woensdag 9 juni 2010

Mijn lieve stoere zonneschijn(en)



  
        J met de verjaardagsmuts van 4 jarige C     

_______________________________________________
                              
Alweer 13 jaar geleden kwam jij ter wereld
Op een mooie stralende dag om zestien over twee.
Wat een rijkdom, twee gezonde kindjes
ons gezinnetje compleet.
De jaren zijn voorbij gevlogen
Nu een grote jongen en kijken elkaar al recht in de ogen.
Kleine grote jongen die zo groot wil zijn...geniet. 
Wees niet bang,
groot zijn kun je nog zo lang!

Ik wens je een fijne dag m'n lieve stoere zonneschijn!

Liefs, mama

__________________________________________________







Na de zomer zal er veel voor hem (ook voor mij) veel veranderen, de deuren van het basisonderwijs gaan definitief sluiten. Met een laatste traktatie, die in het teken staat van het WK en J z'n grote passie, openen er na de zomervakantie nieuwe deuren in de sportklas.






Fijne woensdag!






17 opmerkingen:

Nanda Palinckx zei

Gefeliciteerd met de je zoon. De tijd vliegt. Maar ook weer een leuke periode als ze echt een eigen persoonlijkheid vormen.
gr.
Nanda

oma leentje zei

Wat gaat het allemaal snel he. Zo ligggen ze in de luiers en zo zijn groot en stoer. Wat een mooi kind. Van harte en een fijne dag .......

Home and Lifestyle zei

Wat een prachtige woorden Helena en natuurlijk mijn hartelijke felicitaties voor je 13 jarige zoon! Wat is het toch geweldig om moeder te mogen zijn van twee van die heerlijke kinderen! Ik ben er in ieder geval elke dag nog trots op!

Ik wens je een gezellige en feestelijke dag toe!

Lieve groet, Ingrid

Room Seventeen zei

Wat een mooi knulletje zeg, van harte gefeliciteerd.
Groetjes Hennie

Ger zei

Wat een heerlijke woorden uit het hart van een trotse moeder voor een heel knap zonnekind......te klein voor een tafellaken en te groot voor een servet....

Hartelijk Gefeliciteerd!!!

Wat een leuke toepasselijke traktatie!

Vier deze speciale dag te samen met alles erop en eraan,waarbij ik jullie veel plezier wens!!!

Lieve groet,
Ger

Karin zei

Gefeliciteerd. Wat zal het anders worden volgend jaar!

Sylvia zei

Wat een mooie woorden, Helena !
Van harte gefeliciteerd !
Fijne dag samen,
Sylvia

lia zei

Gefeliciteerd met je grote knul. En inderdaad na de vakantie gaat er veel veranderen voor hem en jou.

lieve groet Lia

Mayflower zei

Helena van harte gefeliciteerd met je 'grote' zoon, wat heb je dit alles mooi verwoord en er ook weer prachtige foto's van gemaakt. Wat een rijkdom twee van die heerlijke knullen.
Een leuke traktatie met het oog op het WK, ik kijk eigenlijk nooit naar voetbal, maar deze belangrijke evenementen daar ga ik echt voor zitten. Een heerlijke tijd vind ik zelf. Ik zou eerst niets aan al die versieringen doen, maar kwam bij het shoppen zo'n leuke stoffen vlaggenlijn tegen dat mijn kamer straks toch Oranje (hou totaal niet van die kleur hihi) is.
Een fijne dag.
Lieve groet, Mea

kienkele zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon Helena, maak er maar een fijne dag van! (een beetje meer zonneschijn was misschien wel lekker geweest???)
groetjes, Tineke

@nne zei

Wens hem heel veel geluk. Dit is echt wel een kanteljaar. Van klein naar groot, van de basisschool naar de sportschool! Ook voor jou een mooie dag, @nne

Bonjade zei

Van harte met je zoon.....
Gaat ie prof voetballer worden, omdat ie naar de sport school gaat of is dit voor gym leraar.
Oh nu gaat het idd ineens heel snel....
Mijn oudste is ineens een echte puber geworden en ik vind het leuk....
fijne dag

Inka en Andre. zei

Hallo Helena,gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en wat een mooi stukje heb je erbij geschreven,heel mooi.

Hele fijne middag,geniet ervan.

Anita zei

He lief vriendinnetje,

Van harte gefeliciteerd met je knappe 13 jarige zoon. Inderdaad, er gaat straks een wereld voor hem open. De ontwikkeling zo snel dat je soms terug zult verlangen naar dat kleine mannetje. Een uitdaging voor moeder en zoon ;-)
Geniet ondanks deze regenachtige woensdag van een gezellige en feestelijke dag !!!

Dikke kussz xxx

Marian zei

Hi lief vriendinnetje,

Van harte gefeliciteerd met je 'grote' zoon!! Ja...de jaren vliegen en ze lijken alsmaar sneller te gaan!
Wat kán je soms terug verlangen naar dat kleine mannetje, dat nog bij je op schoot kroop en wilde knuffelen ;-)
Maar het is ook een mooie en nieuwe fase die jullie nu ingaan...
Ik wens jullie nog een heel fijne dag en voor je zoon een fántastisch nieuw jaar!!!

Dikke kuzzz xxx

"Création" zei

Dag Helena,

Heel hartelijk gefeliciteerd met je lieve stoere grote zonneschijn. Wat een mooie kindjes heb je toch...erg lief zoals je het allemaal omschrijft, de moederliefde straalt er vanaf. Hoop dat het een onvergetlijke dag is geweest. En wat een heerlijke toepasselijke lekkernijen...

Lieve groet, Josephine

Musje zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je zoon,lieve groet Joke.