zaterdag 23 oktober 2010

Herfstvakantie









Het is herfstvakantie...
Ik wil jullie allen bedanken voor de lieve beterschapswensen aan mijn zoon. Ook namens mijn zoon,
  hartelijk dank!
Hij is nog herstellende en heeft  het geluk, dat hij nog een week extra de tijd heeft om verder te herstellen, zonder al teveel achter te raken op school. Alle dagen gaat het "stukje bij beetje" beter. Na de vakantie word het wel noodzaak, want dan heeft hij een toestenweek en dat kan beter niet gemist worden.

Maar we gaan eerst even genieten van de vrije dagen.

Ik wens een ieder die herfstvakantie heeft, een  hele fijne week!
En anders een heel mooi en gezellig weekend!







Tot volgende week!

32 opmerkingen:

Carina zei

Mooi bericht en mooie foto's Helena. Jij ook een fijne vakantie.

Warme groet van Carina

lia zei

Wat een prachtige foto's Helena.
En een fijne vakantie.

groetjes Lia

Room Seventeen zei

Een fijne herfstvakantie Helena. Je hebt ons al even in the mood gebracht met deze mooie herfstfoto's .
Groetjes Hennie

@nne zei

Je foto's zijn zooo mooi! Echt wat we nodig hebben bij dit kille, regenachtige herfstweer! Lieve groet, @nne

Stina zei

Een hele fijne vakantie hoor Helena, geniet ervan.
Je foto's , prachtig hoor.
Ga je er speciaal voor op pad.

Lieve groet Stina

Sylvia zei

Prachtige foto's, Helena !
De kleuren zijn zo mooi !
Fijne vakantie en voor je zoon het beste met de toetsen !
Groetjes,
Sylvia

Something White zei

Gewoonweg schitterende plaatjes!! En dan die kleuren, mega-mooi! De herfst is echt wel mijn jaargetijde en ik draag deze kleuren ook in mijn kleren :)
Beste groetjes, Marjolijn

Marie-Ange zei

Les couleurs de l'automne telles qu'on les rêve ...
Tes images sont d'une grande beauté ...
Bisous de doux week-end Héléna
Marie-Ange

Dani zei

Schitterende herfstfoto's! Ik zie dat ik heel wat berichten heb gemist, die ga ik zo even bekijken. Fijn dat het de goede kant op gaat met je zoon.
Groetjes
Dani

Suzanne zei

Wat een prachtige foto's!
Een gouden herfst, knap gedaan!
En de paddestoel is ook prachtig Je kunt zo mooi de sructuur zien!
Ik hoop dat je zoon gauw opknapt en nog een beetje van de vakantie kan genieten.
Bij ons zit het er al op en gaan de toets weken ook van start!
Groetjes Suzanne

Home and Lifestyle zei

Lieve Helena,

Ik ben blij dat het met je zoon steeds weer wat beter gaat...hopelijk is hij na de aankomende week voldoende aangesterkt om school weer te kunnen hervatten!

Wat laat je ons prachtige herfstfoto's zien, het is net of ik er zelf bij sta!

Geniet lekker van jullie vrije week, hier zit de herfstvakantie er weer op!

Nog een heel fijn weekend! Hartelijke groet, Ingrid

Susis gelbes Haus zei

Wonderful autumn pictures... I love them sooo much..
Hugs SUsi

It's me zei

Heel fijn weekend en week !!..liefs Ria.....

Madelief zei

Hoi Helena,

Schitterende foto's en fijn om te horen dat het beter gaat met je zoon!

Een goede vakantie & lieve groet,

Madelief

Colinda zei

Geniet maar van een hele fijne herfstvakantieweek.

Groetjes,
Colinda

katja-Mariska zei

Fijne herfstvakantie!
Hopelijk is je zoon na deze week genoeg opgeknapt om zijn toetsen goed te kunnen maken.
En echt hele mooie foto's.
Groetjes Katja

Claudia zei

Werkelijk schitterend!

