zaterdag 21 augustus 2010

Trouwdag 21-08-1992

Alweer 18 jaar geleden beloofden wij elkaar eeuwige trouw.
Op een mooie Zonnige vrijdag met zo'n 25 graden.
Een dag om nooit te vergeten, omringd door een aantal dierbaren, waar we deze dag nog mee hebben mogen delen.
 Als je terugblikt, wat is er dan een boel veranderd in al die jaren.

Mijn trouwjurk heb ik niet meer.
Daarom wat  kleine, belangrijke hoogtepunten van onze dag!

Het bruidsjonkertje is mijn toenmalig buurjongentje, het bruidsmeisje, mijn nichtje
J was zo enthousiast,dat hij niet kon afwachten tot hij zijn "mooi pakkie" zoals hij dat zelf noemde, aan mocht
En bijna net echt,  helemaal in zijn rol, werd ook zijn Boeketje overhandigd .
Inmiddels zijn beiden uitgegroeid tot twee mooie volwassen mensen van  "alweer" 20 jaar!



























Als een Roman,

Als een adembenemend boek, waarin onze liefde staat beschreven
in woorden en zinnen die ons leven weergeven.

Hoofdstukken over liefde en vreugde,
Maar ook pijn en verdriet
Bladzijden vol herinneringen,
wanneer je dit boek inziet.

Onze liefde als een ring zo rond
Zoals het zich 18 jaar geleden verbond
Heeft delen van dit boek samengebonden
Beloven getrouw in voor en tegenspoed,
tot de dood ons scheidt
&
zal hoofdstukken blijven toevoegen
Aan een Roman(ce) zonder eind











Fijn weekend!





22 opmerkingen:

Mayflower zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 18 jarige huwelijksdag. Wat een geweldig leuke foto's en wat was je een prachtige bruid Helena.
Ook het gedichtje ontroerd me.

Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Bo Butiek zei

Wat mooi....ik zwijmel eventjes weg.

Liefs Claudia

Bizzy @ home zei

Van harte gefeliciteerd Helena met 18 jaar romance! Mooi gedicht en foto's.
Een fijne, knusse avond toegewenst!
Lieve groetjes, Renny

It's me zei

Achhhh wat mooi !!! heerlijke post op deze zwoele avond......liefs Ria....

Anita zei

PRACHTIG
Lieverd, nogmaals van harte gefeliciteerd.
Ik proost vanavond
voor jullie op een lang, gezond en gelukkig leven.
KUS ;-)

*Ingrid* zei

dikke proficiat Helena en thanks voor de romantishe post en hele mooie foto's!Geniet nog van JULLIE avond!

liefs Ingrid

Marian zei

Ooohh...wat jammer dat ik deze foto's ook niet kan zien...ligt vast aan mijn pc!! ;-(
Probeer het morgen nog een keer...geloof meteen dat je een schitterende bruid was!
Ik proost in ieder geval op jullie GELUK en LIEFDE!!

Veel liefs xx kus

Franse Lelie zei

Wat een mooie reportage van jullie grote dag: gefeliciteerd, al 18 jaar! Super hoor, en wat een mooi gedicht...
Je vorige post was ook prachtig, ik heb genoten van al die Italiaanse plaatjes en ben benieuwd naar het vervolg van jullie reis...zomerse groetjes Jolanda

Kom Achterom zei

ooh wat mooi!! prachtige jurk zeg en het gedicht!!
dat is een prachtige zin een roman zonder eind.
mooi gedaan hoor en natuurlijk een hele fijne dag samen met veel mooie herinneringen toegewenst.
lieve groet Yolanda

"Création" zei

Lieve Helena,

Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie 18 jarige huwelijksdag. Wat een schitterende, en vooral romantische fotoreportage van deze onvergetelijke dag. En wat knap, het is werkelijk een prachtig gedicht, wat ben je toch een enorm warm mens. Wens jullie veel geluk en mooie herinneringen voor deze dag...

Liefs Josephine

@nne zei

Heerlijk toch wanneer je na zoveel jaren zo liefdevol op je trouwdag kan terugkijken (ik doe het ook nog hoor!). Lieve groet, @nne

It's me zei

Lief dat je er naar vraagt.het gaat redelijk..ze is aardig herstelt maar eet slecht en heeft weinig zin zeg maar......haar voet is zwart aan het worden en heeft veel pijn nog...dus het volgende probleem ligt er weer....naar hoor zo oud worden en zo verdrietig haar zo te zien....ik wou dat ik haar kon helpen......liefs Ria..maar zo lief....dat je het vraagt

lia zei

Gefeliciteerd, en nog heel veel jaren erbij.
Fijne dag, lia

Carina zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag.
Mooie fotoreportage.

Fijne zondag, groetjes van Carina

Dani zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 18 jarige huwelijksdag gisteren!
Leuk dat je weer terug bent in blog land, zo te zien hebben jullie prachtige dingen bezocht in Italië.
Fijne avond, groetjes
Dani

Sylvia zei

Gefeliciteerd met je huwelijksverjaardag, Helena !
Wat een prachtige foto's, en mooi gedicht, héél romantisch !
Fijne week,
Sylvia

Karin zei

Wat een superromantische post.....heerlijk. Gefeliciteerd en op naar de volgende 18!

Jeanette zei

van harte gefeliciteerd met je 18-jarig huwlijk Helena. Nog vele jaren gelukkig samen zijn. Wat heb je er een leuke reportage van gemaakt met hele mooie foto`s!

bedankt voor je lieve berichtje op m`n blog:-)
Lieve groet, Jeanette

Ger zei

......Lieve Helena...ik kan/mag niet meer op vakantie...ik mis te veel in blogland;-)

Mag ik jullie nog van ***HARTE FELICITEREN***
met jullie 18 jarige huwelijksdag.

Wat een mooie romantische post heb jij er van gemaakt,de liefde voor elkaar SPAT er vanaf!!! Heerlijk!

Lieve groet,
Ger

English style zei

Wat heb je dat mooi geschreven !en je foto's zo prachtig !!
Alsnog van harte gefeliicteerd met jullie 18 jarige huwelijks dag, hoop dat er nog vele gelukkige jaren mogen volgen!
In voor en tegenspoed er voor elkaar zijn...
Lieve groet, Yvonne

Musje zei

Oh ik volg je en zie helemaal geen posten van je voorbij komen,alsnog van harte gefeliciteerd en wat een prachtige foto`s,lieve groet Joke.

Home and Lifestyle zei

Wat een romantische post...het lijken wel foto's uit een Italiaanse film :-)

Alsnog mijn hartelijke felicitaties...en ik wens jullie nog vele gelukkige jaren toe!

Ik hoop dat deze reactie wel goed overkomt! Op je vorige post had ik een lang verhaal geschreven...ploeps, alles weg :-(

Voor de zekerheid maak ik eerst maar een kopieetje van deze tekst!

Lieve groet, Ingrid