vrijdag 24 december 2010

Kerstgroet

Sfeerverlichting in ons dorp.



Ik heb één raam overgeslagen in mijn vorige post om te bewaren voor mijn laatste blogje voor kerst.
Wat in de vensterbank staat kreeg ik kado op mijn verjaardag, al waren de ballen rood..
Ik vind het heel erg mooi maar wist even niet zo goed waar ik het neer moest zetten. Persoonlijk zou ik het op de tuintafel zetten maar ik denk niet dat het weerbestendig is.
Nu heb ik het in de keuken gezet waar nog een zijraam zit en een lantaarn  hangt  tijdens deze dagen .

Het is een speciaal plekje voor mijn lieve vriendin haar man en twee familieleden geworden, maar ook voor diegenen die wij zo ontzettend missen.
Op deze plek  gaat s'morgen bij het ontwaken de kaarsjes aan en deze branden tot we weer gaan slapen.
Zo brand mijn kaarsje om hen kracht te geven in deze moeilijke tijd. Diep respect hoe ze hiermee weten om te  gaan!





Kerst brengt warme gevoelens en vaak een een sprookjesachtige herinnering
We rennen en vliegen voor die ene kerstjurk
Bergen boodschappen en veel gestress in de winkels
Maar eigenlijk gaat het maar om één ding
 Dat is die ene  mooie kerstwens
Het gezellig samen zijn, liefde en oog voor elkaar
Eigenlijk zou  het toch elke dag kerstfeest moeten zijn,
om dit extra speciale gevoel  te behouden.
Maar het maakt deze sfeervolle dagen ook zo bijzonder.

Geniet, lach en toost op een liefdevol nieuwjaar!



Een foto verwerkt in foto, "boswandeling in de sneeuw"



Wat ik jullie wens is een warme, liefdevolle kerst met jullie familie.
 Hele mooie, gezellige dagen met elkaar.
Veel liefs,


16 opmerkingen:

Lynda zei

liefde en vriendelijkheid "doet het"het hele jaarr goed.....maar we vieren het met kerst....ik wens je bergen liefde en vriendelijkheid!!

Liefs,
lynda

Elly-My Everyday Things zei

Mooi gebaar naar je vriendin, te weten dat je zo elke keer aan haar denkt...
Mooie woorden, mooie foto's voor een mooie avond!
Ik wens je hele fijne dagen!

Home and Lifestyle zei

Wat een lieve woorden Helena...dat zal je vrienden goed doen! Ik wens jou en je gezin hele sfeervolle dagen en een goed maar vooral GEZOND 2011 toe!

♫•*¨*•.¸¸ Merry * Christmas ¸¸.•*¨*•♫

Een warme kerstgroet, Ingrid

Tierlantijn zei

Hele fijne dagen! Geniet!

Groetjes, Ilona

Musje zei

Prachtige foto`s,een hele fijne 1e kerstdag toegewenst,lieve groet Joke.

It's me zei

Fijne kerstdagen !!!....geniet .....liefs van mij........dikke kerstknuffel......



x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||

@nne zei

hartverwarmende foto's ... een fijne kerst! liefs, @nne

Room Seventeen zei

Hele fijne dagen toegewenst Helena,
Lieve groetjes Hennie

Anita zei

Oooh-hoo ...
Vanochtend zat die ene foto in mijn mailbox.
Nu zie ik hem hier.
Een beetje jou, een beetje wij !!!
Je bent een schat :-)
Dikke kerstknuffel xxx

Marie-Ange zei

Tes magnifiques images de neige donnent envie de se réfugier dans ta lumineuse et chaleureuse maison ...
Je te souhaite un très beau dimanche
Bisous du coeur
Marie-Ange

Claudia zei

Wat een mooie woorden...

God Jul!

Haikey zei

Je maakt prachtige foto's en het is leuk om op je blog te kijken. Dus ga ik je volgen ;-)

Fijne feestdagen!

Haikey

*Ingrid* zei

Dank je wel voor je prachtige kerstpost Helena,heel genietvol weer.....liefs

ZoutHout zei

Wat mooi omschreven jouw kerstgedacht, ik ben voor een warme kerst met geliefden om me heen en alles meer is een extra luxe :)

liefs uit Zweden

KunstUndGlas zei

Gorgeous pics, beautiful blog!
Lots of hugs and kisses from New Zealand :-))))
Christine

~*~ saskia ~*~ zei

Een goed en gezellig uiteinde, Helena xxxx