woensdag 15 december 2010

O denneboom..


De kerstboom staat alweer ruim een week maar veel verder ben ik ook nog niet gekomen. Ik zal mij deze week eens verder buigen in het gezellig maken. Buiten moeten er nog wat lichtnetten opgehangen worden. Maar "de tijd", druk, druk ik kom gewoon tijd tekort ..afspraken, de kapper, verjaardagsboodschappen, ik hoop het nog te kunnen realiseren voor vrijdag. Geen grootse dingen,  stijlvol/chique is mijn motto. In tegenstelling van de meesten van jullie hebben  wij geen echte kerstboom, dit vanwege mijn zoon die allergisch is.  Maar hebben deze  wel met veel zorg uitgekozen;-) De naalden zijn heel fijn en rond, het model verraad het alleen.  Gezien ik wel van evenwicht houd ben ik er zelf zeer tevreden mee. In het verleden lag de schaar bijna naast de kerstboom en tegen de tijd dat deze eruit ging, was de boom bijna in model hihi. Het kapster willen worden bleef er een inzitten;-) hihi
Even een sfeerimpressie,  er valt verder weinig over te zeggen.







Dit engeltje of eigenlijk engeltjes, het zijn er twee, heb ik gekregen van mijn lieve vriendin Anita. Zoals je ziet Anita,  hangen  ze erg mooi en de lichtjes geven een mooie gloed over deze mooie glazen engeltjes. Symbolisch hangen ze daar natuurlijk voor jullie!


Engelen van het mooiste glas hangen in mijn kerstboom
Ze schijnen in het mooiste licht
Voor mijn vrienden en familie met een grote angstdroom
Ze stralen hoop en kracht
Want ze geven niet alleen licht aan de duisternis
Ze schijnen zelfs in je hart als er pijn is
Al mijn engeltjes zullen in het mooiste licht schijnen
Ze zenden jullie veel liefde
Kijk naar deze mooie engel en ze zal op afstand seinen










Hopelijk lukt het nog een postje voor het weekend te plaatsen en jullie nog een bezoekje te brengen.

Er hangt een heerlijke kerstsfeer in blogland!  Prachtige sfeerbeelden, om helemaal mee in de stemming te komen...het is bij iedereen zo GENIETEN!

Veel plezier met alle voorbereidingen!


28 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een sfeervolle boom Helena...en kunst heeft ook zijn voordelen, de boom is prachtig van vorm. Wij hebben ook al een aantal jaren een kunstboom, scheelt een heleboel stress bij het uitzoeken hi hi.

Je engeltjes zijn ook prachtig en ik hoop dat je mooie woorden kracht geven aan hen die het nodig hebben!

Een warme en lieve groet, Ingrid

Room Seventeen zei

Mooie boom hoor! Ik vind het superhandig z'on kunstboom, altijd strak in model en geen gedoe met naalden. De mijne staat nog op zolder, en komt pas een paar dagen voor kerst in de kamer. Heb liever helemaal geen boom, maar manlief en pubers vinden het maar niks als er geen boom staat.
Lieve groet, Hennie

Mayflower zei

Wat is het genieten lieve Helèna van die prachtige sfeer. Je kerstboom is echt prachtig,mooi met het wit en wat een prachtig engeltje heb je erin hangen en wat een lieve woorden in je gedichtje. Ik heb zelf ook een kunstkerstboom hoor, tegenwoordig kan je prachtige exemplaren kopen.
Lieve groet, Mea

Colinda zei

Je boom is mooi, maar dat engeltje dat is pas echt een plaatje!

Het Hoogerhuys zei

Prachtige boom hoor, mooie kleuren.
Je hebt er ook weer schitterende foto's van gemaakt.

Groetjes, Sandra

Bizzy @ home zei

Mooie boom en mooie woorden weer Helena.
Er schuilt zoveel achter deze woorden en het doet je beseffen hoe belangrijk deze kleine details kunnen zijn.
Liefs, Renny

kienkele zei

Prachtige boom Helena, en een nepperd heeft natuurlijk zo z´n voordelen (die van mij laat nu al naalden vallen) en bovendien, de gezondheid van je zoon gaat voor, toch?
Fijne avond, lieve groet, Tineke

Sylvia zei

Wat een mooie kerstsfeer bij jou, Helena !
Ik zie dat je rozen hebt in je boom, daar heb ik dit jaar ook voor gekozen.
Mooie woorden en prachtige engel !
Groetjes,
Sylvia

"Création" zei

Zwijmel.....wat een prachtige boom heb je Helena, zo mooi symetrisch opgebouwd, heel erg rustgevend. En je detailfoto's zijn weer van grote schoonheid.