Fijn dat het inmiddels beter gaat met je zoon.

"Création" zei

Fijn te lezen Helena dat het steeds iets beter gaat met je zoon.
En je foto's zijn werkelijk ongelooflijk mooi, heel bijzonder!!!

Fijne herfstvakantie,
Lieve groet, Josephine

G-style zei

Heb even wat terug gelezen , fijn dat je zoon weer beter gaat , wat een schrik joh.....

Lekker genieten van de sfeer binnen is nu wel lekker he, ga ik morgen ook doen met m'n gezin, we zitten nu ook gezellig met z'n viertjes op de bank , wat tv kijken , grappige filmpjes op de laptop zien enz........genieten dus.

fijne zondag gewenst, lieve groet Gea

Yn'e Steeg zei

Een hele fijne vakantie toegewenst.
En hopelijk gaat het snel weer wat beter met je zoon.

Groetjes, Jantsje

*Ingrid* zei

Wat mooi je foto's weer Helena!gelukkig gaat alles de goede kant op met zoonlief en ik wens jullie een hele mooie vakantie samen...

liefs...

Anita zei

He lief mens,
YES wij hebben ook herfstvakantie.
Heer-lijk !!!
Prachtige herfstkiekjes GENIETEN
Liefs en een dikke kus

Musje zei

Prachtig en rustgevend zijn je foto`s,mooi die herfst kleuren,fijne zondag,lieve groet Joke.

Bonjade zei

Fijn te horen dat het beter gaat.
En prachtbeelden.
Liefs

Mayflower zei

Ohhh...lieve Helèna, wat een schrik dat je zoon een ongeluk heeft gehad. Gelukkig dat alles zo goed is afgelopen en dat zijn herstel voorspoedig verloopt. Ook ben jezelf gelukkig weer hersteld van een griepvirus, ik heb zoveel gemist zie ik nu.
Ik geniet van je prachtige foto's die de Herfst zo mooi weergeven en ook de foto's van je sfeervolle huis zijn genietmomenten, wat een prachtige bokalen heb je staan. Prachtig al dat kaarslicht.
Ik wil je ook bedanken voor je altijd zo lieve reacties, ik waardeer dat zo. Dat maakt het bloggen ook zo waardevol.

Fijne week en een lieve groet, Mea

Jeanette zei

wat een heerlijke heldere herfstfoto`s laat je ons zien. prachtige kleuren zo bijelkaar. fijn om te lezen dat het wat beter gaat met je zoon.

Fijne herfstvakantie! lieve groet, Jeanette

Corine zei

Hoi Helena, nou zeg type ik net een reactie is ie opeens verdwenen..
Ik zei dat ik volger ben geworden, je maakt prachtige foto's dus vanaf nu kom ik regelmatig even kijken!
Leuk dat ik je ook al een par keer bij mij THUIS zag:)
Groeten, Corine

Fräulein Klein zei

Dear Helena, wow, how beautiful your photos are!!!!!
Have a great evening,
Yvonne

THE BLACK BARN zei

Het zijn hele mooie foto's.
Maar dat zegt iedereen al.
Ik ben blij voor je, dat het weer goed gaat met je zoon en ik hoop dat het herstel goed verloopt.

Geniet maar lekker met je zoon van de herfst vakantie.

lieve groet,
Miranda

le ciel flamand zei

Goed te horen dat je zoon aan de beterhand is. Geniet van de vakantie (wij moeten nog een weekje wachten). Mooie foto's!!!
Groetjes, Annelies

Such a Wondrous Place this Faery Space zei

Good heavens dear one, you should have a magazine or book! you are a wondrous photographer and live a joyous life of noticing. I love that I found this lovely place! Blessings.

maría cecilia zei

Darling, you have got me hooked to your wonderful images, I really want to congratulate you for all the beauty you share and I can imagine how happy you might feel photographing around!!!!
much joy to you,
maria cecilia