vrijdag 29 oktober 2010

Kant
















***

'Mijn' mooiste Kant'


Afgelopen week fotografeerde ik kant.
Kant wat niet alleen mooi is maar ook fijn voelt
Vandaag, zie ik een hele andere "kant"
Kant met een veel mooier, vele malen grotere betekenis.
Bevrijding van veel verdriet, onzekerheid en angst.
Na 5 jaar mag "mijn donkerste kant" weer verkleuren in roze
Een beschermengel is mijn kant uitgekomen
Iets waar ik alleen maar van durfde dromen
Zij laat 'mijn kant', 'mijn wereld van geluk' weer stralen
Op dit pad van rozen, hoop ik nimmer nooit meer te verdwalen

*** 










Ik heb duidelijk iets te vieren;-)
Geniet van elkaar en van het leven!
Morgen kan het zomaar ineens anders zijn.

Ik wens jullie allen een heel fijn weekend.

xxx



32 opmerkingen:

*Ingrid* zei

wat een prachtige post Helena en nog maar te zwijgen over je mooie foto's weer!

geniet van een gezellig weekend..

THE BLACK BARN zei

WAT MOOI ZEG!!
SPRAKELOOS.

LIEVE GROET,
MIRANDA

IK GEEF EEN GIVE AWAY WEG .
DOE JE OOK MEE!!

It's me zei

Mooi je foto's...prachtig het kant.....geniet van een mooie weekend.....liefs Ria....

Lynda zei

jij hebt OVERDUIDELIJK iets te vieren!!! Ik voel de intensiteit tot hier!! GENIET!!!!!!

Liefs,
Lynda

Carina zei

Lieve Helena, dat het pad met rozen heel lang mag zijn.


Warme groet van Carina

Anita zei

GENIET en nooit met mate ;-)
Die andere (onzichtbare) kant is zoveel mooier ...
We zijn enorm blij voor je al weet ik dat je dit nu even dubbel vindt.
Lief vriendinnechie, blik vooruit en dat het pad van rozen eindeloos mag duren. Niet gaan zweven hè gewoon met twee benen op de grond hihi
FIJN WEEKEND
Dikke kus

Home and Lifestyle zei

Wat een aangrijpende post Helena! Ik wens je toe dat je nog heel lang over het pad met rozen mag wandelen en dat je achter de afgelopen jaren een dikke streep kunt zetten!

Geniet van je feestje! Veel liefs, Ingrid

Zazoe zei

Ik kan alleen maar gissen wat jij te vieren hebt, maar vier het vanuit je tenen tot je kruin lieve Helena!

Ik wens je een heel fijn weekend, een dikke knuffel, XXX

marga zei

Wat een mooie post.........en ook mooi kant natuurlijk! Geniet.
Fijn weekend, liefs Marga

Marie-Ange zei

Tes photos sont d'une exceptionnelle douceur ...
Bisous de beau week-end
Marie-Ange

Passione Helena zei

*Lieve Anita, jouw'n woorden zal ik nooit vergeten! Ik hoop met heel mijn hart, dat deze woorden voor jullie ook weer een hele andere KANT mogen krijgen. Ik sta met beide benen stevig op het pad. Al zou ik heel even willen "zweven", als jullie Quiet Angel. Zodat we vervolgens, gezamelijk het rozenpad verder kunnen bewandelen.
Een dikke, ik denk aan je knuffel xxx

Alle mooie dingen zei

ik zit hier met kippenvel achter mijn computer geen idee waar het precies over gaat maar als jij maar geniet!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Kom Achterom zei

Helena wat een prachtig geschenk!
genieten! zo fijn!!
lieve groetjes en een dikke knuffel
Yolanda

Claudia zei

Volgens mij ging er iets mis?

Dit ga ik zeker onthouden, dank je wel voor je mooie post Helena!

Mayflower zei

Ohhh....lieve Helèna wat een prachtige foto's, maar ook je verhaal ontroerd mij. Wat fijn dat er een Gardian Angel jou kant is opgekomen en jou wereld weer kleur geeft.
Ik hoop dat het pad met rozen oneindig lang mag zijn.
Geniet van dit geschenk.

