vrijdag 10 september 2010

Annabelle

Deze post wilde ik al eerder plaatsten, maar het maken en verzenden van berichten zit even tegen. Een week na onze trouwdag, had ik na twee weelderige bossen rozen eventjes niets meer op tafel. Wat is dat meteen kaal zeg?! Ik was na het doen van mijn boodschappen,  hele-maal vergeten bloemen mee te nemen! Toen ik naar huis reed,  zat  ik mij te bedenken hoe ik dat op kon lossen. Ineens kreeg ik een helder moment hihi. "We hebben grote bossen  Annabelle in de tuin staan", natuurlijk... dat was de oplossing! Ze lopen immers op hun eind en gezien we wegens het weer wat meer genoodzaakt zijn binnen te leven,  is het nog volop genieten van deze mooie bloem! Zo heb ik twee grote rieten manden gevuld,  voor zowel de keuken, als voor de kamer.




















Trouwens ik ben ook getikt... neeeeh, niet zo getikt;-)
 Maar wees gewaarschuwd !

Ik wens jullie een heel fijn weekend!
Hopelijk word het wat zonniger.


19 opmerkingen:

Pamela zei

Dat heb je mooi bedacht, want het staat prachtig!
Liefs Pam

Home and Lifestyle zei

Een hele mooie oplossing, dat staat super! En wat leuk dat je getikt bent hi hi!

Fijn weekend Helena! Lieve groet, Ingrid

Pamela zei

Hallo Helena,

Maakt helemaal niet uit hoor van de blog..
Zo zie je weer dat je me toch weer treft.
De Main Coon vind ik echt geweldig!
Ik heb een Britse korthaar gehad en hij bleef ook altijd mooi binnen. Maar hij wilde niet graag aangehaald worden. Vorig jaar heb ik hem moeten laten inslapen, want zijn nieren waren helemaal op en het hart wilde ook niet meer werken zoals het hoort. Heel sneu! Nu hebben we een gewone kat. Ze was komen aanlopen bij kennissen en ze hadden geen adresje voor haar. maar zij is dus wel een eche buitenkat en glipt me steeds ertussenuit. En f knuffelen zit er ook niet in, dan bijt ze meteen. Ik vind het niks aan eerlijk gezegd, maarja, toch hou ik van haar.
Voor jou ook welterusten en een heel fijn weekend!

marian zei

Prachtig hoor!

Marijke van Ooijen zei

Hay Helena,

Ik ben bij je hier gekomen via het blog van Brocante en Rozen..je weet wel, van Pamela.

En dacht ik ga even een kijkje bij Helena kijken..alleen de naam is al zo mooi!

Tjeetje, wat een ontzettend mooi blog heb je, de foto's, de onderwerpen...de header, zo geweldig.

Ik zie dat je gek bent op poezenbeesten...ik heb ook een kat..Thérése, wel een beetje een gekke, maar ontzettend lief.

Ik ben nu volger geworden...je hebt er een heuse fan bij gekregen.

Fijn week-end,
Marijke

Room Seventeen zei

Prachtig die Annabelle! En je kunt ze supergoed drogen, ze blijven heel lang mooi.
Fijn weekend,
groetjes Hennie

kienkele zei

Dat ziet er mooi uit Helena, ze zijn zo prachtig he, die Annabellen. Ook ik heb er al flink wat van geplukt en verwerkt in een hart, een krans en een guirlande!
Fijn weekend, lieve groet, Tineke

Claudia zei

Mooi, je ik moet zelf ook echt aan de slag voordat ik te laat ben!

Liefs Claudia

Alle mooie dingen zei

Mooie foto's en mooie muziek..
ik ga je volgen
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

The things I like to do zei

Nog gefeliciteerd.
Ik heb ze niet in de tuin maar zo kan ik wel genieten van de annebelle.....mooi hoor!

Karin zei

Mooi hoor Helena. Dit jaar valt er weinig bij mij te oogsten terwijl vorig jaar ik bossen vol hortensia's had. Misschien kan ik volgend jaar weer aan de pluk.
Jajaja, jij ook al getikt! ;))

Room Seventeen zei

Helena, ik heb je een mailtje gestuurd via passionehelene@hotmail.com maar krijg hem steeds weer terug. Heb je misschien nog een ander mail adres?
Groetjes hennie

lia zei

Dat staat heel mooi, en je hebt er ook nog lang plezier van.

fijn weekend, lia

with love zei

Prachtig zeg in die rieten mand!!
Geniet er van! Fijn weekend, lieve groet ERna

Marijke van Ooijen zei

Hay Helena,

Meis je bent mijn 200e volger...!
En daar wil ik een feesteliijk tintje aan geven,daar hoort natuurlijk een klein presentje bij voor de 200e volger..

Zou je mij even willen mailen voor je adresgegevens..dan kan ik het presentje naar je opsturen.

Geweldig dat ik je mooie blog net heb ontdekt, en dat je mijn 200e volger bent.

Alle liefs en goeds,
Marijke

Bizzy @ home zei

Het ziet er mooi uit en ideaal opgelost dus!
Lieve groet, Renny

Bonjade zei

Prachtig prachtig......
Heerlijk dat frisse groen.
Fijn weekend
Liefs

Mayflower zei

Wat prachtig Helèna die Anabellen in die rieten mand en je foto's zijn ook weer zo mooi gemaakt. Ik heb laatst ook Hortensia's uit de tuin naar binnen gehaald, zo heb je in no-time een prachtig boeket staan.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Jeanette zei

Prachtig je foto`s van de mooie annabellen. Wat een ramp is het telkens hè om berichten en teksten te plaatsen, ik krijg ook overal error meldingen, grrrr....kost me veel te veel tijd om reacties te plaatsen zo....

Lieve groet, Jeanette