zaterdag 3 juli 2010

Rozenbloei





Op verzoek, laat ik jullie de boompjes nog even te laten zien nu ze bloeien..Al  zijn de rozen nog lang niet allemaal uit, want zit nog ontzettend veel knop in. Dit is nog maar het begin. Later wanneer de lavendel goed gekleurd is en er bijna geen groen meer aan de boompjes te zien is, door een overdaad aan roze bloei, zal ik jullie nog eens wat foto's laten zien.








Kikkers hebben we ook geen gebrek aan. Baghera heeft er een leuk spelletje aan.
Gistermiddag meneer maar even in huis gehaald, zodat Kermit  weer een kansje kreeg een duik in het water te nemen.






De Annabel begint nu ook echt grootbloemig te worden. Al hebben ze het zwaar met dit warme weer. Gisteravond zijn ze weer flink verwend met een spetterende douche en 
 stonden er vanmorgen allemaal weer mooi en fris bij.










Ik wens jullie allemaal een fijn zomers weekend.

19 opmerkingen:

Logement it Foarhus zei

Hallo Helena,

Wat is dit een leuke ochtendverrassing. Net je ogen open, je computer starten en dan een ontmoeting met jouw fantastische tuin. Zoals je weet ben ik gek op mooie tuinen. Lijkt mij heerlijk zitten tussen al die prachtige rozen emn af en toe verkoeling zoeken aan het water.

Ook hier kan dat en dat is geluk op de vierkante meter in je achtertuin.

Fijn weekend, misschien komt er een beetje regen voor de tuin,
groetjes Pauline

Home and Lifestyle zei

Wat laat je ons prachtige foto's zien Helena! Echt genieten! Al doe ik het met bloggen even wat rustiger aan, hier móet ik wel op reageren hoor hi hi!

Je tuin staat er prachtig bij! Ik heb geen rozen in de tuin, door een slechte ervaring jaren terug! We hadden er toen zo weinig plezier van! Maar als ik naar jouw foto's kijk, zou ik er haast vandaag al één gaan halen!

Ik wens je een heel fijn weekend! Hier staat het weekend o.a. in het teken van de dansvoorstellingen van onze jongste dochter, ze is dit hele weekend in de schouwburg waar ze vanavond één en morgen twee voorstellingen heeft. Volle zalen en helemaal uitverkocht, dus spannend! Morgenmiddag mogen wij naar alle inspanningen van de balletschool en Marcella gaan kijken! Ook is manlief morgen jarig, dus we hoeven ons niet te vervelen!

Geniet van het mooie weer! Veel liefs, Ingrid

Inka en Andre. zei

Wat een prachtige tuin,prachtige rozen en anabel.
Vorig jaar hadden wij er ook een in de tuin staan maar die heeft het helaas niet overleefd, jammer want ik vind ze schitterend en,dan Baghera met kermit.
Meneer is een mooie jongen,schitterend,de foto in je zijbalk vindt ik ook zo mooi.

Fijn weekend

Bonjade zei

Wat toch een paradijs op aarde daar bij je....
En je foto's zo mooi.......Dat leuke retro stoeltje bovenaan...zo lief...die ken ik nog van uit mijn jeugd...;)
Genieten hier hoor en die Baghera toch.....;)
Fijn weekend

Bo Butiek zei

Beter kan ik mijn dag niet beginnen, wat een geweldige post van je.

Liefs Claudia

Dani zei

Wat heb jij toch een tuin om jaloers op te zijn, het ziet er echt wonderschoon uit!
Leuk die rozen, zal prachtig zijn als ze allemaal uit zijn dadelijk!
In mijn vorige tuin had ik ook een kikkerprinsje, die moest ik altijd redden uit het bekje van een van mijn katten. Gillen dat hij deed!
Fijn weekend,
Dani

lia zei

Wat een super mooie foto's. En dan ziet het er ook allemaal zo lekker uit buiten,...totdat....ik mijn hoofd naar buiten doe.
En wat een lekker muziekje.....

fijn weekend, lia

*Ingrid* zei

Pachtige post weer Helena,en Baghera!!!ja ook weer de ster!!

geniet van een mooi weekend
Ingrid

gewoon gezellig zei

Wat een waanzinnig mooie foto's heb je gemaakt, je vergeet accuut dat je van zweet aan stoel vastgeplakt zit ;-))

Stina zei

Heb met genot gekeken naar je foto's echt prachtig, en die kat wat leuk!!!

Geniet van zonnetje;]

Romy zei

Schitterend foto's hoor je hebt echt talent Helena!
groetjes van Romy

Sylvia zei

Helena, wat een mooie tuin !
En hoe prachtig kan jij fotograferen, echt romantisch !
Schattig Baghera met de kikker, lief van je om de kikker een kans te geven. Mijn Moesj vangt soms een vogeltje, ik vind dat dan zo erg.
Zonnig weekend, hier is er onweer op komst,
Sylvia

It's me zei

Mooie post zegh !! mooie foto's......kom helemaal tot rust bij je heerlijke muziek...ben net thuis...hele dag gewerkt .....om 4 uur naar mijn moeder...en net achter de pc....lees als eerste jouw post.....heerlijk......fijn weekend liefs Ria....

Kom Achterom zei

wat een prachtige foto's zeg!
OOh ik geniet ervan!!
Jij ook een heel fijn weekend
Yolanda

bicocacolors zei

Helena these are so beautiful...as always,
and thank you for de Aranjuez concert!!!
have a nice weekend.
Elena the other one

The things I like to do zei

Ook al zo'n mooie tuin.....

Room Seventeen zei

Rozen en Annabellen, prachtig ! Superzomerfoto's.
Groetjes Hennie

Catharina Maria zei

Prachtige foto's voor een prachtige post !
Ik smelt , als ik de poes zie op een foto , wat een lieverd .
Lieve groet ♥RINI♥

Marian zei

Wat een heerlijke wandeling door jouw prachtige tuin lieve Helena! Een lust voor het oog...zoals altijd weer!!

Liefs xxx