Lieve groet, Mea

Wendy zei

Lieve Helena,
Om stil van te worden.......wat heerlijk dat je wereld weer roze is gekleurd, ik hoop dat je pad op rozen oneindig mag zijn.

Lieve groet, Wendy

Karin zei

Natuurlijk weet ik niet van het wat en hoe, maar dat je weer kleur in je leven ziet zegt genoeg. En je beeldspraak met de foto's gaf me kippenvel! Dat je deze kant nog maar veel mag zien.

Belle Brocante design zei

Wat een mooie kant van jou! Wat een prachtige foto's weer een klein stilleven...Als dank een versje uit een poeziealbum

Bloemen mogen lieflijk bloeien, Ach hoe ras verwelken zij

Maar de bloemen van liefde en vriendschap, Bloeit in ieder jaargetij

Dat u op uw levensbaan, Zulke bloemen tegen bloeien

Moge uw pad op rozen gaan, Nimmer stormen om te loeien

Dat geluk uw deel hier zij, Is de oprechte wens van mij

Lieve groet,
Annemiek

Sylvia zei

Prachtige foto's met die mooie kant !
Ik wordt even stil, dit is zo'n ontroerende post, je woorden stralen zo'n dankbaarheid uit !
Wat een enig gevoel een beschermengel te hebben !
Fijn weekend,
Sylvia

Servies en Brocante zei

Geen flauw idee waar het over gaat maar het komt zeker over!! een heel heel fijn weekend!!

marian zei

Heel bijzondere post, heel blij dat voor jou alles 'anders' is nu! Geniet er maar van!
Groetjes,
Marian

Stina zei

een bijzonder post Helena.
Geniet er maar van.

Liefs Stina

o ja je foto's zijn weer heel mooi!

Yn'e Steeg zei

Mooie woorden, om stil van te worden!

Nog een hele gelukkige toekomst toegewenst, Jantsje

"Création" zei

Wat een intense en mooie post.....lieve Helena geweldig te lezen dat er weer veel positiefs op jou pad is gekomen, en je leven weer kleur kan geven. Heel veel geluk en liefde wens ik je...

Liefs Josephine♥

Bonjade zei

Wat is het je gegund.......
Dat deze engel de rest van je leven aan je zijde mag staan.
Fijne zondag
Liefs

Bizzy @ home zei

Ik denk dat ik je bijna wel kan feliciteren...prachtig omschreven Helena. Ik wens je, dat je je verdere leven op dat pad van rozen mag blijven wandelen. Fijn dat je hier definitief een streep onder kan zetten en nu de sunny sight of life weer tegemoet kan en durft te gaan.
Lieve groet, Renny

Ger zei

Lieve Helena,

Rozen met scherpe doornen zijn langs elk pad te vinden...
En jij Helena hebt in die 5 jaar gelukkig de kans gekregen om er een krans van te vlechten...

Het ga je goed!
Liefs,
Ger

katja-Mariska zei

Ik heb geen flauw idee waar het over gaat maar ik voel dat het heel bijzonder is.
Ik krijg van je blog een brok in mijn keel.
Ik wens je al het goede toe.
Liefs Katja

Gustaviana zei

foto's uit het hart ....... mooi
xxx Viana

Marijke van Ooijen zei

Lieve Helena,

Het was al een tijdje geleden dat ik op jouw blog was.

En nu deze prachtige post...ik zie prachtige foto's met heel veel liefde en passie gemaakt,en ik voel heel veel opluchting en blijdschap.

Ik hoop dat dit zo mag blijven..en wens je alle liefs en heel veel goeds..

Warme zonnestraaltjes,
Marijke

G-style zei

Prachtige foto's van kant , zo mooi en met gevoel voor detail gedaan....
En wat fijn dat je zo ook je diepste gevoelens van blijdschap kwijt kunt.
ik ben heel erg blij voor je , want met verdriet, angst en onzekerheid leven is geen leven........
Ik wens je vanaf nu alleen maar heel veel fijne dingen toe!
fijne dag, lieve groet Gea

Susis gelbes Haus zei

Hallo liebe Helena..
das sind einfach nur wundervolle Bilder..Die Katze ist einfach zu süss... Auch dein wunderschöner Schal hat es mir angetan..
einen schönen Sonntag und liebe Grüße Susi