dinsdag 6 juli 2010

Een zonnige zomergroet










Dit schattig tasje vond ik samen met andere spulletjes waar o.a de poffert bij de kringloopwinkel.  Het deed me denken aan en haltertopje.
 Volgens mij is het nooit in gebruik geweest. Het is een ontzettend leuk tasje ter decoratie 
Het hangt bij mij mooi aan de kastdeur te pronken.
Nu ja… ook wel een leuk doelobject voor sfeerfoto’s natuurlijk-)
Vandaar mijn gedachten: het zogenaamde haltertopje, passend bij de zomer,  met een inhoud die bij het bloggen past



Lieve meiden,

Ik ga even een pauze inlassen. M’n jongens sluiten vandaag hun schooljaar af.
Het is nu tijd om samen te gaan genieten van onze vrije tijd, én het mooie zonnige buitenleven. 
 Om het laatste was ik hier al  aanzienlijk minder. 
Ik wens iedereen een fantastische zomer!
 Diegenen die op reis gaan, wens ik: een goede, veilige reis!
Heel veel plezier allemaal, waar je ook mag zijn.  Tot na de zomervakantie!
Ik kan me al verheugen op alle vakantiekiekjes!

Een zonnige zomergroet,



Nu maar hopen dat Nederland naar de finale gaat.
 Spannend.. het zou toch fantastisch voor ons kleine landje zijn!
Veel plezier met het kijken!







23 opmerkingen:

*Ingrid* zei

Prachtige post weer Helena,geniet ook heerlijk van een mooie vakantie!

Liefs Ingrid

Stina zei

Prachtig weer Helena, en die taartjes, hmmmm...

Fijne vakantie hoor, liefs stina

Ger zei

.......Mwah.....lekker luchtig zo'n doorkijk topje van geknoopte sisal met deze temperaturen.....maar ik begin al te krabbelen als ik er aan denk, kan dat spul zelfs niet aan m'n handen voelen.....

Maar zo sfeervol met bloemetje aan de deurknop mag van mij wel........daar geniet ik van!!!

Heerlijk veel vrije tijd de komende weken en samen met de kinderen ga ook jij net als vele andere blogvriendinnen vakantie vieren.

Veel plezier!
Veel zon!
Veel tijd voor elkaar!!!

Wens ik jullie.

En we duimen voor Oranje!!!
Ik ben blij dat die lekkere oranje gebakjes op de foto staan.....al lijkt het dat ik er zo eentje kan pakken....nee,ik doe het niet......wil ook op vakantie m'n badpak nog aan;-)

Kijk wel naar die mooie roosjes op de schaal.

****Hartelijk dank voor je zonnige zomergroet***

Lieve groet,
Ger

lia zei

Nou ik wens je een hele mooie en fijne vakantie.
En graag tot later....

lieve groet Lia

Bonjade zei

Ja...ja die friese koek hebben we hier ook.....
leve de L.....;0) Lekker is ie hè?
Wat weer een heerlijke beelden bij je...genieten.
Tot na de vakantie en geniet en maak veel herinneringen....

Bo Butiek zei

Ik zal je missen, tot na de vakantie!

Liefs Claudia

Romy zei

Een hele fijne tijd samen met je gezinnetje!
Geniet er van!!
X Romy

Inka en Andre. zei

Mooie foto’s en,het tasje is schitterend.

Hele fijne zomer (vakantie) en, geniet ervan.

Dani zei

Leuke tas inderdaad. En wat een schitterende foto's weer van de bloemen uit je tuin, die rozen zijn echt betoverend.
Een hele fijne zomer!
Groetjes
Dani

Lynda zei

ik vindt het een énig tasje!!!!
Ik wens je een supermooie lange zomer!

Groetjes
Lynda

Room Seventeen zei

Een hele fijne vakantie toegewenst. Mijn vakantie foto's staan al op mijn blog , en ik ben nog niet eens op vakantie geweest :-) .
Groetjes Hennie

Tierlantijn zei

Prachtige foto's!

Lekker oranjekoek!!

Fijne vankantie; geniet!

Ilona

It's me zei

Leuk die tas!!! mooie foto's......fijne vakantie !!!! tot gauw............liefs Ria.....

Logement it Foarhus zei

Prachtige foto van die mooie tas, gaat hij ingepakt mee, op reis of een dagje weg,

Hele fijne dag en we zien graag ter zijner tijd de vakantiekiekjes,

groetjes Pauline

"Création" zei

Wat een lieve zonnige zomergroet Helena, en werkelijke wonderschone foto's die je gemaakt hebt. Het is een ontzettend leuk tasje en inderdaad bijzonder decoratief.
Een heerlijke periode die aanbreekt, geniet met volle teugen van jullie vrije tijd, en jullie heerlijk romantische tuin, die nu tot in de late uurtjes volop gebruikt zal gaan worden.....
Een fijne tijd en tot over een tijdje...

Terwijl ik dit schrijf hoor ik nu veel toeters in het dorp, geweldig hé we hebben weer gewonnen... waar ons kleine landje groot in is, heel erg leuk.

Lieve groet, Josephine

Home and Lifestyle zei

Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt Helena...en daar is dat tasje ook bijzonder geschikt voor! En wat lekker dat je nu vakantie hebt, hier hebben mijn dochters volgende week officieel nog school, maar het zijn de laatste zaken die nog geregeld moeten worden (dagje pretpark, boeken inleveren en rapport ophalen). Daarna begint voor hen ook de vakantie! Zelf moet ik nog ruim vier weken werken, ik moet nog even geduld hebben!

Ik wil jou en je gezin een hele fijne vakantie toewensen...lekker genieten van elkaar en doen waar je zin in hebt!

Lieve groet, Ingrid

@nne zei

Mooie foto's. Fijne zomerweken! Groetjes, @nne

Karin zei

Wat een schatje dat tasje!
En natuurlijk gaan "we" winnen, heb vertrouwen!!
Fijne vakantie meis en tot later.

Marian zei

Wát een prachtige foto's weer Helena!! We zullen je missen hier, maar je hebt groot gelijk dat je nu gaat genieten van je gezin, de zomer en het buitenleven. Ik wens je een fijne vakantieperiode toe...
We houden contact...

Veel liefs, dikke kuzzz x-x-x

Zinkmink zei

Beutiful pictures!

Fun its going so well for Holland!
Have a nice Sunday!

Greetings from me!

Zazoe zei

Natuurlijk kom ik weer eens achter een ieder aankachelen hier...

Maar niet minder gemeend, wens ik jou een fantastische zomer toe Helena. Geniet met volle teugen van alle moois dat de zomer en jouw lieve mannen je te bieden hebben.

Veel leef, Zazoe

Sueli Pinheiro zei

Suas fotos são lindas. Parabéns pelo blog. Também sou apaixonada pela Itália.

Home and Lifestyle zei

Hoi Helena,

Ik kom even buurten....ben je nog aan het genieten van je vakantie of moesten jouw jongens vandaag ook weer naar school?

Hier zijn de meiden nog drie weken vrij, zaterdag vertrekken we naar de Provence. We hebben er veel zin in, helemaal nu het hier allemaal wat minder is!

Ik hoop je snel weer te "spreken"!

Een hartelijke groet, Ingrid