donderdag 10 juni 2010

Sweet dreams





Even een sfeertje van binnen..

Nog nooit heeft mij de kleurstelling op onze slaapkamer verveeld.
Door de jaren heen is blauw toch wel mijn kleur geweest voor boven.
Het geeft een maritiem gevoel, in combinatie met het lichte krijg ik altijd een vrolijk, zomers gevoel.
Op onze kamer zijn de wanden licht, op de overloop en slaapkamer van de jongens heel lichtblauw.
Waardoor het samen weer één geheel is geworden.
Naast het bed zit een deur met een walking closet, wat weer ruimte geeft op de slaapkamer zelf.
Maar wat doe je met zoveel ruimte...
Daar staat dus de babykamer van onze jongste. Deze was teakkleur neigde bijna naar kersen.
Wat toch  ook wel chique stond.
Ik heb het twee jaar geleden melkwit geverfd..wat best een beetje eng was. Maar uiteindelijk toch wel heel erg blij met het resultaat hoor?!


In de kast staan mijn babyschoentjes en eerste boekjes en wat oude foto's.
Op de commode staat een foto van mijn overgrootouders.
Waar ik nog steeds een mooie lijst voor zoek met een ovale passe-partout.


Bedankt voor al jullie lieve felicitaties, die ik gisteren heb mogen ontvangen.
Het was een gezellige dag. 
Ik wens jullie alsvast een fijn weekend!

22 opmerkingen:

Musje zei

Ow das echt een droom slaapkamer,wat een sfeervolle kamer zeg,ja ik vind het er echt prachtig uit zien,onze slaapkamer kan eigenlijk ook wel wat gezelliger,lieve groet Joke.

"Création" zei

Dag Helena,

Wat een prachtige romantische foto's laat je zien, en de heerlijke muziek die ik bij je hoor maken het helemaal af. Grappig, zelf heb ik ook blauw in de slaapkamer, Frans behangetje met van die kleine lichtblauwe bloemetjes, en overgordijnen ongeveer in de blauwe kleur van jou bed. Het verveelt mij ook nog steeds niet. och....de gordijnen op de foto daar ben ik helemaal verliefd op, prachtig wolkerig op de grond, erg mooi. En wat goed dat je je eerste schoentjes en nog boekjes uit je jeugd hebt, mooi staat dat in de kast, echt iets om te koesteren. Het ziet er allemaal bijzonder fraai uit.

Wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet, Josephine

It's me zei

Wat een mooie slaapkamer heb je !! wowwwww.........enne nog gefelicicteerd met je zoon gisteren !!!


Liefs Ria

Mayflower zei

Wat heb je een prachtige slaapkamer Helena. Ik vind de kast die je wit heb geschilderd ook heel erg mooi en wat leuk al die herinneringen aan vroeger, zoals die mooie oude foto van je overgrootouders en je babyschoentjes. Ik vind de kleurstellingen ook heel mooi en zie dat jij ook een mooie kroonluchter heb hangen op de slaapkamer.
Bedankt voor deze inspiratievolle foto's.
Lieve groet, Mea

Bonjade zei

Een kamer om bij weg te dromen.....heerlijk.
Prachtige sfeerbeelden en heerlijke muziek hier.
Fijne avond

Room Seventeen zei

Mooie beelden Helena. Welk sjabloon gebruik je voor je blog? Vind het toch wel erg mooi als alles zo groot en breed in beeld komt.
Groetjes Hennie

kienkele zei

Fijn dat je hebt genoten gister! En je slaapkamer is bijzonder sfeervol, en heerlijk rustig: heel belangrijk voor een slaapkamer!
Fijne avond en goede nacht, lieve groet, Tineke

Home and Lifestyle zei

We willen onze slaapkamer veranderen dus ik ben errug geinteresseerd hi hi! Je hebt een stijlvolle kamer...waar ik je in bewonder is dat je het zo rustig weet te houden! Ik heb snel de neiging om hier een kastje, daar een spiegel etc. neer te zetten!

De gschilderde babykamer is ook al zo stijlvol!

Helena, voor zo dadelijk...slaap lekker en morgen gezond weer op ;-)

Lieve groetjes, Ingrid

Ger zei

.....Heb de neiging om gaan te fluisteren.....wat zal jij in deze mooie slaapkamer heerlijk wegdromen in Morpheus armen....

