dinsdag 24 augustus 2010

Voor alle lieve blogvriendinnen



Bedankt voor al jullie lieve felicitaties,  die ik heb mogen ontvangen op de post van onze Trouwdag!
Het was en heerlijke,vooral gezellige dag. Ik ben tijdens het ontbijt, superverwend met een he-le dikke bos witte rozen door manlief, en s' avonds nog eens met een mooie bos rozen van mijn ouders. Zowel in de kamer als in de keuken staat nu een mooie mand met rozen te pronken.
















Vanaf maart heb ik mijn blog voor het eerst openbaar gemaakt, "wat vond ik dat eng zeg". Telkens weer,  krijg ik mooie, lieve, hartverwarmende woorden op mijn berichten. Dat maakt het bloggen zo dankbaar. Daardoor wil je juist geïnspireerd blijven, om zo steeds weer iets nieuws te kunnen posten. Je ogen blijven maar om je heen kijken "waar je ook bent", onderweg maak je al bijna foto's zonder camera,  helemaal als je hem bijvoorbeeld weer eens niet bij je hebt;-) Het leuke van dit alles vind  ik,
dat er soms vanuit het niets, ineens wel  iets is!

Daarom deze post speciaal voor jullie!

DANK-JULLIE-WEL!!

Een fijne week nog,



25 opmerkingen:

It's me zei

Mooi post Helena.........prachtige foto's...en ja wat is bloggen toch leuk zo onder elkaar.......fijne gezellige dag morgen......liefs Ria....

Bo Butiek zei

Ik wil jou ook graag bedanken Helena voor het delev van al die mooie foto's met ons. Ik kom altijd graag een kijkje bij je nemen.

Liefs Claudia

Carina zei

Het is altijd weer verrassend wat een van "ons" in een logje plaatst, iedereen met zijn eigen stijl. Bijna dagelijks geniet ik er van.

Fijne dag, lieve groet Carina

English style zei

Gezellig dat bloggen he, ik ben er een tijdje uit geweest, door omstandigheden, maar probeer nu na de vakantie toch weer de draad op te pakken, vind het veel te leuk hier :-)
Fijne dag gewenst!
Yvonne

faire un songe zei

Hoi Helena vandaag voor het eerst op je mooi blog.
Ik ga je volgen....
Ik vind je muziek ook geweldig.. kun je me op weg helpen en vertellen wie het zingt...Ik vind te prachtig voor op mijn MP3
Groeten Hetty

gewoon gezellig zei

Het is altijd een feestje om je mooie kiekjes te mogen zien ;-)
Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!!

Groetjs Hilde

Bonjade zei

En jij dank je wel voor je heerlijke posten...
Fijne dag

Stina zei

Gezellig zo dat bloggen hé.
Vindt je foto's errug mooi geworden.
Lees met plezier je blog.

Fijne dag nog,
Groetjes Stina

ZoutHout zei

Hahah.. zat net even achter de laptop ;)

Dank je voor je lieve woorden...... kom nu even bij jouw bijlezen, heb je trouwdag gehad!!!! Ga ik even de mooie foto's bekijken en nog gefeliciteerd, beter laat dan .....

liefs uit Zweden

*Ingrid* zei

dank je wel voor de mooie post weer Helena!

liefs...

Dani zei

Ik vind het bloggen ook ontzettend leuk. Met name het speuren naar ideetjes voor leuke blogs, en dan vervolgens van die leuke reacties krijgen!
Mooie foto's heb je gemaakt.
Groetjes
Dani

Karin zei

Zonder al die lieve, leuke, grappige,meelevende reacties zou bloggen idd lang zo leuk niet zijn. Dus hier weer eentje van mij....voor jou ;)

Mayflower zei

Wat laat je ons weer genieten van prachtige sfeerfoto's Helèna.
Ik ervaar het bloggen net als jij en ben sindsdien ook alles met andere ogen gaan zien.
Ik wil jouw ook bedanken voor je altijd warme reacties, je prachtige foto's en alle inspiratie die jij ons geeft.
Lieve groet, Mea

Sylvia zei

Bedankt voor deze post, Helena !
Fijn dat je zo'n heerlijke dag had !
Groetjes,
Sylvia

desde my ventana zei

Hi Helena,
Thank you for your visit,I love your blog and your wonderful pictures,
Bss

design traveller zei

Wonderful photos... great soft colours, so serene...

Verrassend Goed! zei

Heb zojuist je mooie blog ontdekt. Geweldig wat een mooie foto's. Ga meteen volger worden.

warme groet,
Marianne

Room Seventeen zei

Dat vind ik een mooie opmerking Helena, dat er soms vanuit het niets ineens iets is......
Soms is het er zomaar... een inspirerend moment, een geslaagde foto, een leuke reactie....Ja, bloggen is de moeite waard!
Lieve groet,Hennie

"Création" zei

Och Helena, wat een schitterehde sfeerfoto's laat je ons weer zien. En wat fijn te lezen dat jullie een zeer geslaagde dag hebben gehad.
Bedankt voor deze lieve post, ik kom heel graag bij je op bezoek. En jij ook heel erg bedankt voor je alijd lieve reactie's.....

Fijne avond en lieve groet, Josephine

with love zei

Bedankt voor je lieve berichtje wat je achterliet. Ik heb ook pas gisteren je mooie blog ontdekt! Wat een prachtige foto's!
En bloggen, ja het is echt leuk, zelfs een beetje verslavend... Zoveel lieve mensen, prachtige plaatjes, daar kan geen interieurblad tegen op! En wat heb je prachtige muziek!
tot blogs!
lieve groet Erna

Castles Crowns and Cottages zei

Helena, what a BEAUTIFUL blog you have here! Oh how I adore the Netherlands and I have great friends from there! Thank you for your visit and comments on the magazine...please come again...I am on my way out to work, but will return later. Your world is lovely....Anita

Tracey McBride ~ Frugal Luxuries™ zei

Beste Helena,

Wat een prachtige visie u delen op deze mooie blog.
Dank je wel voor het delen van deze schoonheid ... en voor uw vriendelijke woorden.

Warme gedachten uit,
Tracey
x0x

Postscriptum Uw kittens zijn zo charmant!

Lilla Blanka zei

Hi Helena!

Came across your blog via another blog, and wow your blog is lovely!

I like your photos, and the headerpicture is gorgeous!

Mia

Musje zei

Prachtige post Helena,hortensia`s blijven geweldig he,fijn dat je zo verwend bent op je trouwdag,lieve groetjes Joke.

Home and Lifestyle zei

Nou Helena, ik ben blij dat je ooit de stap hebt gezet, want ik kom erg graag bij je langs en ben altijd blij met je hartverwarmende reacties! En onze passie voor Italie...tja, ook dat blijft leuk!!

Veel liefs, Ingrid