En je prachtige woorden, daar geniet ik zo van, heel knap hoe jij alles neer kan schrijven.
Sterkte met alle verjaardags drukte.

Liefs Josephine

Tuur zei

Kijk als ik ooit over stap op een nepper...dan wil ik de zelfde boom als die van jullie...deze ziet er tenminste erg echt uit!
Wat een heerlijk sfeertje heb je gecreeerd...super...
Je foto;s zijn echt prachtig!!
even klein vraagje erbij...hoe krijg je tekst onder een reactie plaatsen...bij mij zegt die steeds dat ik niet zoveel letters mag gebruiken?
tot gauw

It's me zei

Prachtig alles hier zo !! ....vergeet niet te genieten doe rustig aan !! liefs van mij....xxxx......

karolina zei

Hoi.welkom blog:)
Wat een prachtige boom !!!..heerlijk gezellig sfeertje.....Groetjes Karolina

Ger zei

Lieve Helena,

Jou engelen brengen ook een mooie boodschap met prachtige warme woorden....

En je boom....die kan zo in het Koninklijk Paleis, wat een stralend middelpunt!!!

Je hebt niet meer veel nodig het is zó al mooi en chic genoeg.

Hoop dat je alles gaat redden in deze drukke tijd.

Ik ga nu slapen en zet mijn pc uit........kan met open ogen nog uren wegdromen bij al die mooie Kerstsferen in blogland....

Liefs,
Ger

THE BLACK BARN zei

WAT EEN MOOIE BOOM!!!
IK VIND DE KERST BOOM PRACHTIG EN DE VERSIERING OOK.
LIVE GROET,
MIRANDA

Yn'e Steeg zei

De boom is wel SUPER MOOI! zo zeg.

Jantsje

Pünktchen zei

So beautiful!!!

Greetings from cold Austria!

Nora

katja-Mariska zei

Mooie boom heb je hoor ook mooi in model hahaha
Ik ga er niet in knippen maar ben altijd heel lang bezig met uitzoeken van de boom om een zo'n goed mogelijk model te vinden.
Maar als ik je foto's zie heb je wel een hele mooie nep boom.
Mijn man wil er niet aan een nepboom het zou mij wel heel goed uitkomen.
Geniet lekker van je mooie sfeer in huis.
Liefs Katja

Bonjade zei

Wat een prachtboom.......
En prachtig versierd.......
Geniet van deze fijne dagen.
Liefs

Tierlantijn zei

Mooi!! De engeltjes zijn ook heel schattig!

Groetjes, Ilona

Stina zei

Een gezellige sfeer heb jij op de foto gezet.
geniet van de dagen ze zijn zo weer voorbij.

Liefs Stina

Villa König zei

Dear Helena, such a wonderful christmas tree! It looks like a dream! Love Yvonne

Alle mooie dingen zei

ik vind je boom heel erg mooi.... en wat heerlijk dat je een symmetrische kerstboom heb, ik kan me daar wel iets bij voorstellen hoewel ik nooit de schaar heb gebruikt.. ik blijf hem gewoon draaien tot ik het zat ben.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Anita zei

Oooh zie ik daar "mijn" engel ...
Wat een prachtige foto heb je ervan gemaakt.
Nouh ik had er voor mezelf ook twee
en ik heb ze beiden laten vallen pffff
De een mist een ster en de andere een vleugel ;-)
Eigenlijk wel een beetje toepasselijk hihi
Euh ... en je gedicht is wederom prachtig !!!
Dikke kus

G-style zei

Wauw !!! Echt een prachtige boom en ook zo stijlvol versierd , lekker genieten , ook hier ..........

Fijne zaterdag , lieve groet Gea

brocaatje zei

Wat een prachtig versierde boom,mooi zo in het wit!
Zelf heb ik 2 bomen staan,een met grijze tinten en ook een witte,toch geen kerst zonder boom :-)
Geniet er lekker van,van je gezellige kerstsfeer!
Fijn weekend groetjes karin

A Room For Everyone zei

Hi Helen, your blog is so gorgeous and your tree is beautiful. I also love the pictures of the cats on your sidebar! Rachaelxx

le ciel flamand zei

Wat ziet je boom er mooi uit!

Ik wens je alvast fijne feestdagen...


Groetjes, Annelies

Granny's Place zei

Prachtig prachtig prachtig.. wat heerlijk om hier weer even te zijn! Dank voor je lieve berichtje!!! Ik wens je hele fijne dagen en alvast het beste voor 2011.
Liefs Madelon