Sfeervol de overgordijnen met dikke embrasses.

Goed idee om de donkere meubelstukken licht te maken!

Wij hebben ook een foto van mijn grootouders in ovale passe-partout in originele lijst aan de muur,ik hoop dat je eerdaags een geschikte lijst tegen komt.

Slaap lekker!

Lieve groet,
Ger

Anita zei

Gewoon jammer om je ogen dicht te doen ;-)
MOOI
Zoals jij alles tot in de puntjes hebt verzorgd.
Meid, ik kan er niet aan tippen ...
Ach en toch is die van ons ook heel romantisch hoor !!!
Romantiek maak je immers zelf hihi xxx

Karin zei

Wat een heerlijke, ruime, lichte slaapkamer heb je. Dat moet nog eens lekker ontwaken zijn! Je kast is helemaal mooi zo!

Home and Lifestyle zei

Lieve Helena,

Bedankt voor je lieve felicitaties! Weet je trouwens wat mijn blog als tijd aangeeft? Hi hi....11 juni 2010, 00:00 uur!!!! Daar heb je dan zo je best voor gedaan hi hi!

Maar gisteren is nog steeds mijn 17e trouwdag, dus ook felicitaties die een dag later (hi hi...een dag later?...hi hi) binnen zijn gekomen, zijn mij dierbaar ;-)!!

Ik wens je een heel fijn weekend en voor vandaag een fijne dag! Lieve groetjes van Ingrid

G-style zei

Wat een prachtige blog heb je toch !
Nog van harte gefeliciteerd met je zoon , wat een leeftijd hè , onze oudste wordt met een paar maanden 17 en de jongste gaat na de vakantie ook naar de middelbare school dus bij ons is de lagere school helemaal voorbij , geeft me soms wel een beetje weemoedig gevoel .......... de tijd gaat zo snel ................
Oja voor ik het vergeet , prachtige slaapkamer !
fijne dag , groetjes Gea

lia zei

He wat heerlijk zoveel ruimte, en je hoeft er niet eens voor te verbouwen hihi. Wij slapen nu heerlijk op onze camping op zolder, en dat heeft ook wel wat....
Maar je hebt gelijk om de babykamer te schilderen staat erg leuk.

fijn weekend, lia

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hallo Helena
Bedankt voor je berichtje
Zo kijk ik ook zo uit naar mijn pioenrozen
het zijn allemaal nog knoppen
als ze in bloei staan zet ik zeker
foto's ervan op mijn blog, het is zo mooi
fijn week-end
geniet ervan samen met je kinderen
Lieve groetjes Manja
Brocante de Knotwilg

Bo Butiek zei

Een heerlijke plek om te mogen slapen.

Liefs Claudia

Granny's Place zei

Alsnog gefeliciteerd!!!!! Gaat hard he, enne wat een prachtige slaapkamer is dat zeg!
Dank je wel voor je leuke reactie op mijn Ariadne blog!!!
Groetjes en een heel fijn weekend,
Madelon

The Old and the Beautiful zei

Nou Helena over mooie blogs gesproken..die van jou is een plaatje! Natuurlijk ben ik ook meteen bij jou volger geworden. Je bent nummer 154 bij mij en ik heb vanmiddag de laatste dingen gekocht voor mijn Give Away ter ere van 150 volgers. Maandag zet ik hem erop, doe je dan ook gezellig mee?
Heel fijn weekend alvast.
Groetjes,
Gonda

Catharina Maria zei

Stijlvol , in een woord !
En nog van harte gefeliciteerd met jouw zoon .
Lieve groet ♥RINI♥

@nne zei

Een slaapkamer om bij weg te dromen! Lieve groeten, @nne

Marian zei

Wát een prachtige slaapkamer hebben jullie lieve Helena...te mooi om in te gaan slapen! ;-) Schitterende foto's weer hoor!! Ik ben benieuwd wanneer we jou voor het eerst in een woonmagazine tegenkomen, want daar kunnen ze zó in!!
Genieten weer!!

Liefs x-x-x

Something White zei

Echt wel een pracht van een slaapkamer en dat donkerblauw... super! Hier vind je wellicht veel rust en stilte, want dat straalt die kamer helemaal uit!
Beste groetjes, Marjolijn