vrijdag 3 september 2010

Een kaartje voor Cobi



Zoals jullie misschien nog weten, heb ik bij Cobi  "Ik geef mijn hart aan" gewonnen.



Hierbij kon je raden, waar de oorspronkelijk de naam van haar blog vandaan kwam.
Het hart wat ze me heeft gestuurd is op "één of andere manier" niet aangekomen.
Ik had er al een dolletje om gemaakt, dat de postbode het waarschijnlijk zo mooi vond,  het zelf maar thuis had gehangen. Cobi wilde mij een nieuwe opsturen, dat vond ik wel heel erg lief van haar!
Later kreeg ik  nog een mail, dat het haar beter leek het hart langs te brengen. In de tussentijd die verstreken is, ging Cobi zelf verhuizen. Eerlijk gezegd, "door de vakantie die er tussendoor is gekomen", was ik het bijna vergeten.

Totdat ik gisteren geheel verrast werd, door de pakketservice die voor onze deur stond.
Hij overhandigde mij het hart, maar ik vernam al snel, het hart voelde als gebroken.
Maar daarom zeker niet minder mooi, want het is een prachtig hart! We gaan het lijmen hoor Cobi, aan het papier te zien zijn ze er niet echt voorzichtig mee omgegaan.

Daarom Cobi, speciaal voor jouw deze kaart.
Ik ben er heel erg blij mee!
Je zult het zeker nog eens in één van mijn posten terug gaan zien.




Veel geluk & woongenot op jullie nieuwe stek "Wonen bij de dijk".





16 opmerkingen:

Tierlantijn zei

Wat leuk om zo verrast te worden!

Jammer dat TNT niet wat voorzichtiger is met de pakketjes...(i know!)!

Groetjes, Ilona

Mayflower zei

Dat is echt een hart met een verhaal lieve Helèna. En wat een prachtig en stoer hart is dit, echt met liefde gegeven. Wat naar dat het eerste hart niet was aangekomen en dat de 2e keer de post er zo wild mee om is gegaan, maar zoals je het op de foto's weergeeft zie je het niet en doet het niets af aan de charmes van dit mooie hart. Je heb het prachtig weergegeven en er een ozo mooie kaart als bedankje aan Cobi van gemaakt.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

*Ingrid* zei

mooie foto's Helena van je prachtig geschenk!geniet van je weekend

Ingrid

Karin zei

Ach wat jammer, een gebroken hart, gelukkig is deze makkelijk te lijmen. Kom net van Cobi vandaan en zag de foto's van haar nieuwe stekkie. 't Is een dame met smaak EN een met het hart op de juiste plaats!

Stina zei

Gelukkig heb jij je hart ontvangen, nou is zeker mooi.

Fijn weekend Helena, groetjes Stina

Dani zei

Mooi dat stoere ruige hart.
Gelukkig is deze wel aangekomen.
Groetjes
Dani

wonen bij de dijk... zei

wat ben ik blij dat mijn hart op z'n plek van bestemming is gekomen.....
Ik dank je heel erg voor deze mooie kaart, ik heb het op dit moment ook echt even nodig..
Want ik ben moe, van verhuizen, klussen, en andere perikelen...
liefs, cobi

It's me zei

Wat een mooi hart!! daar ben je zeker blij mee...genietr er maar heerlijk van !...liefs Ria

Tureluur-Bellemietje zei

Oooh klinkt gek maar juist door dat de hart gebroken is, is die ook heel mooi!
Wel super lief.
En voor jou dank je wel voor je wijzelievewoorden! *smak*
een heel fijn weekend!
En uuh de winkel niet leeg shoppen he

Musje zei

He wat naar zeg,de 1e komt niet aan en de 2e gebroken,ja soms zijn ze echt hardhandig ermee,jammer want je betaald er toch voor,dat ze het netjes moeten versturen,ik vind je hart in ieder geval prachtig,goed weekend,lieve groet Joke.

Bonjade zei

Wat een prachthart......super......
En gelukkig is ie nog te lijmen.......
Het hart komt zeker te weten uit een goed hart.
Fijn weekend

Claudia zei

Er is toch ook nog zo'n liedje over een houten hart dat niet breken kan, nou dus toch wel!

Liefs Claudia

Room Seventeen zei

Hé jakkes, komt het hart eindelijk aan is het kapot. Ik weet er alles van hoor, TNT is niet echt voorzichtig met pakketjes. Maar gelukkig kun je het weer lijmen.
Fijn weekend,
groetjes Hennie

Bizzy @ home zei

Daar zijn ze dan zeker niet voorzichtig mee omgegaan. Zo'n hart breekt niet zomaar lijkt mij.
Maar wat lief van Coby om er toch nog één te sturen.
Liefs,Renny

Home and Lifestyle zei

Wat jammer zeg...dat het hart niet helemaal naar wens is aangekomen. Ook voor Cobi, want als verzender wil je toch graag dat het in tact aankomt! En dat na een eerste verzending die niet eens aangekomen is!

Lieve groet, Ingrid

Anita zei

He lief mens, ik vind zo'n gebroken hart eigenlijk extra bijzonder. Ik weet zeker dat ie na het lijmen ongeschonden uit de strijd komt.
Het krijgt vast een prachtig plekje bij je !!!
Dikke kussz