo blij dat het allemaal niet uitmaakte, je beseft dat zo'n beestje een hele belangrijke plaats binnen het gezin heeft  gecreëerd.
Het huis is weer gevuld met de warmte en liefde van onze lieve viervoeter.
 Het nieuwe jaar mocht beginnen,  met veel geluk!




Deze foto is afgelopen zomer gemaakt in Zuid- Italië
Je ziet dit veel langs de kant in kleine dorpjes.


Een nieuw boek met blanco pagina's is opengeslagen.
Het eerste hoofdstuk "geluk" staat al in de mijne geschreven.
Ik hoop dat de blanco pagina's voor een ieder gevuld  mogen worden met,

  heel veel positiviteit, gezondheid,  liefde
&
veel inspiratie voor een creatief blogjaar

Dat het aan het einde van het jaar  een goed boek mag zijn!

Happy New Year

Een fijne, nieuwe eerste week van 2011





19 opmerkingen:

marian zei

Gelukkig kwam uiteindelijk alles weer op zijn pootjes terecht! Dat zullen bange momenten geweest zijn zo net op het einde van het jaar.
Ook voor jou een heel gelukkig en gezond nieuwjaar en een blogjaar vol inspiratie en creativiteit.
Prachtige foto's ook weer trouwens!
Groetjes,
Marian

It's me zei

Wat zul jij blij geweest zijn om haar weer te zien.......heel fijn dat het goed is afgelopen .......fijne week liefs Ria...xxxx....

Stina zei

Gelukkig is ze weer gekomen fijn voor jullie!!
Wat kijk jij mooi door je keukenraam met die boom prachtig zeg.

Voor jou ook alle goeds gewenst voor 2011 en kom graag bij je aan voor je gezellige posten.

Lieve groet Stina

Home and Lifestyle zei

Wat zullen jullie in de rats gezeten hebben zeg, daar maak je je natuurlijk vreselijk ongerust over en al helemaal met al dat vuurwerk! Gelukkig dat hij er weer is!

Ik wens jou en je gezin een sprankelend en heel gezond 2011 toe Helena, waarin ik weer graag bij je langs kom om vanje mooie posten te genieten!! Ik hoop dat we het jaar kunnen afsluiten met een prachtig boek, waarin we jaren later nog erg graag terugbladeren om mooie herinneringen op te halen!

***HAPPY NEW YEAR***

Lieve groet, Ingrid

Claudia zei

Wat zal hij bang geweest zijn! Gelukkig met voldoende vertrouwen dat jullie hem er wel weer bovenop helpen.

Wat een goed begin van 2011!

Marijke van Ooijen zei

Lieve Helena,

Meis wat een mooie woorden voor 2011...heel veel dank hier voor.

Ik wens jou en je prachtige gezin een goed en liefdevol 2011!

En gelukkig is het beesie weer goed terecht gekomen...tjeetje...wat zal dat spannend zijn geweest..

Alle liefs en goeds,
Marijke

Yn'e Steeg zei

Ook de allerbeste wensen voor 2011!
Fijn dat je vriendje weer terug is.
Je hoort het zo vaak dat ze bang zijn voor al het vuurwerk, dat ze weg gaan lopen.
Maar gelukkig voor jou kan hij weer lekker naast je op de bank zitten!

Jantsje

Colinda zei

Ach wat sneu en wat zal het beestje afgezien hebben, maar wat fijn dat hij weer terug is!

Mayflower zei

Allereerst wens ik jou en je gezin een liefdevol, Gelukkig en Gezond 2011 lieve Helèna, dat al jullie dromen mogen uitkomen. Ik zie dat ik een paar posten gemist heb, dus heb eerst even alles bijgelezen, ik was vanwege de feestdagen even wat minder actief. Wat een prachtige foto's van de verlichting in je woonplaats.
Wat een schrik als zo'n lief beestje zomaar weg is, ik kan mij voorstellen dat zo'n avond dan heel anders verloopt en je je grote zorgen maakt. Gelukkig dat hij de volgende morgen weer voor jullie deur stond.
Ik ben eigenlijk wel blij dat oudejaarsdag weer voorbij is, er werd hier zoveel vuurwerk afgestoken en onze hond is daar zo bang voor, dat is zo zielig. We hadden uit voorzorg medicijnen van de dierenarts meegekregen, maar hij werd daar zo versuft en slap van, hij kon nauwelijks nog staan en een Schotse Collie van 30 kg til je niet 1-2-3 op.

