donderdag 30 december 2010

Het aftikken, tot de klok twaalf slaat....






De glazen staan klaar en het aftellen kan bijna beginnen.
Morgen nog wat appelflapjes bakken en daarna gaan we een gezellige avond tegemoet.
Hapjes, glaasje wijn en veel gezelligheid  met elkaar, om samen het jaar 2010 af te sluiten. Exact 00.00 knallen we de kurk, klinken we de glazen &  toosten we op  het nieuwe jaar 2011.





Ik wens jullie,
Een jaar gevuld met de warmte van vriendschap
met
het geluk van familiemomenten
en
de heerlijkheid van momenten
die
mooie herinneringen achter laten.




Bedankt voor alle mooie gedeelde Posten en  lieve Reacties van het afgelopen jaar,
Tot volgend jaar allemaal!

Een hele fijne jaarwisseling
&
een gezond, liefdevol, gelukkig 2011

Op een mooi Creatief Blogjaar



10, 9, 8, 7,6,5,4,3,2,1.....

  

18 opmerkingen:

Colinda zei

Hele gezellige jaarwisseling en tot 2011 in blogland! Groetjes, Colinda

Susis gelbes Haus zei

Dear Helena..
I wish you a good year.. your pictures are soooo great..
Kisses Susi

Home and Lifestyle zei

Ik tel met je mee lieve Helena...ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en alle goeds in 2011 toe! Ik hoop je in het nieuwe jaar weer vaak te bezoeken, ik kom altijd graag bij langs!

Een lieve & hartelijke groet, Ingrid

Musje zei

Je foto`s zijn altijd zo prachtig,ik wens je een fijne jaarwisseling en al het goede voor 2011,liefs Joke.

marian zei

Fijn eindejaar en een goed begin van 2011!
Op een geslaagd nieuw blogjaar met veel mooie foto's!
Gelukkig en gezond 2011 Helena!
Groetjes,
Marian

It's me zei

Leuke post Helena......ik hoop ook dat we weer een leuke en gezellig blogjaar krijgen !.....


EEN HEEL GOED EN GEZOND 2011 !!!...

LIEVE GROETJES VAN MIJ....

★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

A REALLY GOOD AND HEALTHY 2011 !!!

WARM HUGS FROM ME ........

Yn'e Steeg zei

Op een gezond, gelukkig en creatief 2011,Proost!

Jantsje

Claudia zei

Ik hoop je in het nieuwe jaar weer vaak te mogen begroeten!

Die Waldfee zei

Liebe Helena,
ich wünsche dir und deiner Familie einen guten Rutsch ins neue Jahr 2011.
Es soll euch viel Glück, Freude, Gesundheit und viele kleine schöne Überraschungen bringen!
Liebe Grüße,
Moni

brocaatje zei

Ik wens je een heel goed uiteinde en een super mooi 2011 toe,met veel geluk.
groetjes karin

Room Seventeen zei

Ook voor jou een gezond en gelukkig nieuwjaar. Hier nog geen oliebollen en champagne, heb kiespijn en moet vanmiddag nog op de valreep naar de tandarts )-:

Pünktchen zei

dear helena,

best wishes for the new year, much love and brightness!!

nora

Marie-Ange zei

Très belle et heureuse année 2011 chère Héléna ...
Mille bisous d'amitié ***
Marie-Ange

Anita zei

We tellen af ... !!!
Inmiddels zijn je appelflappies ook al klaar.
Wens jullie een gezellige avond
en een fantastisch begin van 2011
Zie overigens iets bekends op de achtergrond ;-)
Dag lief vriendinnechietot in het nieuwe jaar. Dikke kus

Mayflower zei

Lieve Helèna, ik toost even met je mee op een gezellige jaarwisseling. Bedankt voor je altijd lieve reacties en prachtige inspiratie.
Ik toost op een nieuw jaar vol blogplezier.
Een hele gezellige jaarwisseling en een in alle opzichten Gelukkig 2011.
Liefs, Mea

Franse Lelie zei

Happy new year, lieve groet Jolanda

Sylvia zei

Mijn allerbeste wensen voor het nieuwe jaar voor jou en je familie, Helena !
Sylvia

Corine zei

De kurken hebben geknald, de oliebollen zijn op.. Ik wip even bij je binnen met de beste wensen voor het nieuwe net begonnen jaar! Groeten, Corine(THUIS)