vrijdag 3 december 2010

Winterse tuinsferen










 Na dit weekend kan de tuin ook verlicht worden met feestelijke lichtjes. Twee weken geleden heb ik nog het laatste onkruid verwijderd en gisteren ben ik nog wat aan het schuiven geweest op het terras. De grote tafel en het bankje staan normaal op het andere terras maar daar hebben we geen zicht op als we binnen zitten. Dus heb ik het bankje verplaats achter de vijver en de tafels voor het raam, zodat deze straks aangekleed kan worden voor kerst. 
Nu de tuin voorzien is van een wit laagje ziet alles er zo heerlijk winters uit.
Ik kan zo genieten van buiten, ook wanneer ik binnen in de warmte zit..

Ik wens iedereen, een ontzettend
 fijn & gezellig
Sinterklaas weekend!

Gebakken door zoonlief.

Veel warmte & gezelligheid
in deze mooie,
Feestelijke maand...




21 opmerkingen:

Susis gelbes Haus zei

Only wonderful ;o) this pictures are a Dream ;o)Kisses Susi

Home and Lifestyle zei

Wat heb je toch weer prachtige foto's gemaakt Helena...je woont trouwens ook heel erg mooi, een fantastisch huis met een dito tuin!

Vanmorgen heb ik hier ook nog een paar plaatjes geschoten van de tuin...wie weet hoe lang dat na de dooi nog weer gaat duren! Tenslotte hebben we jaren gehad waar weinig viel, alleen vorige winter was een grote uitzondering!

Lieve Helena, ik wens je een heel fijn en gezellig Sinterklaas weekend toe...heerlijk genieten van pepernoten, die door je zoon gebakken zijn! Of zijn ze al op hi hi...?

Lieve groet, Ingrid

Stina zei

Wij doen morgenavond sinterklaas, mijn moeder en broer die komen ook.
En zelfs onze zoon komt een dagje thuis, dat vinden wij helemaal geweldig, hij is nl al bijna 6 jaar het huis uit, wordt in januari 19 jaar dus dat was niet gemakkelijk voor ons.

Voor jou ook een fijne en gezellige avond.
Liefs Stina

Mayflower zei

Wat prachtig lieve Helèna die winterse sfeer in je prachtige tuin. Dat stoeltje met kippengaas en mos daarin heb ik ook gehad, eens gemaakt tijdens een workshop, maar helaas stortte de mijne helemaal in elkaar na al die jaren buiten staan.
Ik wens je ook een heerlijk weekend toe.
Liefs, Mea

It's me zei

Mooie tuin foto's Helena.prachtig lekker sfeertje ...geniet van een heerlijk sinterklaas weekend liefs Ria...

marian zei

Wat een heerlijke beelden van je prachtige tuin en wat fijn voor je dat je van binnenin kan genieten van al dat moois. Dat zal extra genieten worden als de kerstlichtjes en kerstdecoratie ook geplaatst zijn zoals je schrijft.
Prettig weekend!
Marian

Room Seventeen zei

Het ziet er sfeervol uit! Ik blijf lekker binnen met deze kou. Heb een tijdje geleden winterviooltjes in mijn buitenpotten gezet, maar die hangen helemaal slap nu.
Groetjes Hennie

Yn'e Steeg zei

was het niet te koud, om buiten in de tuin bezig te zijn? haha
het ziet er nu al erg gezellig uit, wat moet dat wel niet worden met verlichting; Super gezellig denk ik.

Jij ook een fijn weekend toegewenst, Jantsje

THE BLACK BARN zei

JE HEB BETOVERENDE TUIN FOTO'S GEMAAKT.

IK BEN HEEL BENIEUWD NAAR VERLICHTE TUIN.

LIEVE GROET,

MIRANDA

G-style zei

Wederom prachtige ,prachtige foto's , zo is het inderdaad vanuit binnen heerlijk genieten van buiten .........

Ik wens jou en je familie ook een heel fijne feestmaand toe !

Lieve groet van Gea

Colinda zei

Wat een gweldige sfeer in je tuin!

Groetjes en fijn weekend,
Colinda

with love zei

wat een prachtige foto's en wat een mooi sfeer!
Het is genieten zo met die sneeuw he!
Fijn weekend en geniet van je heerlijke pepernoten! Ze zien er goed uit!
groetjes, Erna

Marieke Reintjes zei

Mooi foto`s hoor Helena, ik ben op zich niet zo van de sneeuw, maar als je het zo in het echt of op foto`s ziet, is het altijd wel weer heel mooi!!
Fijn weekend, Groetjes Marieke

Anja zei

Wat een mooie wintertuin. Zeer mooie sfeerplaatjes. Die pepernoten zien er zalig uit.
Fijn weekend groetjes Anja.

Sylvia zei

Wat een prachtige wintersfeer in je tuin, Helena !
Wondermooie foto's !
Geniet van de koekjes die je zoon gebakken heeft en fijn Sinterklaasweekend,
Sylvia

*Ingrid* zei

Wat mooi weer bij je Helena,de winterse beelden van je tuin zijn prachtig hoor!geniet ook van een warm weekend.....liefs

Susis gelbes Haus zei

Liebe Helena..
das sind wundervolle Bilder.. bin ganz begeistert..
ich wünsche Dir einen wundervollen 2. Advent..
ggggglg Susi

Anita zei

... en binnen is het warm en knus ;-)
Fijn weekend !!! xxx

Waldkind zei

hallo helena,
was für ein wunderbares blog!
so wunderbare fotos und stimmungen!
vielen dank für die schönen ansichten.
herzliche grüße
elvi

Bonjade zei

Heerlijke beelden dit winterwit.....
Bij jou bloeide de lavendel dus ook nog.......
Raar toch hè......? En nu alles onder de sneeuw.
Fijn weekend
Liefs

Marijke van Ooijen zei

Lieve Helena,

Meis wat een ontzettend mooie foto's
Wat een mooie plaatjes krijg je met die sneeuw hé?
Wordt jij er ook zo romantisch van???
Ik wel, en heb dan zin om mooie dingen te maken en mijn huis gezellig met kaarsjes..

Een hele fijne Sinterklaas..en je bent toch wel lief geweest?

Doegiessssssssssssss,
Marijke