Lieve groet, Mea

Inka en André. zei

Hallo Lieve Helena,o, wat kan ik me goed voorstellen dat je in de rats gezeten hebt,zou ik ook gedaan hebben maar gelukkig dat je haar weer de volgende dag in je armen kon sluiten.
Heb wel erg veel pijn in mijn buik gehad om onze twee geiten die in het hertenkamp lopen voor het eerst dit jaar in de buitenlucht met vuurwerk maar gelukkig hebben ze het goed doorstaan.De honden blaften alleen bij de hele zware knallen het leken wel bommen wat een vreselijk geluid en het dreunde helemaal in huis.
Ja,als de een begon te blaffen dan komt de kettingreactie naar boven dan komt de andere en zo gaan ze dan met zijn viertjes eventjes tekeer.
Gelukkig dat de buren er geen probleem van gemaakt hebben.
Had voor de feestdagen wat lekkers bezorgd en voor de overlast met oud en nieuw maar,ze vonden dat helemaal niet nodig maar,toch enorm lief dat we dat gedaan hadden.
Allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
Wat een mooi stukje heb je geschreven en wat een prachtige foto.
Het kan wel kloppen dat je ons niet hebt kunnen bereiken want we zijn naar een andere provider overgegaan en doordat het wachtwoord niet op tijd was aangekomen zoek geraakt of niet opgestuurd wie zal het zeggen hebben we een tijdje zonder internet gezeten,maar onze email adres is wabuijs@online.nl


Hele lieve groetjes van mij, Inka

Room Seventeen zei

Hoi Helena, wat een geluk dat je viervoeter weer terecht is! Je zult wel even flink in de rats hebben gezeten. Gelukkig kun je het nieuwe jaar opgelucht beginnen. Ik wens je een heel fijn 2011!
Groetjes Hennie

Janny zei

Dank voor je lieve woorden op mijn blog.
Ja, ik was blij dat er een einde aan 2010 kwam.
En dat we, met verdriet en gemis weliswaar, weer aan een heel nieuw jaar kunnen beginnen.
Ik wens jou ook alle goeds toe in 2011!
Liefs,
Janny

Anita zei

Hi lief mens ;-)
Ik wens je alle mooie woorden ook van harte toe
maar heb dat natuurlijk al gedaan.
Gelukkig is pussycat weer veilig thuis gekomen.
Wat dat betreft een gelukkig begin van 2011
Dikke kus

Musje zei

Pracht foto en ohhh ik zou van ellende de hele avond op het toilet hebben gezeten als Diesel of Noa foetsie was,gelukkig zijn jullie weer compleet,fijne avond,liefs Joke.

Marian zei

Wát fijn dat jullie lieve huisgenootje weer veilig thuis is! Dan mag hij voor een keertje met vieze pootjes op het bed ;-)
Wens je voor het nieuwe jaar ook heel veel LIEFDE, WARMTE, GEZONDHEID en VRIENDSCHAP!

Liefs, dikke kus xx

sylvia zei

VOOR JOU OOK DE ALLERBESTE WENSEN hELENA EN HOPELIJK KUNNEN WE WEER NET ZO GENIETEN VAN JE BLOG ALS DE AFGELOPEN TIJD, WAT MAAK JE PRACHTIGE FOTO'S!!

Bizzy @ home zei

Wat een raar gevoel moet dat zijn als je beestje dan weg is. Gelukkig stond ze toch weer voor de deur.

Heel veel fijne warme wensen voor het nieuwe jaar!
Ons eerste hoofdstuk is ook al geschreven, alleen maar positief. Wat de rest van het boek gaat worden, wachten we maar rustig af. Ik weet wel dat ik intens wil genieten van elk hoofdstuk.
Lieve groet, Renny

Sylvia zei

Oh Helena, ik kan me inbeelden welk gevoel jullie hadden, ben ook altijd ongerust als Moesj er eens niet is, fijn dat je lieve viervoeter weer terecht is !
Gelukkig Nieuwjaar voor jou en je familie, dat al je wensen mogen uitkomen !
Sylvia

*Ingrid* zei

Hey Helena ik wens je een boek vol met de allermooiste dingen en ben blij voor je dat jullie huisvriend terug bij jullie is hoor!!geniet nog van een fijne dag....